Какво се случва с бензин А92 ?
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Kолега, явно съм бил разбран неправилно. Даже и за секунда не съм си и помислял да се бъзикам със соц-возилата. Навремето това си бяха коли - някои от тях още се държат в движение, а са на 20-25, та и повече години. Лада например за времето си е била нелоша кола, даже доста прилична.Yonata написа:connor cane
Не се подигравай със соц-возилата те си избутаха едно-две поколения.
И впрочем ги карат с А-95, имаме една служебна ЛАДА която я ползваме за магаре. И си върви супер с 95.
Вчера като зареждах едно трабантче си сипваше 95 - верно 92 го няма никъде вече - питах бензинджията - от 2-3 месеца тотално е спрян.
-
ikonoma
- Мнения: 420
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
ila написа:Докато го имаше официално карах предимно с А92. Не усещах никава разлика с А95.
Прав си колега! Ефекта от високото октаново число е по-скоро психологически. То характеризира детонационната устойчивост на бензина и не е свързано с калоричността му, т.е вървенето.
Иначе 92 се внася от чужбина. В Нефтохим са го спрели от производство.
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Вярваме ти!
Поне аз.
Ама сега остава да си признаеш, че обичаш да даваш 'спарче' на машинката, кефи те, както си караш, изведнъж да скочиш на газта и да изчезнеш и не обичаш много-много някой да ти се мотка отпред.
Лошо в това няма!
Като се изключи третото, за което не ми пука особенно, и аз обичам, както си карам с ... 80 на магистралата, например, да натисна педала, за да усетя ускорението до към 140-150 и после пак си отпускам. Ама точно тогава двигателя се претоварва. Почват да тракат аванси, да се лее гориво от дюзите и т.н.
С по-високооктановото гориво аванса не трака, от там ускорението си е достатъчно стабилно и съответно изливането от дюзите е по-малко!
Ето ти ключа от палатката
Нищо ново!
Ама сега остава да си признаеш, че обичаш да даваш 'спарче' на машинката, кефи те, както си караш, изведнъж да скочиш на газта и да изчезнеш и не обичаш много-много някой да ти се мотка отпред.
Лошо в това няма!
Като се изключи третото, за което не ми пука особенно, и аз обичам, както си карам с ... 80 на магистралата, например, да натисна педала, за да усетя ускорението до към 140-150 и после пак си отпускам. Ама точно тогава двигателя се претоварва. Почват да тракат аванси, да се лее гориво от дюзите и т.н.
С по-високооктановото гориво аванса не трака, от там ускорението си е достатъчно стабилно и съответно изливането от дюзите е по-малко!
Ето ти ключа от палатката
- joro801
- Мнения: 198
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:44
- Автомобил: GOLF 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: София
Глупости колегата , аз никога не си спарвам машинката
, е чат се случва и това , но истината е , 4е наистина намалява разхода на горивото и върви перфектно , някви пишман майстори ми казаха , че като ми е моно двигателя , съм щял да го преебам с 100те октана , но за сега му няма нищо , а като му сипя 95 , все едно съм сипал 92
, така , 4е ако си искате здрав двигателя , не подценявайте бенза , много зависи и от него.
-
mitko_an
- Мнения: 9
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 23:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
connor cane написа:Бре - че то ако 92 не се произвржда вече, ладите, москвичите и другите подобни соц-возила с 95 ли карат. Замислих се, защото на някои от тях заводско им дават даже 89 - а такова животно май отдавна нема.
С 95 ладите примерно направо ще излетят вертикално - ще зема да почна да се оглаждам за ниско прелитащи лади![]()
![]()
Да колега с 95 карат но по рядко защото почти всички са на газ.Аз също бях с лада и като преминавах на бенз почти не отстъпваше на някои по стари модели западни коли
- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
joro801 написа:Глупости колегата , аз никога не си спарвам машинката, е чат се случва и това , но истината е , 4е наистина намалява разхода на горивото и върви перфектно , някви пишман майстори ми казаха , че като ми е моно двигателя , съм щял да го преебам с 100те октана , но за сега му няма нищо , а като му сипя 95 , все едно съм сипал 92
, така , 4е ако си искате здрав двигателя , не подценявайте бенза , много зависи и от него.
Незнам поради ква причина при мен не съм забелязал голяма разлика в различните бензини,дали щото бракмата ми е карбуратор
Като карах само с омв съм слагал 92 и не усетих разлика с 95....
Сега на лука и сипах 98 и да ви кажа има малко разлика с 95-пак оттам.
Аз не мога да си обясня нещо друго как на лукойл 98 е 10 стотинки над 95,а на петрол е 20-25 стотинки над 95
-
andro_
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Карал съм с Шел рейсинг,на ОМВ от скъпия,98 на Петрол,Лукойл и т.н.Голяма фрапираща разлика на скъпите от 95 не съм открил.По-скъпите бензини са една идея по-хубави и една идея по-калорични,затова разходът и ускорението са с леко подобрени показатели,но според мен на моя дръгел не си заслужава да наливам скъп биндзин.То аз си перкам на газ де.
Не знам как е направен двигателят на Голфа,но досега не съм чували усещал "тракане на аванс".Нещо,което не може да се каже за чудото на автомобилостроенето,което ми е служебна кола - Фиат Пунто,1,2 инж.95 му слагаме и авансчето постоянно притраква на ниски обороти+висока предавка.Италианска ралта.
Един път се обърках да налея 92 на старата кола,Форд моноинж.,беше някакъв малък ужас - изкара го от ауспуха,вода ли имаше в тоя бензин,не знам,ама го изхаби бързо и повече не си помислих да слагам пак 92.
Един клиент беше дошъл да си купува бенз.филтър за Опел,2000г.,след като го смени мина пак през магазина и каза,че не стария му филтър бил виновен,а горивото.Миришело на ацетон и изобщо не било бензин.Човекът е таксиджия и фирмата му ги задължава да сипват от треторазрядни бензиностанции....
Не знам как е направен двигателят на Голфа,но досега не съм чували усещал "тракане на аванс".Нещо,което не може да се каже за чудото на автомобилостроенето,което ми е служебна кола - Фиат Пунто,1,2 инж.95 му слагаме и авансчето постоянно притраква на ниски обороти+висока предавка.Италианска ралта.
Един път се обърках да налея 92 на старата кола,Форд моноинж.,беше някакъв малък ужас - изкара го от ауспуха,вода ли имаше в тоя бензин,не знам,ама го изхаби бързо и повече не си помислих да слагам пак 92.
Един клиент беше дошъл да си купува бенз.филтър за Опел,2000г.,след като го смени мина пак през магазина и каза,че не стария му филтър бил виновен,а горивото.Миришело на ацетон и изобщо не било бензин.Човекът е таксиджия и фирмата му ги задължава да сипват от треторазрядни бензиностанции....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pi4sf и 65 госта
