Г2-фаровете се бъзикат

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
firevint
Мнения: 57
Регистриран на: Пон 15 яну 2007 12:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Г2-фаровете се бъзикат

Мнениеот firevint » Пет 06 апр 2007 11:07


здравейте колеги.Когато фаровете светят на къси-няма проблем.Когато дръпна лостчето да превключа на дълги, преди да е щракнало/когато все едно само премигам/осветява по -силно от колкото когато щракне и останат на дълги.Дано ме разбрахте.Поучава се, че имам светлини на три степени.Какъв може да е проблема, че да не свети най-силно, когато включа дългите за постоянно?




Потребителски аватар
Mapoka
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
Автомобил: 1992 VW Vento
Двигател: 1.8 ABS
Местоположение: Ямбол

Мнениеот Mapoka » Пет 06 апр 2007 11:20


Аз имам подобен проблем на Вентото. Като мръдна лоста светва по-силно (дългите само) при май е от самия превлкючвател къси/дълги. Ами така се получава фаровете са без релета и се получават загуби на напрежение=по-слаби фарове.


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Пет 06 апр 2007 11:34


Няма никакъв проблем бре. Просто при превключването може да има момент в който светат и късите, и дългите заедно, :idea: затова така ви се струва. :roll:


Потребителски аватар
spirof
Мнения: 420
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот spirof » Пет 06 апр 2007 11:46


според мен проблема е следния
получава се пад на напрежение в контактите на самия ключ
нормално е понеже има износване
решението е нов ключ,или поставянето на допълнителни релета
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=2835


Потребителски аватар
feb
Мнения: 174
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот feb » Пет 06 апр 2007 13:21


black` написа:Няма никакъв проблем бре. Просто при превключването може да има момент в който светат и късите, и дългите заедно, :idea: затова така ви се струва. :roll:

Те това е!
Когато само присветкваш с дългите, преди да превключиш, късите още светят! :)


Потребителски аватар
Jousi
Мнения: 247
Регистриран на: Вто 12 юли 2005 14:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jousi » Пет 06 апр 2007 13:42


feb написа:
black` написа:Няма никакъв проблем бре. Просто при превключването може да има момент в който светат и късите, и дългите заедно, :idea: затова така ви се струва. :roll:

Те това е!
Когато само присветкваш с дългите, преди да превключиш, късите още светят! :)


:да:


Потребителски аватар
Mapoka
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
Автомобил: 1992 VW Vento
Двигател: 1.8 ABS
Местоположение: Ямбол

Мнениеот Mapoka » Пет 06 апр 2007 16:57


Има огромна разлика в едновременната работа на двете светлини и този момет на лоста за светлините за който говорим. Не става дума за светкавицата. При леко мръдване на лоста контакта става по добър. Мерил съм напрежението се покачва с около 0.5-0.7V. Като сложим и загубите в проводниците ето ти 12.2-12.4V(това е при мен) на фаровете при акумолатор 14.2-14.5. Релетата са добро и евтино (ако се вземат такива от лада) решение (особенноако се слагат крушки 100/80W)


Потребителски аватар
feb
Мнения: 174
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Г2-фаровете се бъзикат

Мнениеот feb » Съб 07 апр 2007 10:18


Mapoka написа:Има огромна разлика в едновременната работа на двете светлини и този момет на лоста за светлините за който говорим. Не става дума за светкавицата. При леко мръдване на лоста контакта става по добър. Мерил съм напрежението се покачва с около 0.5-0.7V. Като сложим и загубите в проводниците ето ти 12.2-12.4V(това е при мен) на фаровете при акумолатор 14.2-14.5. Релетата са добро и евтино (ако се вземат такива от лада) решение (особенноако се слагат крушки 100/80W)


Аз говоря за и отговарям на това:
firevint написа:здравейте колеги.Когато фаровете светят на къси-няма проблем.Когато дръпна лостчето да превключа на дълги, преди да е щракнало/когато все едно само премигам/осветява по -силно от колкото когато щракне и останат на дълги.Дано ме разбрахте.Поучава се, че имам светлини на три степени.Какъв може да е проблема, че да не свети най-силно, когато включа дългите за постоянно?


Смятам че говорим точно за "светкавицата".
Ама ти щом си имаш научен труд по твоя въпрос и говориш за друго...

Последна промяна от feb на Съб 07 апр 2007 18:47, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19708
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 07 апр 2007 17:40


black` написа:Просто при превключването може да има момент в който светат и късите, и дългите заедно, :idea: затова така ви се струва. :roll:

Не, не ни се струва! :(
Мерих с уреда. Защщото и аз го имам същия проблем.
Това си е точно от изхабяването на контактите на превключвателя. Скоро смятам да се отърва от тези проблемации... правя си реленца, ама мисля да вградя и DRL в обща система, та за това се бавя.


Потребителски аватар
Bany_89
Мнения: 14
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 10:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бяла Слатина

Мнениеот Bany_89 » Съб 07 апр 2007 22:45


тва е така защото когато все едно присветка6 се вкл и късите и дългите светлини и за тва свети малко по силно :stll think: : само VW


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Нед 08 апр 2007 0:20


Дори да задържиш лоста в междинното положение - късите продължават да светят ... нормално си е .
само ме е яд че не може да продължат да светят така много ме кефи как се вижда в тоз момент :twisted:


Потребителски аватар
firevint
Мнения: 57
Регистриран на: Пон 15 яну 2007 12:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот firevint » Нед 08 апр 2007 11:30


radotom написа:
black` написа:Просто при превключването може да има момент в който светат и късите, и дългите заедно, :idea: затова така ви се струва. :roll:

Не, не ни се струва! :(
Мерих с уреда. Защщото и аз го имам същия проблем.
Това си е точно от изхабяването на контактите на превключвателя. Скоро смятам да се отърва от тези проблемации... правя си реленца, ама мисля да вградя и DRL в обща система, та за това се бавя.

колега, можеш ли да ми кажеш какви реленца и къде и как се слагат и връзват


Потребителски аватар
feb
Мнения: 174
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот feb » Нед 08 апр 2007 14:01


Pavcho2 написа:Дори да задържиш лоста в междинното положение - късите продължават да светят ... нормално си е .
само ме е яд че не може да продължат да светят така много ме кефи как се вижда в тоз момент :twisted:

Нали се сещаш обаче, какво се случва в този момент с крушките и инсталацията? ;-)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Краси брест и 119 госта