GTi 8v 115 vs Gti 16v 150

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
RS6
Мнения: 138
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 17:58
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот RS6 » Чет 14 юни 2007 12:39


NqKvo_GaDno написа:ами да то 1-2 л повече на фона на още 50-ина коня е нищо ;)

По тая схема излиза, че АБФ- а е има няма 165 коня :shock . Тогава 1-2 литра не са нищо. Ама е 150 май. Иначе наистина важното е какво иска от колата колегата, щото мойто 2Е слиза и под 10/100 градско лятото. Ако търси малък разход това е добър избор :wink:




Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Мнениеот pe6kata » Вто 26 юни 2007 8:32


Неразбирам защо се учудвате на разхода, който дава 16-ката. Да, 150коня е ,но при намачкан до края педал при 6000 об. При нормално каране е много икономичен. Имал съм почти всички голф2-ки и на извънградско гори по-малко от 1.3 карбуратор при една и съща скорост. Управлението на двигателя е много прецизно, има много електроника, вече е с МАП ,а не дебитомер, и ако има проблем с нея(а тя не е безпроблемна честно казано )веднага качва разхода чувствително и почва да не върви.
За МФА-зареждам ВИНАГИ ДОГОРЕ и разлика в разхода по МФА2 и деиствителния над 0.1 не съм имал(!!!),така че е верен -гарантирам.
При 90-100км/ч(обикновено с толкова карам), сам, с А-98на лукоил ми гори 5.2-5.5 , при около 200км/ч 10-12, в града лятото 9-12/100 ,обаче ако не я свалям под 5000об лапа 20 и нагоре. Това е при напълно изправна 16-ка откъм електроника, двигател и ходова част(имам възможност да я проверявам постоянно).


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Вто 26 юни 2007 10:56


8) По данни на самото VW, 150 коньовото голфче е точно 170 , тоест всичко е разчетено за 170.. но по време на излизането му се появява и VR6 и кой да го купи като той е 174, а и тогава се активизират тез еко-мошеници с тяхните норми и работта става омазана... разликата е само в валовте ,рестриктивни са,. но не пишеше какви са тези с които става 170.

А пък да не говорим ,че има 1 бройка произведена 2.0 с 276 к.с ... ма що не са го пуснали никой не знае..... доста би променил историята на голфа като цяло....вероятно с цената на доста животи.... :roll: :!:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 26 юни 2007 14:11


Symptom написа:8) По данни на самото VW, 150 коньовото голфче е точно 170 , тоест всичко е разчетено за 170.. но по време на излизането му се появява и VR6 и кой да го купи като той е 174, а и тогава се активизират тез еко-мошеници с тяхните норми и работта става омазана... разликата е само в валовте ,рестриктивни са,. но не пишеше какви са тези с които става 170.

А пък да не говорим ,че има 1 бройка произведена 2.0 с 276 к.с ... ма що не са го пуснали никой не знае..... доста би променил историята на голфа като цяло....вероятно с цената на доста животи.... :roll: :!:


Мотора е А59 и е прототип но мисля че има повече от 1 бройка.. + това е турбиниран не атмосферен


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Вто 26 юни 2007 22:16


ако 8 клапана бяха достатъчни хората нямаше да измислят 16 клапанови мотори
кака че ти решаваш


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 26 юни 2007 22:30


pacohaker написа:ако 8 клапана бяха достатъчни хората нямаше да измислят 16 клапанови мотори
кака че ти решаваш


ако 16 клапана бяха достатъчни нямаше да направят W12 650.. бати тъпата логика


Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Gesha_GTI » Вто 26 юни 2007 22:37


Колега и аз съм за АБФа...Значи колега винаги е хубаво да имаш кончета под капака пък дали ще ги използваш или не нека си седят на топло под капака.Коли със по 130-140 и на горе коня се задъхват на изпреварвания голфчето със 115 катъра квот и да си говорим си се задъхва на изпреварвания,виж 150така по се справя даже доста прилично,такаче зимаи АБФа да има запас за екстремни ситуации,пък и ако си като мен да обичаш да се дърпаш тук там зимаи го точно за тебе е :wink:


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Вто 26 юни 2007 22:51


Vizor написа:
pacohaker написа:ако 8 клапана бяха достатъчни хората нямаше да измислят 16 клапанови мотори
кака че ти решаваш


ако 16 клапана бяха достатъчни нямаше да направят W12 650.. бати тъпата логика

ето ти една остра логика
май сравняваме 8 и 16 клапанови мотори
а ако имаш пари за W12 650 ВЗЕМАЙ ГО


Потребителски аватар
valdemir
Мнения: 159
Регистриран на: Нед 03 юни 2007 21:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот valdemir » Сря 27 юни 2007 0:01


Аз лично предпочитам 16V. Ако си кажа мнението защо ще получа една купчина критики затова реши ти.


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Сря 27 юни 2007 6:20


pacohaker написа:ако 8 клапана бяха достатъчни хората нямаше да измислят 16 клапанови мотори
кака че ти решаваш

достатъчни за какво колега? ами то по твоята логика пък аз ще ти отвърна така - ако 16 клапановия е толкова добър, защо по-дяволите се произвежда вобще 8 клапановия...
И явно че изборът не е толкова лесен, щом тази тема продължава да тръпа мнения :lol:
Човек трябва да си вземе такава кола която да го радва, това е истината според мен :wink:
ПС говоря за такава която можем да си позволим разбира се


Потребителски аватар
Madj0
Мнения: 1104
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 13:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Madj0 » Сря 27 юни 2007 7:10


Tyan написа:тцк ......винаги 16ката ...мотора също е много дурако устойчив ...малко му е по скъпа подръжката от на 2е и производните му НО, инцекциона и е много по добре измислен харчи по-малко.... 2е плюят дюзите едновременно докато АБФ си цъкат последователно от там иде хем икономия, по добро разпределяне на горивото ....АБФ е по добре .......

Я колегата колко добре го е казал :lol: . 16-ката винаги :D


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Сря 27 юни 2007 22:21


Plamen_RI написа:
pacohaker написа:ако 8 клапана бяха достатъчни хората нямаше да измислят 16 клапанови мотори
кака че ти решаваш

достатъчни за какво колега? ами то по твоята логика пък аз ще ти отвърна така - ако 16 клапановия е толкова добър, защо по-дяволите се произвежда вобще 8 клапановия...
И явно че изборът не е толкова лесен, щом тази тема продължава да тръпа мнения :lol:
Човек трябва да си вземе такава кола която да го радва, това е истината според мен :wink:
ПС говоря за такава която можем да си позволим разбира се

това е лично мнение и не ангажирам никой с него
а 8 клапановия се произвежда защото е по-евтин , а все пак VW означава народна кола :D


Потребителски аватар
angel_georgiev
Мнения: 203
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

ре

Мнениеот angel_georgiev » Чет 28 юни 2007 20:53


pacohaker написа:
Plamen_RI написа:
pacohaker написа:ако 8 клапана бяха достатъчни хората нямаше да измислят 16 клапанови мотори
кака че ти решаваш

достатъчни за какво колега? ами то по твоята логика пък аз ще ти отвърна така - ако 16 клапановия е толкова добър, защо по-дяволите се произвежда вобще 8 клапановия...
И явно че изборът не е толкова лесен, щом тази тема продължава да тръпа мнения :lol:
Човек трябва да си вземе такава кола която да го радва, това е истината според мен :wink:
ПС говоря за такава която можем да си позволим разбира се

това е лично мнение и не ангажирам никой с него
а 8 клапановия се произвежда защото е по-евтин , а все пак VW означава народна кола :D


Може да е означавало някога, но сега едва ли е точно так: Файтон за 150 000 евро, Туарег Индивидуал с въздушно окачване и 450 к.с., Пассат за 50 000 евро, Голф, който е по-мощен от най-чудовищното Ламборгини (Мурсиелаго LP640) и за капак Мултиван за 250 000 евро - ако това са данни, които биха стреснали редовен клиент на Мерцедес, то най-евтиния Голф, който може да се вземе е доооста над 15 000 евро с около 2000 повече от Меган, Ц4, 307, Астра и Алмера!
"Народен" - бил е някога :wink:


Потребителски аватар
eatenevil
Мнения: 23
Регистриран на: Сря 04 юли 2007 23:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот eatenevil » Чет 05 юли 2007 17:13


:twisted: Определено ABF :twisted:


Потребителски аватар
VwGTi
Мнения: 27
Регистриран на: Нед 06 май 2007 10:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VwGTi » Пон 06 авг 2007 11:31


аааа колеги!!!
до месец два вече ще съм с новото Гти...
че сега пърхам с тиграта на мойта мацка ама не не не не неееееееее мога да издържам повече грам!
в крайна сметка май май ще се спра на 16v тъй като мисля да си оставя двигателя от моята гти за сега няма да го продавам...та ако ме фрапира с нещо 16,ката ще сложим 8,цата въпреки че ме съмнява...
досега два пъти съм се качвал на 16,ки за по дълго време и честно да си кажа не усетих голяма разлика,но да спомена че едната беше на метан другата на газ така,че не съм и могъл да им усетя power`a(тъпа работа аз не бих сложил такива shits),
относно разликата в разхода м/у мойто 8 и новото 16 предполагам,че няма изобщо да е на ГОРЕ даже предполагам,че ще ми хареса тъй като на моята машинка ламбда сондата просто я нямаше в цялата схема.
Сега с каква точно цел искам да си взема точно Гти отново е интересен въпрос,може би просто това е нещото съчетава всичко което искам под един покрив:)радват ме дръпките му радва ме визиата му и т.н. стабилноста му на пътя и т.н.
Като знам колко наточени "бегачки" съм правил смешни с моята "каручка" :) просто избора е ясен пък бил той в по мощният вариант!!!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bheart, Пешо123 и 107 госта