Имам Поло 1.9Д - 96г.
От няколко дена , като го паля сутрин, двигателя се тресе яко (докато припали и заработи), трещи страховито, а като припали и се затопли пали от раз. Дали са нагревателните свещи, някой ми каза че може да е от стартера, ама не ми се вярва, защото след това пали от раз.
Палене сутрин - оправи се(виж финала)
- stoickov
- Мнения: 88
- Регистриран на: Чет 08 мар 2007 14:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Палене сутрин - оправи се(виж финала)
Последна промяна от stoickov на Нед 29 апр 2007 19:29, променено общо 1 път.
Свещи. И стария ми голф палеше така докато запалят всички цилиндри.
тресе се защото пали само 1-2 и после останалите
като смених свещите всичко се оправи. провери си ги дали всички са ок, Измери ги , съпротивлението им май беше около 0.5 Ом-а на всяка.
А може и да ги свалиш и просто да видиш с едно кабелче на акумулатора дали загряват.
тресе се защото пали само 1-2 и после останалите
като смених свещите всичко се оправи. провери си ги дали всички са ок, Измери ги , съпротивлението им май беше около 0.5 Ом-а на всяка.
А може и да ги свалиш и просто да видиш с едно кабелче на акумулатора дали загряват.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
nix написа:А може и да ги свалиш и просто да видиш с едно кабелче на акумулатора дали загряват.
И пак може да не работят както трябва, независимо дали загряват с кабели от акумулатора, защото е различно направо към акумулатора, и през системата, където има пад... Дали работят свещи се проверява при махнати дюзи, като се даде на контакт, и се гледа дали греят...
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
dobrinb написа:nix написа:А може и да ги свалиш и просто да видиш с едно кабелче на акумулатора дали загряват.
И пак може да не работят както трябва, независимо дали загряват с кабели от акумулатора, защото е различно направо към акумулатора, и през системата, където има пад... Дали работят свещи се проверява при махнати дюзи, като се даде на контакт, и се гледа дали греят...
Niksi не маха дюзите


- stoickov
- Мнения: 88
- Регистриран на: Чет 08 мар 2007 14:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Много сте любезни, наистина! Благодаря! Като гледам, мисля, че е най-добре да сменя и четирите свещи, защото купих колата наскоро, а да се свалят тези пусти свещи е голяма играчка(достъпът до тях е доста трудоемък). Чудя се как са набутали двигател 1.9 в това малко Поло?!?!? Дали ще ми препоръчате някоя марка(от ваш опит), ама да не са ментета! кои са най-подходящи???
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
stoickov написа:Много сте любезни, наистина! Благодаря! Като гледам, мисля, че е най-добре да сменя и четирите свещи, защото купих колата наскоро, а да се свалят тези пусти свещи е голяма играчка(достъпът до тях е доста трудоемък). Чудя се как са набутали двигател 1.9 в това малко Поло?!?!? Дали ще ми препоръчате някоя марка(от ваш опит), ама да не са ментета! кои са най-подходящи???
Ментетата са доста - уж от вносител купувах Beru подгревни свещи - а две от тях сдадоха багажа за 4 месеца


- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Adnan написа:Ако откачи кабелите на всички свечи и с друг кабел от акумулатора почне да ги "поопипва" и започнат да излизат искри не е ли е пак проверка? Щото на мене така ми провериха свещите и всички бяха загинали до една и имаше същите симптоми като при колегата : "stoickov"
Проверка е, но е възможно най-погрешния метод, особено пък за подгревни свещи на дизел ! За тях специално е най-добре да се измери тока през тях (ама е големичък). Защото с метода с искрата може да се разбере дали някоя свещ не е изцяло прекъснала (повредата в свещта не е като в лампите - 100% прекъсване, т.е. съпротивление 0 Ома, а се случва да дава някаква верига, ама с друго съпротивление, и съответно да не грее където трябва и както трябва). Обаче ако е дала на "късо" - има си искра, ама не грее. Чел съм за случаи, при които неизправна свещ се загрява, на "искра" дава признаци на живот, ама не върши работа. Май се гледаше до какъв цят се загрява свещта като се свали ...
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пет 20 окт 2006 10:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Преди две години и аз имах същите симптоми.
Оказа се че три свещи са сдали багажа.
Най лесно се диагностицира като замериш съпротивлението на свещите.
Изгоряла свещ е със "безкрайно" съпротивление. Здравите са със съпротивление от порядъка на 0,2 - 0,3 ома (ако се не лъжа) - абе трябва да ти отчете някаква стойност и това показава че са О.К.
Оказа се че три свещи са сдали багажа.
Най лесно се диагностицира като замериш съпротивлението на свещите.
Изгоряла свещ е със "безкрайно" съпротивление. Здравите са със съпротивление от порядъка на 0,2 - 0,3 ома (ако се не лъжа) - абе трябва да ти отчете някаква стойност и това показава че са О.К.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Pasat1.6TD_87 написа:...
Най лесно се диагностицира като замериш съпротивлението на свещите.
Изгоряла свещ е със "безкрайно" съпротивление. Здравите са със съпротивление от порядъка на 0,2 - 0,3 ома (ако се не лъжа) - абе трябва да ти отчете някаква стойност и това показава че са О.К.
Погледни поста ми преди (над) твоя да видиш че грешиш ...
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пет 20 окт 2006 10:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ако е дала на късо - съпротивлението е 0.00 ома.
Т.е. има три положения
1. Работи - съпротивление в рамките на 0,2-0,3 ома.
2. Дала на късо - съпротивление - 0,00 ома. и
3. Изгоряла - съпротивление - безктайно голямо (от порядъка на няколко десетки Кило ома.)
При мен свещите бяха изгоряли и със мултицет ги "хванах" за има няма 10 мин. - докато им разкача кабелите.
Поздрави
Т.е. има три положения
1. Работи - съпротивление в рамките на 0,2-0,3 ома.
2. Дала на късо - съпротивление - 0,00 ома. и
3. Изгоряла - съпротивление - безктайно голямо (от порядъка на няколко десетки Кило ома.)
При мен свещите бяха изгоряли и със мултицет ги "хванах" за има няма 10 мин. - докато им разкача кабелите.
Поздрави
Нова свещ на Бош,ми дава 1.1 ома и звуков сигнал,че е здрава.Изгорялата- нищо не дава.
По въпросът,за тресенето при първоначално пускане не е от свещите,както споменават някои тук.Предната кола Джета 1.6Д,беше същата при студено време и първоначално пускане,при напълно иэправни свещи.След 5-10мин.спираше тресенето и си беше окей, палеше нормално.Лятото не го правеше.Не можах да разбера от къде е.
По въпросът,за тресенето при първоначално пускане не е от свещите,както споменават някои тук.Предната кола Джета 1.6Д,беше същата при студено време и първоначално пускане,при напълно иэправни свещи.След 5-10мин.спираше тресенето и си беше окей, палеше нормално.Лятото не го правеше.Не можах да разбера от къде е.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 120 госта