Проблеми при 3000оборота на Passat 1.8I 115кс 90г

Техническа и сервизна информация за Passat
Sisko
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 01 апр 2007 13:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Проблеми при 3000оборота на Passat 1.8I 115кс 90г

Мнениеот Sisko » Нед 01 апр 2007 13:31


Здравейте!
При ок.3000 оборота Passat 1.8I 115кс 90г. започва да се тресе и явно горивото не му е достатъчно. На газ този проблем не съществува.Някой имол ли е този проблем и дали добавка за почистване на дюзите ще помогне?




Потребителски аватар
idkedikov
Мнения: 914
Регистриран на: Вто 27 сеп 2005 15:49
Автомобил: VW Passat 3bg
Двигател: AVF
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проблеми при 3000оборота на Passat 1.8I 115кс 90г

Мнениеот idkedikov » Нед 01 апр 2007 13:50


Sisko написа:Здравейте!
При ок.3000 оборота Passat 1.8I 115кс 90г. започва да се тресе и явно горивото не му е достатъчно. На газ този проблем не съществува.Някой имол ли е този проблем и дали добавка за почистване на дюзите ще помогне?


На мен ми се е случвало като карам на газ и ми свърши газта като мина на бензин и почва да прекъсва една такава ама като изгася двигателя и запаля пак изчезва проблема ;)


Sisko
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 01 апр 2007 13:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Колата ми забива при рязко натискане на газта

Мнениеот Sisko » Пон 09 апр 2007 20:00


Установих също така, че при рязко подаване на газ колата забива, имам чувството, че горивото не е достатъчно. При постепенно подаване на газта колата си набира нормално. Когато карам на газ този проблем не съществува. Възможно ли е това да е от ламбда сондата или от дебитомера? И още нещо - дебитомера не трябва ли да оказва влияние и при карането на газ? Колата ми е Пасат 1.8, 1989г. с двигател РВ.


Потребителски аватар
todoj
Мнения: 45
Регистриран на: Нед 06 авг 2006 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раднево

Мнениеот todoj » Пон 09 апр 2007 20:48


моят проблем долу горе е същият набира нормално но като отнема газта рязко после като я натисна пак ми забива предницата и не иска да набира двигателя ми е 136 коня 2000 инж.16 в ,може ли да е от компа натрупани грешки? когато е на гас този проблем го няма


Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Мнениеот DJ_TOLYO » Вто 10 апр 2007 1:20


И при мен го има същия проблем. Скоро зех колата и още не съм сменял горивния филтър. Утре или в други ден ше го сменя и ше ви кажа дали е от това...


Потребителски аватар
todoj
Мнения: 45
Регистриран на: Нед 06 авг 2006 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раднево

Мнениеот todoj » Вто 10 апр 2007 15:56


аз го смених не е от него поне при моя случай :cry:


Потребителски аватар
BEKI
Мнения: 26
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 14:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот BEKI » Вто 10 апр 2007 22:38


Здравейте, при подобни симптоми си практикува така:
смяна горивен филтър
ако не се оправи - чистене на дюзи, може да стане с добавка - препоръчвам REDEX injector cleaner - евтин,но сравнително баве вариант.Има ефект след около 200км пробег. Проверка на регулатора на горивото. Ако той не е съвсем в час трябва да се разбере дали той не работи или цедката на горивната помпа се е запушила.
ако не се оправи - да се провери потенциометъра на дроселовата клапа.За целта трябва сервиз, който добре да се справя с компютърната диагностика.

Ако е "умряла" ламбда сондата ще има завишен разход и като цяло двигателя няма да има мощност.
Това знам - това казвам !
Успех ! :D
и пишете какво е станало все пак :idea:


Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Мнениеот DJ_TOLYO » Вто 10 апр 2007 22:42


Смених бензиновия филтър. И при мен не е явно от него. Ся почвам да търся из свещите, карбуратора... Някой ако има накакви други идеи да помага... :cry:


Потребителски аватар
BEKI
Мнения: 26
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 14:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот BEKI » Вто 10 апр 2007 22:44


Сетих се още нещо :
Ако всичко си е наред на двигателя, но проблема е само при определени обороти - то тогава вината е в потенциометъра на дроселовата клапа.

В зависимост от конкретното изпълнение може малко да се "измести" или да се "обърне". Ако няма как - чак тогава се отива на нов потенциометър. Това обаче се прави от хора, които вече са го правили.


Потребителски аватар
BEKI
Мнения: 26
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 14:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот BEKI » Вто 10 апр 2007 22:48


DJ_TOLYO написа:Смених бензиновия филтър. И при мен не е явно от него. Ся почвам да търся из свещите, карбуратора... Някой ако има накакви други идеи да помага... :cry:




Ти сигурен ли си , че 2Е двигател е с карбуратор ?


Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Мнениеот DJ_TOLYO » Сря 11 апр 2007 10:35


Да ти кажа честно, не му разбирам, до сега карах Форд Ескорт 1987... Него го бях понаучил... А от Пасата още съм малко далече... :oops:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19707
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 11 апр 2007 10:45


DJ_TOLYO написа:...

:lol: :lol: Не, гаранция нямаш карбуратор!
Доста по-сложна система за впръскване на гориво си е!
А това за забиването на муцуна, след като въздушния филтър е сменен на мен много ми прилича или на ниско налягане на горивото в горивната магистрала, или на проблемче с датчика на дроселната клапа, ама... да видим какво ще излезе!


Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Мнениеот DJ_TOLYO » Сря 11 апр 2007 14:13


radotom написа:А това за забиването на муцуна, след като въздушния филтър е сменен на мен много ми прилича или на ниско налягане на горивото в горивната магистрала, или на проблемче с датчика на дроселната клапа, ама... да видим какво ще излезе!


Можеш ли да предложиш нещо да направя по тези съмнения? А тука един таксиджия ми каза, че може да е и от калпави свещи...


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19707
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 11 апр 2007 14:57


Единствения случай, когато съм имал проблем заради свещите беше на Трабантчето ми. Бях сложил 'студени'. Палеше по-добре и от Трабант... ако може нещо да пали по-добре от Трабант, загасен на смукач :lol: ..., но след това беше спънат като цяло, не само при ускорения.
Ама не се смейте, бе хора! Пак си е двигател с вътрешно горене, какво... :lol: :lol:
Та предполагам, че ако е от свещи, ще ти прави мизериите постоянно, не само при рязко подаване на газ. Ще прекъсва или трудно ще пали.. такива неща.
Налягането на горивната система се мери лесно. Осигуряваш си един манометър, откачаш маркуча на петата дюза, дето ти е от дясната страна на смукателния колектор, ако си застанал пред колата (със син куплунг за тоците е) и закачаш там манометъра. Даваш на контакт-> трябва манометъра да покаже поне 3 атм. И след като махнеш контата за поне 5 минути не трябва налягането да спада под 2.5 атм.
Датчика на ТПС-а (дросела) беше първото нещо по тая кола, което разглобих някога!
Още не бях регистриран тук и не знаех, че това не се разглабя! :lol:
Много често просто графитния слой се изтърква и на дадено място се получава дроп-аут, а на други, (заради наслоения графитен прах) има по-ниско съпротивление. Почиства се с меко памучно парцалче, напоено със спирт. Погледни, ако го правиш, как точно е плъзгача. Мисля, че не може да се обърне, ама не съм се замислял над въпроса, защото си го запомних и си го сглобих машинално.
Единствените ядове после ми бяха, че леко се промени съпротивлението и се наложи да избия отново двете месингови втулки, през които минават закрепващите болтчета и чрез получения луфт да коменсирам разликата.
Впрочем, причината да отворя датчика беше доста подобен като симптом на вашите: Върви добре, но като тръгна да изпреварвам и дам газ, около полвин, до 1 сек се чудеше какво точно се опитвам да му кажа на двигателя и след това чак се изтрелваше!
След почистването това се оправи.
Успех!


Sisko
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 01 апр 2007 13:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Sisko » Сря 11 апр 2007 17:47


Кое е датчика на ТПС-а (дросела)?
И ако е повреден не трябва ли да оказва влияние при работа и на газ?
А относно налягането на горивната система, може и от това да е, защото 2-3дни преди да възникне моя проблем смених бензинова помпа, но не с нова, а втора употреба. Но в такъв случай защо при плавно натискане педала на газта колата си ускорява и без проблем, като изключим прекъсването на ок.3000 оборота, достига 5000-5500?[/quote]



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта