Здравейте!
При ок.3000 оборота Passat 1.8I 115кс 90г. започва да се тресе и явно горивото не му е достатъчно. На газ този проблем не съществува.Някой имол ли е този проблем и дали добавка за почистване на дюзите ще помогне?
Проблеми при 3000оборота на Passat 1.8I 115кс 90г
- idkedikov
- Мнения: 914
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2005 15:49
- Автомобил: VW Passat 3bg
- Двигател: AVF
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблеми при 3000оборота на Passat 1.8I 115кс 90г
Sisko написа:Здравейте!
При ок.3000 оборота Passat 1.8I 115кс 90г. започва да се тресе и явно горивото не му е достатъчно. На газ този проблем не съществува.Някой имол ли е този проблем и дали добавка за почистване на дюзите ще помогне?
На мен ми се е случвало като карам на газ и ми свърши газта като мина на бензин и почва да прекъсва една такава ама като изгася двигателя и запаля пак изчезва проблема

-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Нед 01 апр 2007 13:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Колата ми забива при рязко натискане на газта
Установих също така, че при рязко подаване на газ колата забива, имам чувството, че горивото не е достатъчно. При постепенно подаване на газта колата си набира нормално. Когато карам на газ този проблем не съществува. Възможно ли е това да е от ламбда сондата или от дебитомера? И още нещо - дебитомера не трябва ли да оказва влияние и при карането на газ? Колата ми е Пасат 1.8, 1989г. с двигател РВ.
- BEKI
- Мнения: 26
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 14:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Здравейте, при подобни симптоми си практикува така:
смяна горивен филтър
ако не се оправи - чистене на дюзи, може да стане с добавка - препоръчвам REDEX injector cleaner - евтин,но сравнително баве вариант.Има ефект след около 200км пробег. Проверка на регулатора на горивото. Ако той не е съвсем в час трябва да се разбере дали той не работи или цедката на горивната помпа се е запушила.
ако не се оправи - да се провери потенциометъра на дроселовата клапа.За целта трябва сервиз, който добре да се справя с компютърната диагностика.
Ако е "умряла" ламбда сондата ще има завишен разход и като цяло двигателя няма да има мощност.
Това знам - това казвам !
Успех !
и пишете какво е станало все пак
смяна горивен филтър
ако не се оправи - чистене на дюзи, може да стане с добавка - препоръчвам REDEX injector cleaner - евтин,но сравнително баве вариант.Има ефект след около 200км пробег. Проверка на регулатора на горивото. Ако той не е съвсем в час трябва да се разбере дали той не работи или цедката на горивната помпа се е запушила.
ако не се оправи - да се провери потенциометъра на дроселовата клапа.За целта трябва сервиз, който добре да се справя с компютърната диагностика.
Ако е "умряла" ламбда сондата ще има завишен разход и като цяло двигателя няма да има мощност.
Това знам - това казвам !
Успех !

и пишете какво е станало все пак

- BEKI
- Мнения: 26
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 14:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Сетих се още нещо :
Ако всичко си е наред на двигателя, но проблема е само при определени обороти - то тогава вината е в потенциометъра на дроселовата клапа.
В зависимост от конкретното изпълнение може малко да се "измести" или да се "обърне". Ако няма как - чак тогава се отива на нов потенциометър. Това обаче се прави от хора, които вече са го правили.
Ако всичко си е наред на двигателя, но проблема е само при определени обороти - то тогава вината е в потенциометъра на дроселовата клапа.
В зависимост от конкретното изпълнение може малко да се "измести" или да се "обърне". Ако няма как - чак тогава се отива на нов потенциометър. Това обаче се прави от хора, които вече са го правили.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19707
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
DJ_TOLYO написа:...


Доста по-сложна система за впръскване на гориво си е!
А това за забиването на муцуна, след като въздушния филтър е сменен на мен много ми прилича или на ниско налягане на горивото в горивната магистрала, или на проблемче с датчика на дроселната клапа, ама... да видим какво ще излезе!
- DJ_TOLYO
- Мнения: 1245
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: 2E 1991
- Местоположение: Търговище
radotom написа:А това за забиването на муцуна, след като въздушния филтър е сменен на мен много ми прилича или на ниско налягане на горивото в горивната магистрала, или на проблемче с датчика на дроселната клапа, ама... да видим какво ще излезе!
Можеш ли да предложиш нещо да направя по тези съмнения? А тука един таксиджия ми каза, че може да е и от калпави свещи...
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19707
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Единствения случай, когато съм имал проблем заради свещите беше на Трабантчето ми. Бях сложил 'студени'. Палеше по-добре и от Трабант... ако може нещо да пали по-добре от Трабант, загасен на смукач
..., но след това беше спънат като цяло, не само при ускорения.
Ама не се смейте, бе хора! Пак си е двигател с вътрешно горене, какво...
Та предполагам, че ако е от свещи, ще ти прави мизериите постоянно, не само при рязко подаване на газ. Ще прекъсва или трудно ще пали.. такива неща.
Налягането на горивната система се мери лесно. Осигуряваш си един манометър, откачаш маркуча на петата дюза, дето ти е от дясната страна на смукателния колектор, ако си застанал пред колата (със син куплунг за тоците е) и закачаш там манометъра. Даваш на контакт-> трябва манометъра да покаже поне 3 атм. И след като махнеш контата за поне 5 минути не трябва налягането да спада под 2.5 атм.
Датчика на ТПС-а (дросела) беше първото нещо по тая кола, което разглобих някога!
Още не бях регистриран тук и не знаех, че това не се разглабя!
Много често просто графитния слой се изтърква и на дадено място се получава дроп-аут, а на други, (заради наслоения графитен прах) има по-ниско съпротивление. Почиства се с меко памучно парцалче, напоено със спирт. Погледни, ако го правиш, как точно е плъзгача. Мисля, че не може да се обърне, ама не съм се замислял над въпроса, защото си го запомних и си го сглобих машинално.
Единствените ядове после ми бяха, че леко се промени съпротивлението и се наложи да избия отново двете месингови втулки, през които минават закрепващите болтчета и чрез получения луфт да коменсирам разликата.
Впрочем, причината да отворя датчика беше доста подобен като симптом на вашите: Върви добре, но като тръгна да изпреварвам и дам газ, около полвин, до 1 сек се чудеше какво точно се опитвам да му кажа на двигателя и след това чак се изтрелваше!
След почистването това се оправи.
Успех!

Ама не се смейте, бе хора! Пак си е двигател с вътрешно горене, какво...


Та предполагам, че ако е от свещи, ще ти прави мизериите постоянно, не само при рязко подаване на газ. Ще прекъсва или трудно ще пали.. такива неща.
Налягането на горивната система се мери лесно. Осигуряваш си един манометър, откачаш маркуча на петата дюза, дето ти е от дясната страна на смукателния колектор, ако си застанал пред колата (със син куплунг за тоците е) и закачаш там манометъра. Даваш на контакт-> трябва манометъра да покаже поне 3 атм. И след като махнеш контата за поне 5 минути не трябва налягането да спада под 2.5 атм.
Датчика на ТПС-а (дросела) беше първото нещо по тая кола, което разглобих някога!
Още не бях регистриран тук и не знаех, че това не се разглабя!

Много често просто графитния слой се изтърква и на дадено място се получава дроп-аут, а на други, (заради наслоения графитен прах) има по-ниско съпротивление. Почиства се с меко памучно парцалче, напоено със спирт. Погледни, ако го правиш, как точно е плъзгача. Мисля, че не може да се обърне, ама не съм се замислял над въпроса, защото си го запомних и си го сглобих машинално.
Единствените ядове после ми бяха, че леко се промени съпротивлението и се наложи да избия отново двете месингови втулки, през които минават закрепващите болтчета и чрез получения луфт да коменсирам разликата.
Впрочем, причината да отворя датчика беше доста подобен като симптом на вашите: Върви добре, но като тръгна да изпреварвам и дам газ, около полвин, до 1 сек се чудеше какво точно се опитвам да му кажа на двигателя и след това чак се изтрелваше!
След почистването това се оправи.
Успех!
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Нед 01 апр 2007 13:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Кое е датчика на ТПС-а (дросела)?
И ако е повреден не трябва ли да оказва влияние при работа и на газ?
А относно налягането на горивната система, може и от това да е, защото 2-3дни преди да възникне моя проблем смених бензинова помпа, но не с нова, а втора употреба. Но в такъв случай защо при плавно натискане педала на газта колата си ускорява и без проблем, като изключим прекъсването на ок.3000 оборота, достига 5000-5500?[/quote]
И ако е повреден не трябва ли да оказва влияние при работа и на газ?
А относно налягането на горивната система, може и от това да е, защото 2-3дни преди да възникне моя проблем смених бензинова помпа, но не с нова, а втора употреба. Но в такъв случай защо при плавно натискане педала на газта колата си ускорява и без проблем, като изключим прекъсването на ок.3000 оборота, достига 5000-5500?[/quote]
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 54 госта