Случка с антифриза

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
reinhard
Мнения: 1735
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 10:54
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Случка с антифриза

Мнениеот reinhard » Нед 13 май 2007 20:45


Днес пътувайки към София спрях на Ябланица за почивка.Отидох да си взема кафе,върнах се при колата и седнах да бордюра.Бяха минали около 10 минути откак я бях парикал и започна да тече антифриз откъм радиатора.Започнах да го разглеждам - реших ,че е спукан.За около 2-3 минути изтече около литър антифриз и спря.Погледнах в казанчето-нивото си беше нормално - между минимума и максимума.Реших да тръгна пък да видя какво ще стане като следя температурата(първо я запалих но под налягане също не течеше).Стигнах в София с перфектна работа на двигателя и перфектна температура.Гледах я още отдолу нито капка.Та въпроса ми е има ли някъде отдолу клапан да изпуска при по-високо налягане или да започна да я преглеждам.


П.С поне видях антифриза ,че е бистър като сълза :D




Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Нед 13 май 2007 20:52


Няма друг клапан освен този на казанчето, огледай хубаво защото има нещо гнило в това изтичане. Охл. система събира към 6л така че изтичането но 1л би трябвало да се отрази по някакъв начин на нивото и на темп. на двиг. :evil:


Потребителски аватар
reinhard
Мнения: 1735
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 10:54
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот reinhard » Нед 13 май 2007 20:58


Аз преди да тръгна и сипах около половин литър вода.Пак казвам после нито капка отдолу.До София на магистралата 120-140 поддържах за да я пробвам.И аз мисля ,че не добре но температурата си беше в нормите после :dontknow:


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Нед 13 май 2007 21:06


Да не ти е прецакана капачката на казанчето тя също е един вид клапан и от там да ти вдига налягането при нормално ниво на антифриза :roll:


Потребителски аватар
reinhard
Мнения: 1735
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 10:54
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот reinhard » Нед 13 май 2007 21:09


Бях ходил на диагностика в Юнитрейд преез януари и там ми я смениха с нова но теча като че ли идваше от радиатора долу вляво.Правих промивка преди 1 месец.Не съм имал проблем с температурата досега и с нивото на охл. течност.Маркучите са меки като работи .Какво ли ще излезе......


Потребителски аватар
Getoni
Мнения: 99
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 20:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лесидрен
Контакти:

Мнениеот Getoni » Нед 13 май 2007 21:11


И аз го имах този проблем като си смених водната помпа на Джетата преди 2 години като работи никакъв проблем като я угася и почваше да сълзи от радиатора иначе в движение всичко си беше наред оказа се че гумичките които уплътняват отстрани на пластмасата са се опекли и от там идва проблема оправи се с нов радиатор.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Нед 13 май 2007 21:21


Маркучите трябва да са леко твърди като работи все пак системата работи под налягане. Има вероятнос да ти изпуска антифриз от семеринга на турбината на водната помпа но трябва да следиш веднага след спиране за да разбереш откъде е.


Потребителски аватар
reinhard
Мнения: 1735
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 10:54
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот reinhard » Нед 13 май 2007 21:23


Теодор написа:Маркучите трябва да са леко твърди като работи все пак системата работи под налягане. Има вероятнос да ти изпуска антифриз от семеринга на турбината на водната помпа но трябва да следиш веднага след спиране за да разбереш откъде е.
Ама няма не сълзи от никъде (поне не видях) под колата нито капчица


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Нед 13 май 2007 21:34


reinhard написа:
Теодор написа:Маркучите трябва да са леко твърди като работи все пак системата работи под налягане. Има вероятнос да ти изпуска антифриз от семеринга на турбината на водната помпа но трябва да следиш веднага след спиране за да разбереш откъде е.
Ама няма не сълзи от никъде (поне не видях) под колата нито капчица
    Е да ама нали се сещаш че това дето е изтекло все е дошло от някъде :roll:
    Остава варианта да си препълнил системата с това доливане и затова да е избило от някое съединение :?


Потребителски аватар
reinhard
Мнения: 1735
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 10:54
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот reinhard » Нед 13 май 2007 21:41


Теодор написа:
reinhard написа:
Теодор написа:Маркучите трябва да са леко твърди като работи все пак системата работи под налягане. Има вероятнос да ти изпуска антифриз от семеринга на турбината на водната помпа но трябва да следиш веднага след спиране за да разбереш откъде е.
Ама няма не сълзи от никъде (поне не видях) под колата нито капчица
    Е да ама нали се сещаш че това дето е изтекло все е дошло от някъде :roll:
    Остава варианта да си препълнил системата с това доливане и затова да е избило от някое съединение :?
Е сигурен съм че не е нормално.като че най-много ми мокреше от долното съединение на радиатора.Ама аз си мисля че ако има пробив някъде ще си изтече всичко а то не беше така.Това е за бисерите ама буквално се "изпика" после нищо.....при това паркирана от преди 10 минути


Потребителски аватар
Getoni
Мнения: 99
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 20:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лесидрен
Контакти:

Мнениеот Getoni » Нед 13 май 2007 21:43


Това се получава точно от промивките на системата, след време антифриза си намира местенце откъдето да те изненада в твоя случай радиатора.Моята също течеше от ляво и не се виждаше да е голям теча отдолу но като погледнеш по гредата антифриз в изобилие,аз ти написах как се оправи с 95 лв.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Нед 13 май 2007 21:51


reinhard написа:
Теодор написа:
reinhard написа:
Теодор написа:Маркучите трябва да са леко твърди като работи все пак системата работи под налягане. Има вероятнос да ти изпуска антифриз от семеринга на турбината на водната помпа но трябва да следиш веднага след спиране за да разбереш откъде е.
Ама няма не сълзи от никъде (поне не видях) под колата нито капчица
    Е да ама нали се сещаш че това дето е изтекло все е дошло от някъде :roll:
    Остава варианта да си препълнил системата с това доливане и затова да е избило от някое съединение :?
Е сигурен съм че не е нормално.като че най-много ми мокреше от долното съединение на радиатора.Ама аз си мисля че ако има пробив някъде ще си изтече всичко а то не беше така.Това е за бисерите ама буквално се "изпика" после нищо.....при това паркирана от преди 10 минути
    Тука си малко в грешка, няма да изтече всичко а само дакато изравни/падне/налягането.


Потребителски аватар
reinhard
Мнения: 1735
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 10:54
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот reinhard » Нед 13 май 2007 21:56


Теодор написа:
reinhard написа:
Теодор написа:
reinhard написа:
Теодор написа:Маркучите трябва да са леко твърди като работи все пак системата работи под налягане. Има вероятнос да ти изпуска антифриз от семеринга на турбината на водната помпа но трябва да следиш веднага след спиране за да разбереш откъде е.
Ама няма не сълзи от никъде (поне не видях) под колата нито капчица
    Е да ама нали се сещаш че това дето е изтекло все е дошло от някъде :roll:
    Остава варианта да си препълнил системата с това доливане и затова да е избило от някое съединение :?
Е сигурен съм че не е нормално.като че най-много ми мокреше от долното съединение на радиатора.Ама аз си мисля че ако има пробив някъде ще си изтече всичко а то не беше така.Това е за бисерите ама буквално се "изпика" после нищо.....при това паркирана от преди 10 минути
    Тука си малко в грешка, няма да изтече всичко а само дакато изравни/падне/налягането.
Прав си ама после ще има все пак нещо отнякъде ....предполагам че може да съм пренапълнил ...............


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 14 май 2007 9:20


Rainhard ,Аз бих търсил спешно мястото от където тече!!!!
На два пъти имах течове от аварийните тапи(на две на двигателя и една на всмукателния колектор.....колата бе карана от италианците с водица)едва като спирах се виждаше,защото в движени антифириза попадаше въху изпускателните колектори и моментално се изпаряваше....голямо чудене беше откъде изтича пустият му антифриз...
А Теодор е прав трябва да имаш налягане в системата и маркучите да не са съвсем меки.....абе леко отвий капачката на казанчето и ако има налягае веднага ще ти проличи....
Ако няма налягане....сиситемата ти изпуска отнякъде.....Огледай си хубаво все пак и тапите!(нищо,че виждаш теч откъм радиатора)
Въобще колата плаче за канал!


Потребителски аватар
reinhard
Мнения: 1735
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 10:54
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот reinhard » Пон 14 май 2007 9:27


Съгласен съм с вас колеги.Маркучите са си нормално твърди но не прекалено.Снощи бях заложил вестници под целия двигателен отсек - сутринта нищо не беше спаднало нивото на течността карах- всичко нормално.Стриктно следя температурата и нивото.Гледах от всякъде за теч -не и не.Налягане има нормално



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: PzKpfW и 80 госта