
Много пуши
Много пуши
Колеги имам следното питане.След смяна на:гарнитура на глава,гарнитура на капак,семеринг на разпределителен вал,гумички на клапаните,колата продължава да пушляви.Не вярвам да е от сегментите,щот има компресия и пали от четвърт оборот.Харчи съвсем малко масло 

- vladitdrv
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Малко вероятно е да е от центровката.Може да е от помпата или от турбото!Ако надува на турбото поотслабне тогава започва да попушва повечко,а на помпата има един регулатор отгоре които регулира подаването на гориво.Той подава повече гориво когато турбото се развърти и направи налягане в колектора.Хубаво е да идеш на дизел сервиз където ще може да ти регулират всичко,но ако си върви добре и не ти гори много наи добре не пипай.Аз вече си патя от подобно нещо!Успех!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Пушека на маслото е синкаво-сив ама цвета е доста относително понятие.Нова турбина не омаслява въздохувода ,ама това че е омаслен изобщо не значи че турбото не е в ред - съвсем нормално е да се е поизносила ама може и да изкара още безброй 100к километри.И аз съм за центровка и то точно на подаване на горивото.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 103 госта