Трябва ми помощ за Балкан 50 кубика

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
Dare_Devil
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Трябва ми помощ за Балкан 50 кубика

Мнениеот Dare_Devil » Пет 06 юли 2007 12:09


За борба със софийските задръствания ще си купувам мотопед Балкан 50 кубика, произведен '88 година. Никога обаче не съм си имал работа с такова чудо, така че ми трябва малко повече инфо. Колко гори, дву или четиритактова машина е и ако е двутактова - колко масло се сипва на литър бензин?
Това са въпросите ми засега, но ако някой се сети за нещо друго, което ще ми е полезно да знам - ще съм много благодарен да го сподели.




hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пет 06 юли 2007 12:15


двутактов е, сипваш 50грама масло на литър.
Ако можеш си вземи Симсон или някакво скутерче, защото Балкан 88 година май няма
Не са лошо измислени ама са трошки и вече и части трудно се намират


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Пет 06 юли 2007 12:21


Според мене ти си "луд"!!! Това животно не струва първо никакви пари, после рискуваш повече да го буташ от колкото да се возиш на него, и не на последно място някой да се ядоса и да захвърля яйца и зеленчуци по тебе.
Комшията имаше такова чудо и веднъж щях да се гътна докъто го накарам да запали.
Двутактова машина е
има мощност да вози един човек (не повече от 80кг) но само по равно
слага се масло в бензина - и аз си мислех за 50мл на литър но не бях сигурен.
пали се основно на бутане.....
Единствения вариянт за работещо такова животно е да го вземеш от пенсионер дето цял живот го е държал в гаража и го е съхранявал добре, иначе рискуваш доста да ти се смеят.
другия вариянт е да е на собственик работил в завода в Ловеч където са ги правили.


Потребителски аватар
reinhard
Мнения: 1735
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 10:54
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот reinhard » Пет 06 юли 2007 12:25


Ейййй на времето имах едно такова :D Преди 5-6 години го продадох за 30 лв :lol: Значи схемата е такава - 2 дена правиш на третия караш (само до обяд) :D


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Пет 06 юли 2007 12:28


reinhard написа:Ейййй на времето имах едно такова :D Преди 5-6 години го продадох за 30 лв :lol: Значи схемата е такава - 2 дена правиш на третия караш (само до обяд) :D
точно :lol: за такова имам 10-ина буталца :lol: то да не се налага де, но едното струва 6 лева :lol: :lol: :lol: егати скъпотията


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пет 06 юли 2007 12:29


ееее колеги не е баш така - имам го наследен - 76производство - ако си гледкаш и редовно му сменяваш някои чаркове няма проблеми


Потребителски аватар
reinhard
Мнения: 1735
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 10:54
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот reinhard » Пет 06 юли 2007 12:33


Някой беше ми казал (не съм сигурен дали е така) че мАторЯ е копиран от модел на BMW.Обаче със сигурност не е направен както трябва.Никога не съм клечал толкова през живота си колкото пред това чудо на техниката :D па що бутане е било....................


Потребителски аватар
PESHERLAN
Мнения: 1112
Регистриран на: Нед 05 фев 2006 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот PESHERLAN » Пет 06 юли 2007 12:45


При разработката на този така нарачен "Звяр",са допуснати 28 технически грешки само при запалването,а да не говорим за другото!!! :lol:


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Пет 06 юли 2007 12:49


Мокика си е велика машинка, които и разбира де :)
Ето и моята :lol:



Изображение


Потребителски аватар
Dare_Devil
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dare_Devil » Пет 06 юли 2007 12:57


Според уверенията на настоящия собственик моторчето е в идеално състояние. Така или иначе много зор няма да вижда - само от вкъщи (Дървеница) до работа (х-л Плиска) и обратно ще се кара.
Така или иначе пари за по-скъп нямам (а и Симсоните не бяха ли над 50 кубика? Ако да - нямам и книжка за тях), така че ще е това. И без това като се има предвид цената му - още първия месец през който ходя с него на работа ще си е избило парите от икономията на бензин.


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Пет 06 юли 2007 13:03


пичове, не знам вие какво мислите, ама на това съоръжение на 5000 км при каквото и да е каране му сменявах сегменти :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
BECK0
Мнения: 464
Регистриран на: Съб 31 мар 2007 23:32
Автомобил: VW Passat B7
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот BECK0 » Пет 06 юли 2007 13:18


Вземи си колело.. може да върви малко по малко, но ще подържаш и форма , ще е и по евтина подръжката.. (ако ти кажа, че моето колело за 5 години навъртях 15000 км .. че и повече без почти никакви разходи (е само за шоколад и кола - енергия )


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Пет 06 юли 2007 13:20


hristian37 написа:двутактов е, сипваш 50грама масло на литър.


Обратно 1 л масло на 50 л гориво.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пет 06 юли 2007 13:33


Vasseto написа:
hristian37 написа:двутактов е, сипваш 50грама масло на литър.


Обратно 1 л масло на 50 л гориво.

резервоара му е 5 или 7 литра , така че надали ще правиш разтвора в 50литров съд - 50 грама масло на 1 л бензин
Запалването му е много добре - ако с го направиш проблеми 2 години нямаш. Гадното му са скоростите които биват съчмени и щифтови, но и във двата вариянта намат фиксатор - демек - от първа ,ако незнаеш и вдигнеш лоста нагоре включваш 3та,подминавайки 2. С времето се свиква. Най гадното му е охлаждането - супер малко оребрение и то чугунено - редовно във жегите като съм катерил баир накрая блокира,но след една цигара проблем няма. Спокойно си вози двама човека по 80кг, ако е в ред двигателчето. Симсона е по хубав но е 51куб. А за налаог по същото време имаше и Карпати - Балканчето направо е мерцедес спрямо карпатито откъм мощност,и от симсона е по мощно поради големите гуми по голям заден венец. Дърпал съм се със симсон С51/3 скорости/ и ако уцеля 2ра съм пред него. Колегите които са карали и знаят че ако му развиеш страшни обороти и магнета му превърта и оттам изчезва центровката.
Но във пълния смисъл за балканчето важи поговорката "Един вози сто тормози" и за София мисля че не е удачно :D


Потребителски аватар
Dare_Devil
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dare_Devil » Пет 06 юли 2007 13:40


BECK0 написа:Вземи си колело.. може да върви малко по малко, но ще подържаш и форма , ще е и по евтина подръжката.. (ако ти кажа, че моето колело за 5 години навъртях 15000 км .. че и повече без почти никакви разходи (е само за шоколад и кола - енергия )


Приятелю, с удоволствие бих ходил на работа с колелото, но не е оферта от сутринта да съм плувнал в пот. Вариант с кротко каране също няма - по моя маршрут има много кучета, които си падат по колоездачи.



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта