За ампа Thunder ?

Силна музика, видео и навигация във Вашия Volkswagen
martinsa
Мнения: 112
Регистриран на: Пон 12 мар 2007 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

За ампа Thunder ?

Мнениеот martinsa » Чет 17 май 2007 0:08


Здр колеги имам един вапрос ? Значи ампа си работеше перфе (тои е 2 канален и сам го сварзал кам 4 колони"Pioneer") , обаче днес пускам го и не свири > гледам и двата диода светят и червения и зеления :shock ? Спрях го нали от цд-то пуснах го след 10 мин бачка-работи 2 часа и после пак така стана и пак го загасих и пак се оправи след малко време :shock ?
Моля ако някои има такива проблеми или знае от какво се далжи това да каже :) ? ! ? !(аз мисля че нешто на касо дава , ма нз кажете плс :shock )?




Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот nero » Чет 17 май 2007 7:52


провери ли си кабелите? а как си вързал колоните ?


Потребителски аватар
dann
Мнения: 86
Регистриран на: Чет 21 сеп 2006 23:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dann » Чет 17 май 2007 8:21


червения диод е индикатор за защита
имам един такъв в сервиз :(
ако е в гаранция го носи ако не е ... кофти


martinsa
Мнения: 112
Регистриран на: Пон 12 мар 2007 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот martinsa » Чет 17 май 2007 8:56


Ми значи вече не е в гаранция , штото тои свири от една годинка вече :wink: !
Еи ся го гладах за оголени жици ма няма некаде да е опрел няма !
ОБАЧЕ има едно нешто дето скиф ся - пускам го свети и червения и зеления диод и не сфири нали , гаса , пускам пак и сфири (естестфено сфети само зеления) :shock ?
Е а кажете как да разбера какфо му е ?ако дава на касо нали то постоянно ште си е така няма да сфири и ште сфетят и двата аз го гася-пускам и сфири , гася-пускам и не сфири и така ....... :shock ?


pipi_to
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 04 сеп 2004 23:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pipi_to » Чет 17 май 2007 9:21


А как си свързал 4-те колони, ако са паралелно, да не би 2x2 Om да му идва тегаво? Пробвай колоните да ги вържеш по 2 последователно. Или първо пробвай само с 2 колони. Възможно е и на някоя колона да се допират мустачките и да включва защитата.


Потребителски аватар
dann
Мнения: 86
Регистриран на: Чет 21 сеп 2006 23:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dann » Чет 17 май 2007 9:26


от сервиза ми казаха, че нещо в него прегрявало
за сега обаче нямам точна представа какво но мога да ти препоръчам един човек, който ще открие какво му е
и не е скъпчия :wink:


martinsa
Мнения: 112
Регистриран на: Пон 12 мар 2007 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот martinsa » Чет 17 май 2007 11:33


Значи аз сам ги сварзал успоредно 2 по 2 нали , ма то една год сфири перфе е ся онзи ден стана тфа нешто :shock ?
А за мустачки ме самнява штото те са на обуфки и сам ги изолирал
:wink: !
За "прегряване" :shock , та аз нали сутринта го пуснах , демек той е бая студен тогава?
Нз от какфо се далжи това , ште се налага да го сфалям :( !
А заштитата какфо е тфа смсиал че дава на касо и се вклучва ли ? :shock


pipi_to
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 04 сеп 2004 23:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pipi_to » Чет 17 май 2007 11:49


martinsa написа:А за мустачки ме самнява штото те са на обуфки и сам ги изолирал


Имам предвид жичките от клемите на говорителя към намотката му.


martinsa
Мнения: 112
Регистриран на: Пон 12 мар 2007 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот martinsa » Чет 17 май 2007 11:52


Демек ватре в говорителя ? :(


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Чет 17 май 2007 14:57


Гъвкавата тънка оплетка, която е между клемите на колоните и шпулата. Вържи колоните последователно и стискай палци да нямаш повече проблеми. Няма да свири както преди, но поне ще свири - може би, за известно време... Ако си вързал в паралел 2 колони по 4 ома имаш 2 ома на стъпало /както ти е писал колегата/ - като е минало повече време вътре се е поопекло... Може някоя спойчица /колата друса и помага на топлината да скапе лошата спойка/, може "качествено" китайско електролитно кондензаторче, може... Абе може да са мн. работи - все са си за човек, който отдавна работи с поялници...


martinsa
Мнения: 112
Регистриран на: Пон 12 мар 2007 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот martinsa » Чет 17 май 2007 15:30


Ми колеги мерси за времето което ми отделихте :) !
Само че ште се наложи да го свалям тоя амп :( , да го видя какво му е и ако не се оправи >>> ште го оправя в земята 8) !
То се видело като даваш кинти даи малко повече и си земи марка , а не да зимаш китаиските боклуци ! ! !


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

усилвател

Мнениеот lozan67 » Съб 19 май 2007 12:32


Не е до марката моя Блаупункт правеше така и се оказаха студени спойки. Препоръчаха ми майстор, който за 10 лв. ми ги оправи и сега е екстра.


martinsa
Мнения: 112
Регистриран на: Пон 12 мар 2007 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот martinsa » Съб 19 май 2007 23:48


Аз вече открих каде е броблема след цял ден разкачане и пускане и какво ли оште не :evil: !
Проблема не е бил в ампа , а в цд-то :shock ! Значи жичката която вклиучва директно ампа (малкия плиус дето е) дава някав ток които е повече от необходимо и ампа влиучва защитата за да не изгорят колоните :wink: ! Половин ден работа - всички вазможни работи проверих , а то се оказа гадната жичка на цд-то :evil: !



Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта