Проблем с палене помпа-дюза
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Проблем с палене помпа-дюза
Колеги, имам интересен проблем! От 2 седмици го карам тоя Голф 1.9 помпа-дюза и сутрин пали много трудно. През деня няма такова нещо - пали почти идеално! Италианците смотани са и слагали допълнителна подкачаща помпа преди горивния филтър и едно клапанче, което не позволява да се връща горивото обратно, веднага след филтъра. С помпата и без нея все едно и също - мъка сутрин! Очевидно не е от подгряването - нали е лято. От многото въртене на стартер явно се дави и като запали дими здраво няколко секунди... Някой има ли идея какъв може да е проблема?
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: Сря 19 окт 2005 6:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
.
незнам ама моя няма такава помпичка след горивния филтар - нещо ще е побългарявано
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта