Зацепване на валове от АБФ на ПЛ???
- Golfa e lud
- Мнения: 126
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 0:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Зацепване на валове от АБФ на ПЛ???
Здравейте колеги,имам сериозен проблем.Сложих си на ПЛа валове от АБФ но ремъка си го зацепих както си беше с старите валове,делкото също си го оставих на белезите който направих преди да разбазичкам двигателя
Резултата сега е ,че 1 не върви хубаво колата,2 държи страшно високи обороти(1500)и от време на време падат рязко на 900 и пак се качват,3 пали доста трудно
Казаха ми ,че трябва да му дам предварение и да се пипне делкото.Дайте ми съвет колко предварение му трябва на голфчето с тези валове и къде могат да ми настроят хубаво делкото според тези валове,за да тръгне най на края колата 
- nando 16v
- Мнения: 1434
- Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
А така питай бе човек
И аз съм пробвал същата операция и знам за какво става въпрос
Имаш 2 възможности или си слагаш оригиналните валове или качваш степента на сгъстяване и оставаш с тези от АБФ-а в момента не си направил нищо друго освен че си разредил мотора
Между другото има доста изписано по този въпрос в стари теми просто трябваше да поразровиш търсачката и тогава да действаш
И аз съм пробвал същата операция и знам за какво става въпрос
Имаш 2 възможности или си слагаш оригиналните валове или качваш степента на сгъстяване и оставаш с тези от АБФ-а в момента не си направил нищо друго освен че си разредил мотора
Между другото има доста изписано по този въпрос в стари теми просто трябваше да поразровиш търсачката и тогава да действаш
- Golfa e lud
- Мнения: 126
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 0:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Сигурен ли си че си зацепил правилно валовете?Как е на ниски и високи?От центровката няма начин да ти вдига обороти и рязко да ги сваля.Според мен когато си свалял колекторите си прецакал нещо и краде въздух от някъде при което когато ти е на 1500об/мин компа след известно време ги сваля от стъпковото принудено.Прегледай си снадките и ако всичко е наред на око пробвай с едни спрейове продават за пропуски в колекторите,когато пръснеш гасне и така разбираш къде е пропуска.Ако се окаже че има пропуск значи и заради него няма да върви добре.А за разреждането е вярно но не е чак така че да умре колата,хубаво е да се сгъсти ама и така трябва да има ефект 
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
rusiq_24 написа:Сигурен ли си че си зацепил правилно валовете?Как е на ниски и високи?От центровката няма начин да ти вдига обороти и рязко да ги сваля.Според мен когато си свалял колекторите си прецакал нещо и краде въздух от някъде при което когато ти е на 1500об/мин компа след известно време ги сваля от стъпковото принудено.Прегледай си снадките и ако всичко е наред на око пробвай с едни спрейове продават за пропуски в колекторите,когато пръснеш гасне и така разбираш къде е пропуска.Ако се окаже че има пропуск значи и заради него няма да върви добре.А за разреждането е вярно но не е чак така че да умре колата,хубаво е да се сгъсти ама и така трябва да има ефект
имал съм подобен проблем с една кола.. когато слагахме инжекторите и гумичките им бяха станали на пластмаса но моя приятел каза да ги сложим... и от там дърпаше въздух и държеше доста високи обороти към 1500 някъде. Оправихме гумичките и му качиха всичко наново и пак дърпаше но този път дърпаше от входящите колектори съвсем мъничко и пак толкова обороти. Можеш да провериш .. запуши въздушния филтър и виж дали ще загасне колата или ще продължи да работи само че на адски ниски обороти ..
+ това стъпковия мотор (клапата за празния ход) не вкарва ли въздух ?! как ще оправи така високите обороти ? или бъркам нещо?
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Да така е стъпковия вкарва въздух и когато има пробив някъде той коригира като намаля дебита си за да направи нормален празен ход но естествено до определени граници
п.п Пробвал съм да подам съвсем леко газ например до 1200об/мин след малко колата пада на 800-900он/мин а педала на газта е леко натиснат 
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
rusiq_24 написа:Да така е стъпковия вкарва въздух и когато има пробив някъде той коригира като намаля дебита си за да направи нормален празен ход но естествено до определени границип.п Пробвал съм да подам съвсем леко газ например до 1200об/мин след малко колата пада на 800-900он/мин а педала на газта е леко натиснат
Газ да.. но не и въздух !! когато има пробив на въздух няма логика празния ход да го коригира... така че аз ти казах.. единствения начин да провериш е като запушиш въздушния филтър и ще разбереш дали смуче въздух от някъде
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Ами специално на АБФа дали ще подадеш малко газ или ще пробиеш дупка в колекторите му е се таяVizor написа:rusiq_24 написа:Да така е стъпковия вкарва въздух и когато има пробив някъде той коригира като намаля дебита си за да направи нормален празен ход но естествено до определени границип.п Пробвал съм да подам съвсем леко газ например до 1200об/мин след малко колата пада на 800-900он/мин а педала на газта е леко натиснат
Газ да.. но не и въздух !! когато има пробив на въздух няма логика празния ход да го коригира... така че аз ти казах.. единствения начин да провериш е като запушиш въздушния филтър и ще разбереш дали смуче въздух от някъде
-
batevv
- Мнения: 50
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 0:31
- Автомобил: VW T4
- Двигател:
- Местоположение: София
Пробива на въздух ,ще е изключително малък.. и колата ще загасне само аз не виждам смисъл ако запуши филтъра ...Центровка на твоя мотор незнам как се прави ,но на моита кола която не е VW за нещастие .. се слага коляновия вал на белег, дава се на контакт , изважда се кабела от бобината който идва към делкото и се допира към нещо метално.И започваш много бавно се въртиш делкото.. в момента в който от кабела цъкне искра и бензиновата помпа се чуе се 1 пак се 1 си дал на контакт , там ти е центровката..При мен така най добре работи колата.. Ако това не помогне и както казват колегите имаш въздух от някъде ..закачете я на комп там ще се разбере... При мен проблема беше от гарнитурата на всмук. колектор..
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
venom4o написа:Пробива на въздух ,ще е изключително малък.. и колата ще загасне само аз не виждам смисъл ако запуши филтъра ...Центровка на твоя мотор незнам как се прави ,но на моита кола която не е VW за нещастие .. се слага коляновия вал на белег, дава се на контакт , изважда се кабела от бобината който идва към делкото и се допира към нещо метално.И започваш много бавно се въртиш делкото.. в момента в който от кабела цъкне искра и бензиновата помпа се чуе се 1 пак се 1 си дал на контакт , там ти е центровката..При мен така най добре работи колата.. Ако това не помогне и както казват колегите имаш въздух от някъде ..закачете я на комп там ще се разбере... При мен проблема беше от гарнитурата на всмук. колектор..
Не си мисли така.. 1500 оборота не са малък пробив случвало ми се е и съм го правил .. за това го казвам .. а ти говориш на теория
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Ами батка общото в случая е както знаеш да се сменят валовете се свалят колекторите и съмненията са че може да има пробив някъде понеже колегата казва че колата се е провалила а не би трябвало.Вярно е че с тези валове ще се поразреди мотора но при всички случаи би трябвало да е по добре с тях макар и малко но да се провали тотално няма логика и да държи празен ход 1500об/мин още по малкоBobby_ написа:...... и какво общо има въздуха със зацепването на валовете.......
моля не ми се сърдете но мисля че имам минимално право да питам!
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
rusiq_24 написа:Вярно е че с тези валове ще се поразреди мотора но при всички случаи би трябвало да е по добре с тях макар и малко но да се провали тотално няма логика и да държи празен ход 1500об/мин още по малко
Ами аз точно заради това се отказаха да слагам валове от АБФ, защото всички колеги които са в час ми казаха, че ефекта няма да е нулев, а обратен, заради разреждането на мотора. Даже много колеги са го пробвали и практически са разбрали, че не става работата...
За да има ефект, трябва и сгъстяване ...
А за оборотите може много неща да са се случили, при разглобяването и сглобяването ...
- 1bar
- Мнения: 200
- Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
С валове мотор не се разрежда. Степенте на сгъстяване е формула за отношение на обеми, така че какво правим с валовете?
Ако кр-ът смуче въздух, моторът гасне или работи зле. Нещо кара моторчето да "помпа". за да има високи обороти. Колкото до правилното зацепване- това че си сложил валовете на оригиналните белези хич не означава че си ги зацепил правилно.
Ако кр-ът смуче въздух, моторът гасне или работи зле. Нещо кара моторчето да "помпа". за да има високи обороти. Колкото до правилното зацепване- това че си сложил валовете на оригиналните белези хич не означава че си ги зацепил правилно.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта
