П.С поне видях антифриза ,че е бистър като сълза
Случка с антифриза
Случка с антифриза
Днес пътувайки към София спрях на Ябланица за почивка.Отидох да си взема кафе,върнах се при колата и седнах да бордюра.Бяха минали около 10 минути откак я бях парикал и започна да тече антифриз откъм радиатора.Започнах да го разглеждам - реших ,че е спукан.За около 2-3 минути изтече около литър антифриз и спря.Погледнах в казанчето-нивото си беше нормално - между минимума и максимума.Реших да тръгна пък да видя какво ще стане като следя температурата(първо я запалих но под налягане също не течеше).Стигнах в София с перфектна работа на двигателя и перфектна температура.Гледах я още отдолу нито капка.Та въпроса ми е има ли някъде отдолу клапан да изпуска при по-високо налягане или да започна да я преглеждам.
П.С поне видях антифриза ,че е бистър като сълза
П.С поне видях антифриза ,че е бистър като сълза
- Getoni
- Мнения: 99
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 20:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лесидрен
- Контакти:
И аз го имах този проблем като си смених водната помпа на Джетата преди 2 години като работи никакъв проблем като я угася и почваше да сълзи от радиатора иначе в движение всичко си беше наред оказа се че гумичките които уплътняват отстрани на пластмасата са се опекли и от там идва проблема оправи се с нов радиатор.
Ама няма не сълзи от никъде (поне не видях) под колата нито капчицаТеодор написа:Маркучите трябва да са леко твърди като работи все пак системата работи под налягане. Има вероятнос да ти изпуска антифриз от семеринга на турбината на водната помпа но трябва да следиш веднага след спиране за да разбереш откъде е.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
reinhard написа:Ама няма не сълзи от никъде (поне не видях) под колата нито капчицаТеодор написа:Маркучите трябва да са леко твърди като работи все пак системата работи под налягане. Има вероятнос да ти изпуска антифриз от семеринга на турбината на водната помпа но трябва да следиш веднага след спиране за да разбереш откъде е.
- Е да ама нали се сещаш че това дето е изтекло все е дошло от някъде
Остава варианта да си препълнил системата с това доливане и затова да е избило от някое съединение
Е сигурен съм че не е нормално.като че най-много ми мокреше от долното съединение на радиатора.Ама аз си мисля че ако има пробив някъде ще си изтече всичко а то не беше така.Това е за бисерите ама буквално се "изпика" после нищо.....при това паркирана от преди 10 минутиТеодор написа:reinhard написа:Ама няма не сълзи от никъде (поне не видях) под колата нито капчицаТеодор написа:Маркучите трябва да са леко твърди като работи все пак системата работи под налягане. Има вероятнос да ти изпуска антифриз от семеринга на турбината на водната помпа но трябва да следиш веднага след спиране за да разбереш откъде е.Е да ама нали се сещаш че това дето е изтекло все е дошло от някъде
![]()
Остава варианта да си препълнил системата с това доливане и затова да е избило от някое съединение![]()
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
reinhard написа:Е сигурен съм че не е нормално.като че най-много ми мокреше от долното съединение на радиатора.Ама аз си мисля че ако има пробив някъде ще си изтече всичко а то не беше така.Това е за бисерите ама буквално се "изпика" после нищо.....при това паркирана от преди 10 минутиТеодор написа:reinhard написа:Ама няма не сълзи от никъде (поне не видях) под колата нито капчицаТеодор написа:Маркучите трябва да са леко твърди като работи все пак системата работи под налягане. Има вероятнос да ти изпуска антифриз от семеринга на турбината на водната помпа но трябва да следиш веднага след спиране за да разбереш откъде е.Е да ама нали се сещаш че това дето е изтекло все е дошло от някъде
![]()
Остава варианта да си препълнил системата с това доливане и затова да е избило от някое съединение![]()
- Тука си малко в грешка, няма да изтече всичко а само дакато изравни/падне/налягането.
Прав си ама после ще има все пак нещо отнякъде ....предполагам че може да съм пренапълнил ...............Теодор написа:reinhard написа:Е сигурен съм че не е нормално.като че най-много ми мокреше от долното съединение на радиатора.Ама аз си мисля че ако има пробив някъде ще си изтече всичко а то не беше така.Това е за бисерите ама буквално се "изпика" после нищо.....при това паркирана от преди 10 минутиТеодор написа:reinhard написа:Ама няма не сълзи от никъде (поне не видях) под колата нито капчицаТеодор написа:Маркучите трябва да са леко твърди като работи все пак системата работи под налягане. Има вероятнос да ти изпуска антифриз от семеринга на турбината на водната помпа но трябва да следиш веднага след спиране за да разбереш откъде е.Е да ама нали се сещаш че това дето е изтекло все е дошло от някъде
![]()
Остава варианта да си препълнил системата с това доливане и затова да е избило от някое съединение![]()
Тука си малко в грешка, няма да изтече всичко а само дакато изравни/падне/налягането.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Rainhard ,Аз бих търсил спешно мястото от където тече!!!!
На два пъти имах течове от аварийните тапи(на две на двигателя и една на всмукателния колектор.....колата бе карана от италианците с водица)едва като спирах се виждаше,защото в движени антифириза попадаше въху изпускателните колектори и моментално се изпаряваше....голямо чудене беше откъде изтича пустият му антифриз...
А Теодор е прав трябва да имаш налягане в системата и маркучите да не са съвсем меки.....абе леко отвий капачката на казанчето и ако има налягае веднага ще ти проличи....
Ако няма налягане....сиситемата ти изпуска отнякъде.....Огледай си хубаво все пак и тапите!(нищо,че виждаш теч откъм радиатора)
Въобще колата плаче за канал!
На два пъти имах течове от аварийните тапи(на две на двигателя и една на всмукателния колектор.....колата бе карана от италианците с водица)едва като спирах се виждаше,защото в движени антифириза попадаше въху изпускателните колектори и моментално се изпаряваше....голямо чудене беше откъде изтича пустият му антифриз...
А Теодор е прав трябва да имаш налягане в системата и маркучите да не са съвсем меки.....абе леко отвий капачката на казанчето и ако има налягае веднага ще ти проличи....
Ако няма налягане....сиситемата ти изпуска отнякъде.....Огледай си хубаво все пак и тапите!(нищо,че виждаш теч откъм радиатора)
Въобще колата плаче за канал!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта
