


Трябва ми помощ за Балкан 50 кубика
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Dare_Devil
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Трябва ми помощ за Балкан 50 кубика
За борба със софийските задръствания ще си купувам мотопед Балкан 50 кубика, произведен '88 година. Никога обаче не съм си имал работа с такова чудо, така че ми трябва малко повече инфо. Колко гори, дву или четиритактова машина е и ако е двутактова - колко масло се сипва на литър бензин?
Това са въпросите ми засега, но ако някой се сети за нещо друго, което ще ми е полезно да знам - ще съм много благодарен да го сподели.
Това са въпросите ми засега, но ако някой се сети за нещо друго, което ще ми е полезно да знам - ще съм много благодарен да го сподели.
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Според мене ти си "луд"!!! Това животно не струва първо никакви пари, после рискуваш повече да го буташ от колкото да се возиш на него, и не на последно място някой да се ядоса и да захвърля яйца и зеленчуци по тебе.
Комшията имаше такова чудо и веднъж щях да се гътна докъто го накарам да запали.
Двутактова машина е
има мощност да вози един човек (не повече от 80кг) но само по равно
слага се масло в бензина - и аз си мислех за 50мл на литър но не бях сигурен.
пали се основно на бутане.....
Единствения вариянт за работещо такова животно е да го вземеш от пенсионер дето цял живот го е държал в гаража и го е съхранявал добре, иначе рискуваш доста да ти се смеят.
другия вариянт е да е на собственик работил в завода в Ловеч където са ги правили.
Комшията имаше такова чудо и веднъж щях да се гътна докъто го накарам да запали.
Двутактова машина е
има мощност да вози един човек (не повече от 80кг) но само по равно
слага се масло в бензина - и аз си мислех за 50мл на литър но не бях сигурен.
пали се основно на бутане.....
Единствения вариянт за работещо такова животно е да го вземеш от пенсионер дето цял живот го е държал в гаража и го е съхранявал добре, иначе рискуваш доста да ти се смеят.
другия вариянт е да е на собственик работил в завода в Ловеч където са ги правили.
- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Dare_Devil
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Според уверенията на настоящия собственик моторчето е в идеално състояние. Така или иначе много зор няма да вижда - само от вкъщи (Дървеница) до работа (х-л Плиска) и обратно ще се кара.
Така или иначе пари за по-скъп нямам (а и Симсоните не бяха ли над 50 кубика? Ако да - нямам и книжка за тях), така че ще е това. И без това като се има предвид цената му - още първия месец през който ходя с него на работа ще си е избило парите от икономията на бензин.
Така или иначе пари за по-скъп нямам (а и Симсоните не бяха ли над 50 кубика? Ако да - нямам и книжка за тях), така че ще е това. И без това като се има предвид цената му - още първия месец през който ходя с него на работа ще си е избило парите от икономията на бензин.
- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Vasseto написа:hristian37 написа:двутактов е, сипваш 50грама масло на литър.
Обратно 1 л масло на 50 л гориво.
резервоара му е 5 или 7 литра , така че надали ще правиш разтвора в 50литров съд - 50 грама масло на 1 л бензин
Запалването му е много добре - ако с го направиш проблеми 2 години нямаш. Гадното му са скоростите които биват съчмени и щифтови, но и във двата вариянта намат фиксатор - демек - от първа ,ако незнаеш и вдигнеш лоста нагоре включваш 3та,подминавайки 2. С времето се свиква. Най гадното му е охлаждането - супер малко оребрение и то чугунено - редовно във жегите като съм катерил баир накрая блокира,но след една цигара проблем няма. Спокойно си вози двама човека по 80кг, ако е в ред двигателчето. Симсона е по хубав но е 51куб. А за налаог по същото време имаше и Карпати - Балканчето направо е мерцедес спрямо карпатито откъм мощност,и от симсона е по мощно поради големите гуми по голям заден венец. Дърпал съм се със симсон С51/3 скорости/ и ако уцеля 2ра съм пред него. Колегите които са карали и знаят че ако му развиеш страшни обороти и магнета му превърта и оттам изчезва центровката.
Но във пълния смисъл за балканчето важи поговорката "Един вози сто тормози" и за София мисля че не е удачно

- Dare_Devil
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
BECK0 написа:Вземи си колело.. може да върви малко по малко, но ще подържаш и форма , ще е и по евтина подръжката.. (ако ти кажа, че моето колело за 5 години навъртях 15000 км .. че и повече без почти никакви разходи (е само за шоколад и кола - енергия )
Приятелю, с удоволствие бих ходил на работа с колелото, но не е оферта от сутринта да съм плувнал в пот. Вариант с кротко каране също няма - по моя маршрут има много кучета, които си падат по колоездачи.
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта