NqKvo_GaDno написа:ами да то 1-2 л повече на фона на още 50-ина коня е нищо
По тая схема излиза, че АБФ- а е има няма 165 коня


NqKvo_GaDno написа:ами да то 1-2 л повече на фона на още 50-ина коня е нищо
Symptom написа:8) По данни на самото VW, 150 коньовото голфче е точно 170 , тоест всичко е разчетено за 170.. но по време на излизането му се появява и VR6 и кой да го купи като той е 174, а и тогава се активизират тез еко-мошеници с тяхните норми и работта става омазана... разликата е само в валовте ,рестриктивни са,. но не пишеше какви са тези с които става 170.
А пък да не говорим ,че има 1 бройка произведена 2.0 с 276 к.с ... ма що не са го пуснали никой не знае..... доста би променил историята на голфа като цяло....вероятно с цената на доста животи....![]()
Vizor написа:pacohaker написа:ако 8 клапана бяха достатъчни хората нямаше да измислят 16 клапанови мотори
кака че ти решаваш
ако 16 клапана бяха достатъчни нямаше да направят W12 650.. бати тъпата логика
pacohaker написа:ако 8 клапана бяха достатъчни хората нямаше да измислят 16 клапанови мотори
кака че ти решаваш
Tyan написа:тцк ......винаги 16ката ...мотора също е много дурако устойчив ...малко му е по скъпа подръжката от на 2е и производните му НО, инцекциона и е много по добре измислен харчи по-малко.... 2е плюят дюзите едновременно докато АБФ си цъкат последователно от там иде хем икономия, по добро разпределяне на горивото ....АБФ е по добре .......
Plamen_RI написа:pacohaker написа:ако 8 клапана бяха достатъчни хората нямаше да измислят 16 клапанови мотори
кака че ти решаваш
достатъчни за какво колега? ами то по твоята логика пък аз ще ти отвърна така - ако 16 клапановия е толкова добър, защо по-дяволите се произвежда вобще 8 клапановия...
И явно че изборът не е толкова лесен, щом тази тема продължава да тръпа мнения![]()
Човек трябва да си вземе такава кола която да го радва, това е истината според мен![]()
ПС говоря за такава която можем да си позволим разбира се
pacohaker написа:Plamen_RI написа:pacohaker написа:ако 8 клапана бяха достатъчни хората нямаше да измислят 16 клапанови мотори
кака че ти решаваш
достатъчни за какво колега? ами то по твоята логика пък аз ще ти отвърна така - ако 16 клапановия е толкова добър, защо по-дяволите се произвежда вобще 8 клапановия...
И явно че изборът не е толкова лесен, щом тази тема продължава да тръпа мнения![]()
Човек трябва да си вземе такава кола която да го радва, това е истината според мен![]()
ПС говоря за такава която можем да си позволим разбира се
това е лично мнение и не ангажирам никой с него
а 8 клапановия се произвежда защото е по-евтин , а все пак VW означава народна кола