Палене сутрин - оправи се(виж финала)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
stoickov
Мнения: 88
Регистриран на: Чет 08 мар 2007 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Палене сутрин - оправи се(виж финала)

Мнениеот stoickov » Сря 04 апр 2007 9:43


Имам Поло 1.9Д - 96г.
От няколко дена , като го паля сутрин, двигателя се тресе яко (докато припали и заработи), трещи страховито, а като припали и се затопли пали от раз. Дали са нагревателните свещи, някой ми каза че може да е от стартера, ама не ми се вярва, защото след това пали от раз.

Последна промяна от stoickov на Нед 29 апр 2007 19:29, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
nix
Мнения: 305
Регистриран на: Вто 24 авг 2004 10:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nix » Сря 04 апр 2007 9:49


Свещи. И стария ми голф палеше така докато запалят всички цилиндри.
тресе се защото пали само 1-2 и после останалите

като смених свещите всичко се оправи. провери си ги дали всички са ок, Измери ги , съпротивлението им май беше около 0.5 Ом-а на всяка.
А може и да ги свалиш и просто да видиш с едно кабелче на акумулатора дали загряват.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 04 апр 2007 10:15


nix написа:А може и да ги свалиш и просто да видиш с едно кабелче на акумулатора дали загряват.

И пак може да не работят както трябва, независимо дали загряват с кабели от акумулатора, защото е различно направо към акумулатора, и през системата, където има пад... Дали работят свещи се проверява при махнати дюзи, като се даде на контакт, и се гледа дали греят...


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Сря 04 апр 2007 11:37


dobrinb написа:
nix написа:А може и да ги свалиш и просто да видиш с едно кабелче на акумулатора дали загряват.

И пак може да не работят както трябва, независимо дали загряват с кабели от акумулатора, защото е различно направо към акумулатора, и през системата, където има пад... Дали работят свещи се проверява при махнати дюзи, като се даде на контакт, и се гледа дали греят...

Niksi не маха дюзите :ihihih: :applause: - сваля всички свещи - прикрепя ги заедно на една планка и - коя грее,грее - коя не :piss


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Сря 04 апр 2007 12:41


Ако откачи кабелите на всички свечи и с друг кабел от акумулатора почне да ги "поопипва" и започнат да излизат искри не е ли е пак проверка? Щото на мене така ми провериха свещите :? и всички бяха загинали до една и имаше същите симптоми като при колегата : "stoickov"


Потребителски аватар
stoickov
Мнения: 88
Регистриран на: Чет 08 мар 2007 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stoickov » Сря 04 апр 2007 12:52


Много сте любезни, наистина! Благодаря! Като гледам, мисля, че е най-добре да сменя и четирите свещи, защото купих колата наскоро, а да се свалят тези пусти свещи е голяма играчка(достъпът до тях е доста трудоемък). Чудя се как са набутали двигател 1.9 в това малко Поло?!?!? Дали ще ми препоръчате някоя марка(от ваш опит), ама да не са ментета! кои са най-подходящи???


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Сря 04 апр 2007 13:18


stoickov написа:Много сте любезни, наистина! Благодаря! Като гледам, мисля, че е най-добре да сменя и четирите свещи, защото купих колата наскоро, а да се свалят тези пусти свещи е голяма играчка(достъпът до тях е доста трудоемък). Чудя се как са набутали двигател 1.9 в това малко Поло?!?!? Дали ще ми препоръчате някоя марка(от ваш опит), ама да не са ментета! кои са най-подходящи???

Ментетата са доста - уж от вносител купувах Beru подгревни свещи - а две от тях сдадоха багажа за 4 месеца :( - така,че само Bosch - ама къде има наистина читави :dontknow:


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 04 апр 2007 13:19


Beru и Bosch - виж колега Jorasimo мисля продаваше едни чисто нови подгревателни свещи за 1.9. Пусни му лично, може още да ги има.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 04 апр 2007 15:50


Adnan написа:Ако откачи кабелите на всички свечи и с друг кабел от акумулатора почне да ги "поопипва" и започнат да излизат искри не е ли е пак проверка? Щото на мене така ми провериха свещите и всички бяха загинали до една и имаше същите симптоми като при колегата : "stoickov"

Проверка е, но е възможно най-погрешния метод, особено пък за подгревни свещи на дизел ! За тях специално е най-добре да се измери тока през тях (ама е големичък). Защото с метода с искрата може да се разбере дали някоя свещ не е изцяло прекъснала (повредата в свещта не е като в лампите - 100% прекъсване, т.е. съпротивление 0 Ома, а се случва да дава някаква верига, ама с друго съпротивление, и съответно да не грее където трябва и както трябва). Обаче ако е дала на "късо" - има си искра, ама не грее. Чел съм за случаи, при които неизправна свещ се загрява, на "искра" дава признаци на живот, ама не върши работа. Май се гледаше до какъв цят се загрява свещта като се свали ...


Pasat1.6TD_87
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Pasat1.6TD_87 » Сря 04 апр 2007 16:30


Преди две години и аз имах същите симптоми.
Оказа се че три свещи са сдали багажа.
Най лесно се диагностицира като замериш съпротивлението на свещите.
Изгоряла свещ е със "безкрайно" съпротивление. Здравите са със съпротивление от порядъка на 0,2 - 0,3 ома (ако се не лъжа) - абе трябва да ти отчете някаква стойност и това показава че са О.К.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 04 апр 2007 16:32


Pasat1.6TD_87 написа:...
Най лесно се диагностицира като замериш съпротивлението на свещите.
Изгоряла свещ е със "безкрайно" съпротивление. Здравите са със съпротивление от порядъка на 0,2 - 0,3 ома (ако се не лъжа) - абе трябва да ти отчете някаква стойност и това показава че са О.К.

Погледни поста ми преди (над) твоя да видиш че грешиш ...


Pasat1.6TD_87
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Pasat1.6TD_87 » Сря 04 апр 2007 16:51


Ако е дала на късо - съпротивлението е 0.00 ома.
Т.е. има три положения
1. Работи - съпротивление в рамките на 0,2-0,3 ома.
2. Дала на късо - съпротивление - 0,00 ома. и
3. Изгоряла - съпротивление - безктайно голямо (от порядъка на няколко десетки Кило ома.)
При мен свещите бяха изгоряли и със мултицет ги "хванах" за има няма 10 мин. - докато им разкача кабелите.
Поздрави


Потребителски аватар
dekata
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот dekata » Сря 04 апр 2007 19:33


Защо не пуснете снимки как точно се замерват свещите.Мисля,че ще е полезно за мнозина. :wink: :D


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Чет 05 апр 2007 8:22


dekata написа:Защо не пуснете снимки как точно се замерват свещите.Мисля,че ще е полезно за мнозина. :wink: :D

:idea3


Потребителски аватар
Vargal
Мнения: 94
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Vargal » Чет 05 апр 2007 8:23


Нова свещ на Бош,ми дава 1.1 ома и звуков сигнал,че е здрава.Изгорялата- нищо не дава.
По въпросът,за тресенето при първоначално пускане не е от свещите,както споменават някои тук.Предната кола Джета 1.6Д,беше същата при студено време и първоначално пускане,при напълно иэправни свещи.След 5-10мин.спираше тресенето и си беше окей, палеше нормално.Лятото не го правеше.Не можах да разбера от къде е.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 110 госта