Трябва ми помощ за Балкан 50 кубика
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Dare_Devil
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
По-добре някой разбрицано скутерче за 100лв, отколкото балканче за 40. Карам на село едно от времето на баща ми и често се чупи нещо. Добре че доста от възрастните хора също карат балканчета, та се намират резервни части. Колкото и да е запазено и колкото и да е поддържано, това е доста доста стара машина, да не говорим за шума който издава 

-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ANNIHILATOR написа:Ако не е тайна за какви пари ще го вземеш тоз звяр на зверовете???
Искам после снимка на звяра![]()
![]()
Докато карах балкана на комшията един друг комшия се беше заканил да ме гърми с пушката.
Казвам го само за да знаеш рисковете които поемаш
И мене циганките на село ме кълняха, ама аз се нервирах и свалях ауспуха и ставаше + 1кон и + много децибели

- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Балкана е добра машина, но ако си има всичко и е в допустимите за износване граници, но повечето не са, освен това са пипани от хора дето не знаят за какво става въпрос и от там имат лоша репутация, иначе върви повече от Симсон и е по-стабилно от болшинството скутери, има си и фиксатор на скоростите, но малко хора могат да го регулират и го махат. За София ще ти е по лесно, ако му сложиш мигачи, че там са отвикнали да им правят знаци с ръце и ще имаш проблеми... 

- Dare_Devil
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Звяра вече е мой:)
Имам обаче няколко проблема с него. Първият проблем е, че е без документи. Как стоят нещата с регистрацията в този случай? Вторият проблем е, че не пали. Според продавача лулата на свещта била за смяна. Смених я, но не искаше да запали. Поразглобих и се оказа, че кабеляка е откачен от централната клема под седалката. Нямах идея как да навържа кабелите, затова ги свързах по цветове. В резултат започна да подава импулс към свещта (проверих го по болезнения начин - с ръка), но пак не пали. След това забелязах, че не дърпа бензин, прегледах карбуратора и като го продухах се оправи. Все още обаче не пали... Това, което не знам е дали свещта е наред, но поне до нея ток отива.
Имам обаче няколко проблема с него. Първият проблем е, че е без документи. Как стоят нещата с регистрацията в този случай? Вторият проблем е, че не пали. Според продавача лулата на свещта била за смяна. Смених я, но не искаше да запали. Поразглобих и се оказа, че кабеляка е откачен от централната клема под седалката. Нямах идея как да навържа кабелите, затова ги свързах по цветове. В резултат започна да подава импулс към свещта (проверих го по болезнения начин - с ръка), но пак не пали. След това забелязах, че не дърпа бензин, прегледах карбуратора и като го продухах се оправи. Все още обаче не пали... Това, което не знам е дали свещта е наред, но поне до нея ток отива.
- mr_bush
- Мнения: 3523
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:59
- Автомобил: Vw Transporter T6
- Двигател: 2016
- Местоположение: Bg
Честито да ти е
Значи с документите няма да се оправиш много добре
Препоръчвам ти да си намериш от някаде фактура попълваш я и го регистрираш по фактура
Нозависи дали вече е бил регистриран в България, ако е бил - това с регистрацията става почти невъзможно
За паленето провери /изчисти/ карбуратора, виж маркуча за бензина, свеща може да е зацапала /задължително трябжа да я провериш, аз лично ти предлагам да си вземеш нова
/ 


Значи с документите няма да се оправиш много добре



За паленето провери /изчисти/ карбуратора, виж маркуча за бензина, свеща може да е зацапала /задължително трябжа да я провериш, аз лично ти предлагам да си вземеш нова


- CRX Racing
- Мнения: 1246
- Регистриран на: Вто 11 апр 2006 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 1091
- Регистриран на: Пет 22 апр 2005 23:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Колега значи вързани ли са ти правилно кабелите.Ако искаш пробвай директно значи зеления кабел който идва от чукчето го връзваш към 1 а червения вържи към 15 на бобината и трябва да запали.Може да си ги вързал неправилно и получава само импулси.
П.С Цифрите ги има като обозначения на бобината от гледаш как да ги свържеш.
П.С Цифрите ги има като обозначения на бобината от гледаш как да ги свържеш.
-
- Мнения: 1091
- Регистриран на: Пет 22 апр 2005 23:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
fast_t написа:Колега, да ти е честит дзвера! Надявам се да се оправят проблемите с паленето. Ама не знам дали знаеш една поговорка, създадена от собственици на такива моторчета. Тя гласи: "Ток има да те прибие, бензин има да те удави, ама пак не пали". Така че при тях е малко трудно откриваем проблема.
Ами колега тя поговорката важи за такива които не знаят какво да търсят аз си знам след зверско каране като угасне , мокри свещта има си ток правя центровката и се оправя .

Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта