Г2-фаровете се бъзикат
- firevint
- Мнения: 57
- Регистриран на: Пон 15 яну 2007 12:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Г2-фаровете се бъзикат
здравейте колеги.Когато фаровете светят на къси-няма проблем.Когато дръпна лостчето да превключа на дълги, преди да е щракнало/когато все едно само премигам/осветява по -силно от колкото когато щракне и останат на дълги.Дано ме разбрахте.Поучава се, че имам светлини на три степени.Какъв може да е проблема, че да не свети най-силно, когато включа дългите за постоянно?
- spirof
- Мнения: 420
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
- Автомобил: Audi A4 B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
според мен проблема е следния
получава се пад на напрежение в контактите на самия ключ
нормално е понеже има износване
решението е нов ключ,или поставянето на допълнителни релета
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=2835
получава се пад на напрежение в контактите на самия ключ
нормално е понеже има износване
решението е нов ключ,или поставянето на допълнителни релета
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=2835
- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
Има огромна разлика в едновременната работа на двете светлини и този момет на лоста за светлините за който говорим. Не става дума за светкавицата. При леко мръдване на лоста контакта става по добър. Мерил съм напрежението се покачва с около 0.5-0.7V. Като сложим и загубите в проводниците ето ти 12.2-12.4V(това е при мен) на фаровете при акумолатор 14.2-14.5. Релетата са добро и евтино (ако се вземат такива от лада) решение (особенноако се слагат крушки 100/80W)
Re: Г2-фаровете се бъзикат
Mapoka написа:Има огромна разлика в едновременната работа на двете светлини и този момет на лоста за светлините за който говорим. Не става дума за светкавицата. При леко мръдване на лоста контакта става по добър. Мерил съм напрежението се покачва с около 0.5-0.7V. Като сложим и загубите в проводниците ето ти 12.2-12.4V(това е при мен) на фаровете при акумолатор 14.2-14.5. Релетата са добро и евтино (ако се вземат такива от лада) решение (особенноако се слагат крушки 100/80W)
Аз говоря за и отговарям на това:
firevint написа:здравейте колеги.Когато фаровете светят на къси-няма проблем.Когато дръпна лостчето да превключа на дълги, преди да е щракнало/когато все едно само премигам/осветява по -силно от колкото когато щракне и останат на дълги.Дано ме разбрахте.Поучава се, че имам светлини на три степени.Какъв може да е проблема, че да не свети най-силно, когато включа дългите за постоянно?
Смятам че говорим точно за "светкавицата".
Ама ти щом си имаш научен труд по твоя въпрос и говориш за друго...
Последна промяна от feb на Съб 07 апр 2007 18:47, променено общо 1 път.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19708
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
black` написа:Просто при превключването може да има момент в който светат и късите, и дългите заедно,затова така ви се струва.
Не, не ни се струва!

Мерих с уреда. Защщото и аз го имам същия проблем.
Това си е точно от изхабяването на контактите на превключвателя. Скоро смятам да се отърва от тези проблемации... правя си реленца, ама мисля да вградя и DRL в обща система, та за това се бавя.
- firevint
- Мнения: 57
- Регистриран на: Пон 15 яну 2007 12:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
radotom написа:black` написа:Просто при превключването може да има момент в който светат и късите, и дългите заедно,затова така ви се струва.
Не, не ни се струва!
Мерих с уреда. Защщото и аз го имам същия проблем.
Това си е точно от изхабяването на контактите на превключвателя. Скоро смятам да се отърва от тези проблемации... правя си реленца, ама мисля да вградя и DRL в обща система, та за това се бавя.
колега, можеш ли да ми кажеш какви реленца и къде и как се слагат и връзват
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 130 госта