Много пуши

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
fikata
Мнения: 130
Регистриран на: Пет 09 мар 2007 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Много пуши

Мнениеот fikata » Нед 11 мар 2007 11:57


Колеги имам следното питане.След смяна на:гарнитура на глава,гарнитура на капак,семеринг на разпределителен вал,гумички на клапаните,колата продължава да пушляви.Не вярвам да е от сегментите,щот има компресия и пали от четвърт оборот.Харчи съвсем малко масло :idea:




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Нед 11 мар 2007 12:09


Сегменти ?
А сигурен ли си в качеството на сменените неща, и в качеството на самия ремонт ? Масло не би трябвало да харчи - хич !


fikata
Мнения: 130
Регистриран на: Пет 09 мар 2007 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fikata » Нед 11 мар 2007 12:26


Качествени части,добър дизелджия...и пак.Като я карам над 2500 оборота не пуши,но при по-висока предавка докато я вкарам в тия обороти :?:


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Нед 11 мар 2007 12:44


Центровка !


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 11 мар 2007 22:31


и пак центровка :wink:


Потребителски аватар
Vargal
Мнения: 94
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Vargal » Пет 23 мар 2007 11:55


Провери точно центровката,като докараш белега на маховика/ГМТ на първи цил./ със белезите на ангренажните колела да съвпаднат.Ако продължи да пуши,трябва да ти се завърти помпата от майстор.Успех.


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Съб 07 апр 2007 17:26


Малко вероятно е да е от центровката.Може да е от помпата или от турбото!Ако надува на турбото поотслабне тогава започва да попушва повечко,а на помпата има един регулатор отгоре които регулира подаването на гориво.Той подава повече гориво когато турбото се развърти и направи налягане в колектора.Хубаво е да идеш на дизел сервиз където ще може да ти регулират всичко,но ако си върви добре и не ти гори много наи добре не пипай.Аз вече си патя от подобно нещо!Успех!


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Нед 08 апр 2007 12:19


може и центровка да е, ама то си е нормално леко припушване особено ако нямаш регулатор на помпата както vladitdrv спомена - при 1V моторите помпата е без тас екстра и без надув идва богата сместа :wink:


p.s - виж си въздушния филтър на какво прилича :wink: :lol:


Потребителски аватар
PESHERLAN
Мнения: 1112
Регистриран на: Нед 05 фев 2006 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот PESHERLAN » Нед 08 апр 2007 23:08


КОлега,както казва "hamann ",наистина виш си въздушния филтър в какво състояние е,щот на DIESEL-a това е белия Дроб!!!


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пон 09 апр 2007 10:12


Не е ли вероятно да е турбината ? Защото точно като за похапване на малко масълце при по високи обороти става.... :wink:


fikata
Мнения: 130
Регистриран на: Пет 09 мар 2007 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fikata » Пон 09 апр 2007 14:51


Не е от филтъра.Скоро го сменях.Или е от помпата или от турбото.Първо май ще да проверя помпата.Кажете някой добър майстор.


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Пон 09 апр 2007 15:05


ми от турбото надали да е щом над 2500 си изчиства пушека - то за тес работи си има майстори де - тука може само да се гадае :)


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пон 09 апр 2007 15:07


не е ли по лесно да се види турбото ? Би трябвало, като го поръчкаш малко и после свалиш съединението след турбината да не е " оличкано" с масло...... демек не го мята и изгаря като се развърти на повече К обороти.....


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Пон 09 апр 2007 15:57


първо fikata си беше казал че не харчи масло , второ всички турбини омасляват въздуховодите, и трето май бял или сив пушек вадеше когато гори масло :)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 09 апр 2007 18:12


Пушека на маслото е синкаво-сив ама цвета е доста относително понятие.Нова турбина не омаслява въздохувода ,ама това че е омаслен изобщо не значи че турбото не е в ред - съвсем нормално е да се е поизносила ама може и да изкара още безброй 100к километри.И аз съм за центровка и то точно на подаване на горивото.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 111 госта