B4 101 к.с. конденз по капачката на маслото...

Техническа и сервизна информация за Passat
ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Сря 17 яну 2007 7:42


за такъв точно маркуч говоря, но това не значи че е издухана колата :)




Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Сря 17 яну 2007 11:46


Все пак след каране на голямо разстояние този налеп от капачката трябва да изчезне, а в моя маркуч има незначителен бял налеп точно на згъвката!


Потребителски аватар
B4/101
Мнения: 210
Регистриран на: Пет 06 авг 2004 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот B4/101 » Съб 03 фев 2007 19:44


Здравейте отново колеги, искам да споделя успешното приключване на историята с налепа по капачката на двигателя. Както ме посъветвахте не бързах да отварям мотора, а продължих да карам, като всеки ден следях маслото и нивото на антифриза. И двете бяха наред, т.е без изменение, което беше някакво успокоение. Миналата седмица най-после ми се отвори път извън Сф и пришпорих пасата минавайки около 300 км. Карах само на бензин за да елиминирам газта от картината. Днес поглеждам капачката на мотора и не мога да повярвам на очите си, от гадната пяна няма и следа, антифриза не е мръднал, а и маслото си е екстра. :D Явно проблема е бил в късите отсечки които минавам ежедневно, при които колата не успява да загрее. Може би допълнително е допринесло и карането на газ на полузагряла кола.
Относно вървенето на колата, засега установих, че не е постоянно, колата ту се отпушва, ту се спъва. Ще я закарам при някой от клубните гурута да я прегледат и си каже тежката дума.
Благодаря на всички за съветите.


Потребителски аватар
luboveliki
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот luboveliki » Съб 03 фев 2007 20:07


на мен на кратки растояния зимата има конденз а на дълги няма.лятото няма никакъв!!!!!!


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Мнениеот dandan » Сря 28 мар 2007 14:32


Конденза по капачката се появява зимата и в по-голяма степен когато се кара на газ, поради това, че продуктите от изгарянето на пропан бутана са въгл. двуокис и вода (във вид на пара) която кондензира и се получава тая майонеза при смесването с маслото.


МАРИЯНА
Мнения: 35
Регистриран на: Сря 31 май 2006 13:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

спъната

Мнениеот МАРИЯНА » Сря 04 апр 2007 7:07


Колега, не се притеснявай, че е спъната и моята беше така. Пусках я по инерция, а тя спираше. Решението: смяна на спирачната течност.
Нашата не беше сменявана 12г. Има голяма разлика. Оправиха ми се и спирачките.
Успех.


Потребителски аватар
brad4edat
Мнения: 341
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 21:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разлог
Контакти:

марку4а за вентилация на изгорелите газове

Мнениеот brad4edat » Пет 06 апр 2007 22:02


значи скоро профилактично свалих този маркуч и направо си изкарах акъла, какво има там страшно, страшно!!! Колата е карана в Холандия, с добри масла и горива и пак бе6е почти 95% запушила този маркуч, а без него мощността отива на кино, гаранция. Почистих го с тел и изкарах 1 кило дето се казва, чернилка вътре в него, има и една тел оплетена на кълбо. Почистих я и пак си я върнах в маркуча, може и без нея но все пак:) Та не само ти брато ами всички братя по кола, почистете въпросния маркуч, гаранция 4е е запушен на половината от вас, щото си знаем с каква боза си караме колите в BG:)

Последна промяна от brad4edat на Вто 05 юли 2011 1:28, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1031
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Вто 10 апр 2007 10:55


K22 написа:Същия налеп имах на Вектрата1,6-моно, която беше с тотално издухан двигател и чупеше парченца от буталата....


:bowdown :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 10 апр 2007 11:54


Miki написа:
K22 написа:Същия налеп имах на Вектрата1,6-моно, която беше с тотално издухан двигател и чупеше парченца от буталата....


:bowdown :bowdown :bowdown

Подробно обясненение за неразбралите :wink:
От пръстена между сегментите на буталото се отчупваше парче, поради голямото износване между буталота и цилиндъра.Гореше си литър масло на 1000км и всичко беше омазано и запушено от налеп.


Потребителски аватар
mavi13
Мнения: 22
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 11:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Гълъбово

Мнениеот mavi13 » Пон 17 дек 2007 16:55


Добре разбрах за капачката,ама имам въпрос - как работи самия двигател т.е. прекъсва ли или си е нормална работата му! При мен маслото се качи над мах а антефриза намаля.Само че се почна така-сутрин пали но работи на три цилиндъра и след 1 мин започва да работи добре.Може ли това да се дължи на издухана гарнитура на двигателя?Колата е голф2/1,6 - 90т. / бензин.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19696
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 17 дек 2007 17:26


Мави, трябва да обърнеш внимание на цвета на маслото.
Ако е побеляло и седи на парцалчета, веднага спирай колата, защото ще стане по-зле и по-скъпо!
Значи антифриза е попаднал в маслото и го е пресякло.
Ако цвета на маслото е сравнително нормален, значи се хващам на бас, че ще мирише на бензин ;) Често се случва зиммата да прониква неизгоряло гориво към картера. Особенно ако колата е с карборатор.
Това, обаче, не значи, че всичко е ОК, просто все още не е чак толкова зле положението!
Загубата на антифриз е тежка диагноза. Трябва да се огледа за течове по разните там съединения, тапи, фланци... Лошото ще е, ако не е от тях!
Това би значило пробив на гарнитурата на главата м/у цилиндър и охладителни канали. Частично това би обяснило и затрудненото палене сутрин.

Хммм... аз загубих един бас, свързан с Г2... че и ми забраниха да пиша за тоя модел, ама... mhihi


gvardia
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 30 авг 2010 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Конденз по капачката на маслото...

Мнениеот gvardia » Нед 14 ное 2010 18:40


колеги много ви благодаря днес видях че и на моето голфче имам сащата маионеза и веднага си помислих че меше масло и антифриз добре сте написали че кои знае какво щях да правя


simonb
Мнения: 210
Регистриран на: Съб 24 дек 2011 22:00
Автомобил: Golf 4 1.6 SR
Двигател: 1998
Местоположение: Варна

Re: Конденз по капачката на маслото...

Мнениеот simonb » Чет 13 фев 2014 21:37


Яка тема, успокоих се след като я прочетох, че майстора днес каза че тази 'майонеза' по капачката не е на добре. :rolleyes Да ,ама не, добре си е колата и естествено че ще е такава капачката, като се кара по 3-4 км./ден и днес тази капачка се отваря за пръв път след 10000 км. за да си сменя маслото и за тези км. съм проверявал само щеката, която така и не мръдна и не съм доливал нищо.. :11
Голф4 1.6 бензин, масло Agip 10W-40 :th_up



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 142 госта