За борба със софийските задръствания ще си купувам мотопед Балкан 50 кубика, произведен '88 година. Никога обаче не съм си имал работа с такова чудо, така че ми трябва малко повече инфо. Колко гори, дву или четиритактова машина е и ако е двутактова - колко масло се сипва на литър бензин?
Това са въпросите ми засега, но ако някой се сети за нещо друго, което ще ми е полезно да знам - ще съм много благодарен да го сподели.



Трябва ми помощ за Балкан 50 кубика
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Dare_Devil
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Според мене ти си "луд"!!! Това животно не струва първо никакви пари, после рискуваш повече да го буташ от колкото да се возиш на него, и не на последно място някой да се ядоса и да захвърля яйца и зеленчуци по тебе.
Комшията имаше такова чудо и веднъж щях да се гътна докъто го накарам да запали.
Двутактова машина е
има мощност да вози един човек (не повече от 80кг) но само по равно
слага се масло в бензина - и аз си мислех за 50мл на литър но не бях сигурен.
пали се основно на бутане.....
Единствения вариянт за работещо такова животно е да го вземеш от пенсионер дето цял живот го е държал в гаража и го е съхранявал добре, иначе рискуваш доста да ти се смеят.
другия вариянт е да е на собственик работил в завода в Ловеч където са ги правили.
Комшията имаше такова чудо и веднъж щях да се гътна докъто го накарам да запали.
Двутактова машина е
има мощност да вози един човек (не повече от 80кг) но само по равно
слага се масло в бензина - и аз си мислех за 50мл на литър но не бях сигурен.
пали се основно на бутане.....
Единствения вариянт за работещо такова животно е да го вземеш от пенсионер дето цял живот го е държал в гаража и го е съхранявал добре, иначе рискуваш доста да ти се смеят.
другия вариянт е да е на собственик работил в завода в Ловеч където са ги правили.
- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Dare_Devil
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Според уверенията на настоящия собственик моторчето е в идеално състояние. Така или иначе много зор няма да вижда - само от вкъщи (Дървеница) до работа (х-л Плиска) и обратно ще се кара.
Така или иначе пари за по-скъп нямам (а и Симсоните не бяха ли над 50 кубика? Ако да - нямам и книжка за тях), така че ще е това. И без това като се има предвид цената му - още първия месец през който ходя с него на работа ще си е избило парите от икономията на бензин.
Така или иначе пари за по-скъп нямам (а и Симсоните не бяха ли над 50 кубика? Ако да - нямам и книжка за тях), така че ще е това. И без това като се има предвид цената му - още първия месец през който ходя с него на работа ще си е избило парите от икономията на бензин.
- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Vasseto написа:hristian37 написа:двутактов е, сипваш 50грама масло на литър.
Обратно 1 л масло на 50 л гориво.
резервоара му е 5 или 7 литра , така че надали ще правиш разтвора в 50литров съд - 50 грама масло на 1 л бензин
Запалването му е много добре - ако с го направиш проблеми 2 години нямаш. Гадното му са скоростите които биват съчмени и щифтови, но и във двата вариянта намат фиксатор - демек - от първа ,ако незнаеш и вдигнеш лоста нагоре включваш 3та,подминавайки 2. С времето се свиква. Най гадното му е охлаждането - супер малко оребрение и то чугунено - редовно във жегите като съм катерил баир накрая блокира,но след една цигара проблем няма. Спокойно си вози двама човека по 80кг, ако е в ред двигателчето. Симсона е по хубав но е 51куб. А за налаог по същото време имаше и Карпати - Балканчето направо е мерцедес спрямо карпатито откъм мощност,и от симсона е по мощно поради големите гуми по голям заден венец. Дърпал съм се със симсон С51/3 скорости/ и ако уцеля 2ра съм пред него. Колегите които са карали и знаят че ако му развиеш страшни обороти и магнета му превърта и оттам изчезва центровката.
Но във пълния смисъл за балканчето важи поговорката "Един вози сто тормози" и за София мисля че не е удачно

- Dare_Devil
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
BECK0 написа:Вземи си колело.. може да върви малко по малко, но ще подържаш и форма , ще е и по евтина подръжката.. (ако ти кажа, че моето колело за 5 години навъртях 15000 км .. че и повече без почти никакви разходи (е само за шоколад и кола - енергия )
Приятелю, с удоволствие бих ходил на работа с колелото, но не е оферта от сутринта да съм плувнал в пот. Вариант с кротко каране също няма - по моя маршрут има много кучета, които си падат по колоездачи.
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 100 госта