


rusiq_24 написа:Сигурен ли си че си зацепил правилно валовете?Как е на ниски и високи?От центровката няма начин да ти вдига обороти и рязко да ги сваля.Според мен когато си свалял колекторите си прецакал нещо и краде въздух от някъде при което когато ти е на 1500об/мин компа след известно време ги сваля от стъпковото принудено.Прегледай си снадките и ако всичко е наред на око пробвай с едни спрейове продават за пропуски в колекторите,когато пръснеш гасне и така разбираш къде е пропуска.Ако се окаже че има пропуск значи и заради него няма да върви добре.А за разреждането е вярно но не е чак така че да умре колата,хубаво е да се сгъсти ама и така трябва да има ефект
rusiq_24 написа:Да така е стъпковия вкарва въздух и когато има пробив някъде той коригира като намаля дебита си за да направи нормален празен ход но естествено до определени границип.п Пробвал съм да подам съвсем леко газ например до 1200об/мин след малко колата пада на 800-900он/мин а педала на газта е леко натиснат
Ами специално на АБФа дали ще подадеш малко газ или ще пробиеш дупка в колекторите му е се таяVizor написа:rusiq_24 написа:Да така е стъпковия вкарва въздух и когато има пробив някъде той коригира като намаля дебита си за да направи нормален празен ход но естествено до определени границип.п Пробвал съм да подам съвсем леко газ например до 1200об/мин след малко колата пада на 800-900он/мин а педала на газта е леко натиснат
Газ да.. но не и въздух !! когато има пробив на въздух няма логика празния ход да го коригира... така че аз ти казах.. единствения начин да провериш е като запушиш въздушния филтър и ще разбереш дали смуче въздух от някъде
venom4o написа:Пробива на въздух ,ще е изключително малък.. и колата ще загасне само аз не виждам смисъл ако запуши филтъра ...Центровка на твоя мотор незнам как се прави ,но на моита кола която не е VW за нещастие .. се слага коляновия вал на белег, дава се на контакт , изважда се кабела от бобината който идва към делкото и се допира към нещо метално.И започваш много бавно се въртиш делкото.. в момента в който от кабела цъкне искра и бензиновата помпа се чуе се 1 пак се 1 си дал на контакт , там ти е центровката..При мен така най добре работи колата.. Ако това не помогне и както казват колегите имаш въздух от някъде ..закачете я на комп там ще се разбере... При мен проблема беше от гарнитурата на всмук. колектор..
Ами батка общото в случая е както знаеш да се сменят валовете се свалят колекторите и съмненията са че може да има пробив някъде понеже колегата казва че колата се е провалила а не би трябвало.Вярно е че с тези валове ще се поразреди мотора но при всички случаи би трябвало да е по добре с тях макар и малко но да се провали тотално няма логика и да държи празен ход 1500об/мин още по малкоBobby_ написа:...... и какво общо има въздуха със зацепването на валовете.......
моля не ми се сърдете но мисля че имам минимално право да питам!
rusiq_24 написа:Вярно е че с тези валове ще се поразреди мотора но при всички случаи би трябвало да е по добре с тях макар и малко но да се провали тотално няма логика и да държи празен ход 1500об/мин още по малко
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта