Зацепване на валове от АБФ на ПЛ???

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Golfa e lud
Мнения: 126
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 0:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Зацепване на валове от АБФ на ПЛ???

Мнениеот Golfa e lud » Вто 24 апр 2007 23:18


Здравейте колеги,имам сериозен проблем.Сложих си на ПЛа валове от АБФ но ремъка си го зацепих както си беше с старите валове,делкото също си го оставих на белезите който направих преди да разбазичкам двигателя :? Резултата сега е ,че 1 не върви хубаво колата,2 държи страшно високи обороти(1500)и от време на време падат рязко на 900 и пак се качват,3 пали доста трудно :cry: Казаха ми ,че трябва да му дам предварение и да се пипне делкото.Дайте ми съвет колко предварение му трябва на голфчето с тези валове и къде могат да ми настроят хубаво делкото според тези валове,за да тръгне най на края колата :D




Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Сря 25 апр 2007 12:13


А така питай бе човек :!:
И аз съм пробвал същата операция и знам за какво става въпрос
Имаш 2 възможности или си слагаш оригиналните валове или качваш степента на сгъстяване и оставаш с тези от АБФ-а в момента не си направил нищо друго освен че си разредил мотора :(
Между другото има доста изписано по този въпрос в стари теми просто трябваше да поразровиш търсачката и тогава да действаш


Потребителски аватар
Golfa e lud
Мнения: 126
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 0:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golfa e lud » Сря 25 апр 2007 18:17


Това за разреждането го знаех,но колеги ми казаха ,че и без да пипам главата ще има ефект,дори и минимален.В бъдеще време със сигурност ще го пипна както си трябва :wink:


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 25 апр 2007 19:58


Сигурен ли си че си зацепил правилно валовете?Как е на ниски и високи?От центровката няма начин да ти вдига обороти и рязко да ги сваля.Според мен когато си свалял колекторите си прецакал нещо и краде въздух от някъде при което когато ти е на 1500об/мин компа след известно време ги сваля от стъпковото принудено.Прегледай си снадките и ако всичко е наред на око пробвай с едни спрейове продават за пропуски в колекторите,когато пръснеш гасне и така разбираш къде е пропуска.Ако се окаже че има пропуск значи и заради него няма да върви добре.А за разреждането е вярно но не е чак така че да умре колата,хубаво е да се сгъсти ама и така трябва да има ефект :wink:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 25 апр 2007 22:18


nando 16v написа:не си направил нищо друго освен че си разредил мотора :(


:да:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 25 апр 2007 22:42


rusiq_24 написа:Сигурен ли си че си зацепил правилно валовете?Как е на ниски и високи?От центровката няма начин да ти вдига обороти и рязко да ги сваля.Според мен когато си свалял колекторите си прецакал нещо и краде въздух от някъде при което когато ти е на 1500об/мин компа след известно време ги сваля от стъпковото принудено.Прегледай си снадките и ако всичко е наред на око пробвай с едни спрейове продават за пропуски в колекторите,когато пръснеш гасне и така разбираш къде е пропуска.Ако се окаже че има пропуск значи и заради него няма да върви добре.А за разреждането е вярно но не е чак така че да умре колата,хубаво е да се сгъсти ама и така трябва да има ефект :wink:


имал съм подобен проблем с една кола.. когато слагахме инжекторите и гумичките им бяха станали на пластмаса но моя приятел каза да ги сложим... и от там дърпаше въздух и държеше доста високи обороти към 1500 някъде. Оправихме гумичките и му качиха всичко наново и пак дърпаше но този път дърпаше от входящите колектори съвсем мъничко и пак толкова обороти. Можеш да провериш .. запуши въздушния филтър и виж дали ще загасне колата или ще продължи да работи само че на адски ниски обороти ..

+ това стъпковия мотор (клапата за празния ход) не вкарва ли въздух ?! как ще оправи така високите обороти ? или бъркам нещо?


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 25 апр 2007 22:52


Да така е стъпковия вкарва въздух и когато има пробив някъде той коригира като намаля дебита си за да направи нормален празен ход но естествено до определени граници :wink: п.п Пробвал съм да подам съвсем леко газ например до 1200об/мин след малко колата пада на 800-900он/мин а педала на газта е леко натиснат :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 25 апр 2007 23:22


rusiq_24 написа:Да така е стъпковия вкарва въздух и когато има пробив някъде той коригира като намаля дебита си за да направи нормален празен ход но естествено до определени граници :wink: п.п Пробвал съм да подам съвсем леко газ например до 1200об/мин след малко колата пада на 800-900он/мин а педала на газта е леко натиснат :wink:


Газ да.. но не и въздух !! когато има пробив на въздух няма логика празния ход да го коригира... така че аз ти казах.. единствения начин да провериш е като запушиш въздушния филтър и ще разбереш дали смуче въздух от някъде


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Чет 26 апр 2007 12:56


Vizor написа:
rusiq_24 написа:Да така е стъпковия вкарва въздух и когато има пробив някъде той коригира като намаля дебита си за да направи нормален празен ход но естествено до определени граници :wink: п.п Пробвал съм да подам съвсем леко газ например до 1200об/мин след малко колата пада на 800-900он/мин а педала на газта е леко натиснат :wink:


Газ да.. но не и въздух !! когато има пробив на въздух няма логика празния ход да го коригира... така че аз ти казах.. единствения начин да провериш е като запушиш въздушния филтър и ще разбереш дали смуче въздух от някъде
Ами специално на АБФа дали ще подадеш малко газ или ще пробиеш дупка в колекторите му е се тая :wink: Но с КР нещата стоят по друг начин заради тази помпа на въздушния филтър и при евентуален пробив някъде по колекторите всичко се проваля :wink:


batevv
Мнения: 50
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 0:31
Автомобил: VW T4
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот batevv » Нед 29 апр 2007 16:26


Пробива на въздух ,ще е изключително малък.. и колата ще загасне само аз не виждам смисъл ако запуши филтъра ...Центровка на твоя мотор незнам как се прави ,но на моита кола която не е VW за нещастие .. се слага коляновия вал на белег, дава се на контакт , изважда се кабела от бобината който идва към делкото и се допира към нещо метално.И започваш много бавно се въртиш делкото.. в момента в който от кабела цъкне искра и бензиновата помпа се чуе се 1 пак се 1 си дал на контакт , там ти е центровката..При мен така най добре работи колата.. Ако това не помогне и както казват колегите имаш въздух от някъде ..закачете я на комп там ще се разбере... При мен проблема беше от гарнитурата на всмук. колектор..


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Нед 29 апр 2007 19:48


venom4o написа:Пробива на въздух ,ще е изключително малък.. и колата ще загасне само аз не виждам смисъл ако запуши филтъра ...Центровка на твоя мотор незнам как се прави ,но на моита кола която не е VW за нещастие .. се слага коляновия вал на белег, дава се на контакт , изважда се кабела от бобината който идва към делкото и се допира към нещо метално.И започваш много бавно се въртиш делкото.. в момента в който от кабела цъкне искра и бензиновата помпа се чуе се 1 пак се 1 си дал на контакт , там ти е центровката..При мен така най добре работи колата.. Ако това не помогне и както казват колегите имаш въздух от някъде ..закачете я на комп там ще се разбере... При мен проблема беше от гарнитурата на всмук. колектор..


Не си мисли така.. 1500 оборота не са малък пробив случвало ми се е и съм го правил .. за това го казвам .. а ти говориш на теория


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Нед 29 апр 2007 22:00


...... и какво общо има въздуха със зацепването на валовете.......
моля не ми се сърдете но мисля че имам минимално право да питам!


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Нед 29 апр 2007 22:15


Bobby_ написа:...... и какво общо има въздуха със зацепването на валовете.......
моля не ми се сърдете но мисля че имам минимално право да питам!
Ами батка общото в случая е както знаеш да се сменят валовете се свалят колекторите и съмненията са че може да има пробив някъде понеже колегата казва че колата се е провалила а не би трябвало.Вярно е че с тези валове ще се поразреди мотора но при всички случаи би трябвало да е по добре с тях макар и малко но да се провали тотално няма логика и да държи празен ход 1500об/мин още по малко :wink:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 29 апр 2007 23:56


rusiq_24 написа:Вярно е че с тези валове ще се поразреди мотора но при всички случаи би трябвало да е по добре с тях макар и малко но да се провали тотално няма логика и да държи празен ход 1500об/мин още по малко :wink:


Ами аз точно заради това се отказаха да слагам валове от АБФ, защото всички колеги които са в час ми казаха, че ефекта няма да е нулев, а обратен, заради разреждането на мотора. Даже много колеги са го пробвали и практически са разбрали, че не става работата...

За да има ефект, трябва и сгъстяване ...

А за оборотите може много неща да са се случили, при разглобяването и сглобяването ...


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Пон 30 апр 2007 9:46


С валове мотор не се разрежда. Степенте на сгъстяване е формула за отношение на обеми, така че какво правим с валовете?
Ако кр-ът смуче въздух, моторът гасне или работи зле. Нещо кара моторчето да "помпа". за да има високи обороти. Колкото до правилното зацепване- това че си сложил валовете на оригиналните белези хич не означава че си ги зацепил правилно.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта