Четох доста и доста ми се изясниха нещата по този въпрос,само едно нещо искам да питам:
След като махна катализатора няма да има какво да ми улавя вредните газове(доколкото знам) и ще излиза всичко през ауспуха.И в тази връзка да ви попитам колеги,като отида на годишен технически преглед и там ми замерят количеството на вредните газове няма ли да ми направят проблем???
Това ми е въпроса.Ако някой реши че има някаква тема която е по моя въпрос нека ми я посочи.Благодаря ви предварително колеги.
Въпроса ми може да ви се стори глупав,но ми беше интересно да разбера(за да не се прецакам сам с нещо)
Махане на катализатора и технически преглед
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Миналата година като регистрирах Голфчето в КАТ (първоначална регистрация) никой не ми е мерил газове,спирачки и т.н.Дадоха си ми талона и лепенката за технически преглед и толкова.Обаче тая година на техническия преглед му напъхаха на Голфи тръбата отзад
и го замериха.То аз ходя в един сервиз,където пичовете могат да "барнат"показанията,но не се наложи.Беше си в норма.
Запази си катализатора и си сложи резонаторно и газзззз.Като се наложи(ако се наложи),слагаш и минаваш преглед.Ако си загрижен за околната среда - все пак го дишаме въздуха - карай с кат. и като се запуши си вземи нов.



Запази си катализатора и си сложи резонаторно и газзззз.Като се наложи(ако се наложи),слагаш и минаваш преглед.Ако си загрижен за околната среда - все пак го дишаме въздуха - карай с кат. и като се запуши си вземи нов.
- Дашо
- Пернишки бек
- Мнения: 6104
- Регистриран на: Чет 22 фев 2007 12:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Градът на мечтите - Перник, щата Мошингтън
Andrian_VT написа:Колега не си махай катализатора. Колата няма да почне да лети. Ще стане чуствително по-шумна-дразнещо, а ако затегнат контрола при ГТП, ще береш големи ядове-не, че не може да се лъже машината и така да се манипулират показанията.
ОК колега,а ако си сложа само спортно гърне без да махна катализатора ще направя ли нещо(не за вървежа,а звука да стане малко по-боботещ)?
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
da6o_amvr написа:Andrian_VT написа:Колега не си махай катализатора. Колата няма да почне да лети. Ще стане чуствително по-шумна-дразнещо, а ако затегнат контрола при ГТП, ще береш големи ядове-не, че не може да се лъже машината и така да се манипулират показанията.
ОК колега,а ако си сложа само спортно гърне без да махна катализатора ще направя ли нещо(не за вървежа,а звука да стане малко по-боботещ)?
Нищо няма да усетиш....Средното гърне пречи на звука не крайното.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Andrian_VT написа:Колега не си махай катализатора. Колата няма да почне да лети. Ще стане чуствително по-шумна-дразнещо, а ако затегнат контрола при ГТП, ще береш големи ядове-не, че не може да се лъже машината и така да се манипулират показанията.
Това не е вярно!Аз от два месеца съм без катализатор ис резонаторно гърне.Колата рязко подобри пъргавината си,а разходът ма на газ падна с около 1.5 л за градско -мерен трикратно и усреднен.За извън градско в момента го засичам,но там разликата ще е оп-драстична защото колата наистина върви съвсем различно!
Колата не става по-шумна ако имаш резонаторно гърне!Единственият кусур е,че ще ти заминават по-бързо другите гърнета от системата(поради по-голямото налягане и по-високата температура).
А катализатор се сменя на 100-150 000 км.Ако колата ти под тези километри естествено,че няма да се сменя(ама колко от колита са на токова километри????)
Сменяй смело и ще видиш разликата.Прегеледът не е никакъв проблем!Пък ако искаш дай 1000 лв за нов катализатор...Френска помада на 80 годишна старица!????
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: railfan и 56 госта