П.С поне видях антифриза ,че е бистър като сълза

Ама няма не сълзи от никъде (поне не видях) под колата нито капчицаТеодор написа:Маркучите трябва да са леко твърди като работи все пак системата работи под налягане. Има вероятнос да ти изпуска антифриз от семеринга на турбината на водната помпа но трябва да следиш веднага след спиране за да разбереш откъде е.
reinhard написа:Ама няма не сълзи от никъде (поне не видях) под колата нито капчицаТеодор написа:Маркучите трябва да са леко твърди като работи все пак системата работи под налягане. Има вероятнос да ти изпуска антифриз от семеринга на турбината на водната помпа но трябва да следиш веднага след спиране за да разбереш откъде е.
Е сигурен съм че не е нормално.като че най-много ми мокреше от долното съединение на радиатора.Ама аз си мисля че ако има пробив някъде ще си изтече всичко а то не беше така.Това е за бисерите ама буквално се "изпика" после нищо.....при това паркирана от преди 10 минутиТеодор написа:reinhard написа:Ама няма не сълзи от никъде (поне не видях) под колата нито капчицаТеодор написа:Маркучите трябва да са леко твърди като работи все пак системата работи под налягане. Има вероятнос да ти изпуска антифриз от семеринга на турбината на водната помпа но трябва да следиш веднага след спиране за да разбереш откъде е.Е да ама нали се сещаш че това дето е изтекло все е дошло от някъде
![]()
Остава варианта да си препълнил системата с това доливане и затова да е избило от някое съединение![]()
reinhard написа:Е сигурен съм че не е нормално.като че най-много ми мокреше от долното съединение на радиатора.Ама аз си мисля че ако има пробив някъде ще си изтече всичко а то не беше така.Това е за бисерите ама буквално се "изпика" после нищо.....при това паркирана от преди 10 минутиТеодор написа:reinhard написа:Ама няма не сълзи от никъде (поне не видях) под колата нито капчицаТеодор написа:Маркучите трябва да са леко твърди като работи все пак системата работи под налягане. Има вероятнос да ти изпуска антифриз от семеринга на турбината на водната помпа но трябва да следиш веднага след спиране за да разбереш откъде е.Е да ама нали се сещаш че това дето е изтекло все е дошло от някъде
![]()
Остава варианта да си препълнил системата с това доливане и затова да е избило от някое съединение![]()
Прав си ама после ще има все пак нещо отнякъде ....предполагам че може да съм пренапълнил ...............Теодор написа:reinhard написа:Е сигурен съм че не е нормално.като че най-много ми мокреше от долното съединение на радиатора.Ама аз си мисля че ако има пробив някъде ще си изтече всичко а то не беше така.Това е за бисерите ама буквално се "изпика" после нищо.....при това паркирана от преди 10 минутиТеодор написа:reinhard написа:Ама няма не сълзи от никъде (поне не видях) под колата нито капчицаТеодор написа:Маркучите трябва да са леко твърди като работи все пак системата работи под налягане. Има вероятнос да ти изпуска антифриз от семеринга на турбината на водната помпа но трябва да следиш веднага след спиране за да разбереш откъде е.Е да ама нали се сещаш че това дето е изтекло все е дошло от някъде
![]()
Остава варианта да си препълнил системата с това доливане и затова да е избило от някое съединение![]()
Тука си малко в грешка, няма да изтече всичко а само дакато изравни/падне/налягането.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта