


проблем при пускане на климатика
проблем при пускане на климатика
Здравеите на всички.Отдавна чета форума, но досега за всеки проблем ми е помагала търсачката и не ми се е налагало да търся вашата помощ.Та проблема е следния:като запаля и влюча климатика,докато е студен двигателя всичко е нормално,но мине ли 70гр.започва да гасне при изключване от скорост и спиране.И преди го правеше,но по-рядко а сега откакто са тея жеги постоянно.Възможно ли е да е датчика за темп.(жълтия)тъй като при изключването му се повишават оборотите.Помагайте,че не се издържа така.Благодаря ви
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Оригинална ли ти е климата или допълнително поставяна - Диавия,ала-бала?
Ако е оригинална ЕКУ-то има заложена програма,при включване на климата да вдига оборотите на свободен ход с около 80-100.
И на какво караш газ/бензин?
Аз съм с газ инжекция и при включване на троника компотът си вдига оборотите като пич.
Ако си с обикновена уредба,няма как,трябва да ти повишат оборотите на свободен ход по принцип.
Ако е оригинална ЕКУ-то има заложена програма,при включване на климата да вдига оборотите на свободен ход с около 80-100.
И на какво караш газ/бензин?
Аз съм с газ инжекция и при включване на троника компотът си вдига оборотите като пич.
Ако си с обикновена уредба,няма как,трябва да ти повишат оборотите на свободен ход по принцип.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
angelovk написа:това "моторче" за празния ход нали се намира в инжекциона. При мен сащо е сдало багажа и имам сериозни проблеми с оборотите и работата на климатика. може ли да се смени само моторчето или трябва да се сменя целия инжекцион
Ти с какво си - моноинж или инжекцион?
Извинявай,че питам,ама кристалната ми топка се е мъглосала,а бобените ми зърна за гадаене са мухлясали

-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
angelovk написа:точно за този стъбков мотор ми казаха едни майстори че става вапрос. без климатик оборотите варират между 1200 и 1700, а като го пусна се закрепват на 1000 . има ли оправия това нещо или трябва да се сменя целия инжекцион?
Пробвай първо с почистване със спрей за карбуратори.
ОБАЧЕ: Всеки майстор (читав) ще ти каже,че ще извърши операцията на твоя отговорност.Решавай сам.
При VW,а и не само дроселовата клапа трябва да се позиционира точно с подходяща апаратура - по тези въпроси да се изкажат гурутата на форума,защото аз мога да напиша някоя глупост и после ще ми се смеят.
Отивай да си правиш диагностика на подходящо място - официален представител на VW,или някой от изявените майстори от форума.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта