Проблем с палене помпа-дюза

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Проблем с палене помпа-дюза

Мнениеот dmode101 » Вто 17 юли 2007 9:24


Колеги, имам интересен проблем! От 2 седмици го карам тоя Голф 1.9 помпа-дюза и сутрин пали много трудно. През деня няма такова нещо - пали почти идеално! Италианците смотани са и слагали допълнителна подкачаща помпа преди горивния филтър и едно клапанче, което не позволява да се връща горивото обратно, веднага след филтъра. С помпата и без нея все едно и също - мъка сутрин! Очевидно не е от подгряването - нали е лято. От многото въртене на стартер явно се дави и като запали дими здраво няколко секунди... Някой има ли идея какъв може да е проблема?




jeki
Мнения: 311
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 6:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

.

Мнениеот jeki » Вто 17 юли 2007 11:00


незнам ама моя няма такава помпичка след горивния филтар - нещо ще е побългарявано


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Мнениеот dmode101 » Вто 17 юли 2007 11:04


Тая помпа са я слагали допълнително. "Поиталианвана" е, но аз и откачих захранването! :cry: Като прочетох около 1000 мнения във форума, се питам дали проблема не може да е в стартера, ако не развива достатъчно обороти?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 17 юли 2007 13:37


По принцип ПД имат подкачваща помпа/май в резервоара/ за разлика от старото ТДИ.Вероятно тя е издала багажа и някой/по скоро джамбаза ,а не италиано/ я е сложил и сега и тя се е скапала.Иди при някой дизелджия да погледне и смени.


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Мнениеот dmode101 » Вто 17 юли 2007 13:45


Подкачащата помпа е монтирана на двигателя и не е електрическа, а с валче, няма в резервоара. Колата веднъж запали ли си работи нормално, със и без допълнителната помпа. А иначе тази допълнителна помпа върти - като си сложиш ръката на нея се усеща.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 17 юли 2007 13:52


ОК значи е на вала - мисълта ми беше че може оригиналната ти подкачваща помпа да се е прецакала и джамбаза понеже не му се дават пари да е сложил тази на филтъра отнякъде си колкото да е в ред колата като я продава :wink: .Просто провери дали нормалната бачка.


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Мнениеот dmode101 » Вто 17 юли 2007 13:56


Ама нали тогава нямаше да работи двигателя изобщо?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 17 юли 2007 14:03


Не съм убеден - все си мисля ,че тя е колкото да дръпне да запали за да не бачкат ПД-тата на сухо - може и да греша ,но мисля че нищо не пречи да се провери.


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Мнениеот dmode101 » Вто 17 юли 2007 15:09


Не е така... :cry:


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Вто 17 юли 2007 21:49


даи типа на мотора .тестера му е маиката.дребна работа в СФ има много разбираши


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 18 юли 2007 0:06


каквъв е пушека и тресе ли мотора след като запали сутрин?


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Мнениеот dmode101 » Сря 18 юли 2007 8:23


AJM е двигателя, не тресе като запали, пушека не мирише на масло, а по-скоро на неизгоряла нафта. Всъщност на диагностиката в БОШ Дружба ми казаха, че всичко и е наред сподед компютъра!


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 18 юли 2007 8:35


и какъв цвят е пушека-бял;сив,син 4ерен?
даваи инфо


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Мнениеот dmode101 » Сря 18 юли 2007 9:05


Бял е! Но може би я задавям (ако е възможно), защото подскачам на педала на газта, докато върти стартера...


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 18 юли 2007 9:29


Дизел помпа-дюза, пък и предните TDI-та, се пали без газ.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 110 госта