проблем при пускане на климатика

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Kaparzo
Мнения: 30
Регистриран на: Пет 19 май 2006 18:01
Автомобил:
Двигател:

проблем при пускане на климатика

Мнениеот Kaparzo » Сря 27 юни 2007 18:38


Здравеите на всички.Отдавна чета форума, но досега за всеки проблем ми е помагала търсачката и не ми се е налагало да търся вашата помощ.Та проблема е следния:като запаля и влюча климатика,докато е студен двигателя всичко е нормално,но мине ли 70гр.започва да гасне при изключване от скорост и спиране.И преди го правеше,но по-рядко а сега откакто са тея жеги постоянно.Възможно ли е да е датчика за темп.(жълтия)тъй като при изключването му се повишават оборотите.Помагайте,че не се издържа така.Благодаря ви




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 27 юни 2007 19:01


Оригинална ли ти е климата или допълнително поставяна - Диавия,ала-бала?
Ако е оригинална ЕКУ-то има заложена програма,при включване на климата да вдига оборотите на свободен ход с около 80-100.

И на какво караш газ/бензин?
Аз съм с газ инжекция и при включване на троника компотът си вдига оборотите като пич.
Ако си с обикновена уредба,няма как,трябва да ти повишат оборотите на свободен ход по принцип.


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Сря 27 юни 2007 19:03


андро бъркаш ;)
аз не съм с инжекцион и като пусна климатика оборотите не падат ;)


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 27 юни 2007 19:05


Ludia написа:андро бъркаш ;)
аз не съм с инжекцион и като пусна климатика оборотите не падат ;)

Възможно е,ама на теб така и така дросела ти се отваря малко повече и газта пак си влиза :wink: .Не се бях замислил дълбоко,напекло ме е слънцето :oops:


Потребителски аватар
Kaparzo
Мнения: 30
Регистриран на: Пет 19 май 2006 18:01
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Kaparzo » Сря 27 юни 2007 19:11


като включа климата оборотите падат за секунда с около 50 и после се нормализират,а за климатика да оригинален е не от тея с норм. и макс.Карам на бензин


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 27 юни 2007 22:14


при мен този проблем се реши със смяна на "моторчето" за празен ход. Понеже вече съм сменил 3 и имам преки наблюдения :wink:


angelovk
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 28 юни 2007 9:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот angelovk » Чет 28 юни 2007 10:04


това "моторче" за празния ход нали се намира в инжекциона. При мен сащо е сдало багажа и имам сериозни проблеми с оборотите и работата на климатика. може ли да се смени само моторчето или трябва да се сменя целия инжекцион


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Чет 28 юни 2007 10:09


angelovk написа:това "моторче" за празния ход нали се намира в инжекциона. При мен сащо е сдало багажа и имам сериозни проблеми с оборотите и работата на климатика. може ли да се смени само моторчето или трябва да се сменя целия инжекцион

Ти с какво си - моноинж или инжекцион?
Извинявай,че питам,ама кристалната ми топка се е мъглосала,а бобените ми зърна за гадаене са мухлясали mhihi.


angelovk
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 28 юни 2007 9:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот angelovk » Чет 28 юни 2007 10:15


пълен инжекцион. колата е голф 4 с 1.4 мотор :D


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Чет 28 юни 2007 10:19


angelovk написа:пълен инжекцион. колата е голф 4 с 1.4 мотор :D

Ахааа,най-вероятно кодът му е AEX.В такъв случай дросела,заедно с ТПС-а играе ролята на стъпков мотор,дано не ти се случва да трябва да го сменяш,защото цената е солена.


angelovk
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 28 юни 2007 9:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот angelovk » Чет 28 юни 2007 10:23


точно за този стъбков мотор ми казаха едни майстори че става вапрос. без климатик оборотите варират между 1200 и 1700, а като го пусна се закрепват на 1000 . има ли оправия това нещо или трябва да се сменя целия инжекцион?


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Чет 28 юни 2007 10:30


angelovk написа:точно за този стъбков мотор ми казаха едни майстори че става вапрос. без климатик оборотите варират между 1200 и 1700, а като го пусна се закрепват на 1000 . има ли оправия това нещо или трябва да се сменя целия инжекцион?

Пробвай първо с почистване със спрей за карбуратори.
ОБАЧЕ: Всеки майстор (читав) ще ти каже,че ще извърши операцията на твоя отговорност.Решавай сам.
При VW,а и не само дроселовата клапа трябва да се позиционира точно с подходяща апаратура - по тези въпроси да се изкажат гурутата на форума,защото аз мога да напиша някоя глупост и после ще ми се смеят.

Отивай да си правиш диагностика на подходящо място - официален представител на VW,или някой от изявените майстори от форума.


angelovk
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 28 юни 2007 9:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот angelovk » Чет 28 юни 2007 10:43


ОК, мерси. дано некои да се изкаже какво да правя че това излиза доста скапо за смяна



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта