От няколко дни съм горд собственик на Голф 3 - АЕА - 1995.
Голф 3 - пак за лампата за маслото
-
dimitars
- Мнения: 282
- Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEA
- Местоположение: Пловдив
Голф 3 - пак за лампата за маслото
Здравейте,
От няколко дни съм горд собственик на Голф 3 - АЕА - 1995.
Проблемът е следния: След изминаване на около 30 км при 2100 оборота се задейства системата за ранно предупреждение. Изчел съм всички (или почти всички) теми за това във форума.Направил съм следните проверки -1. 15-20 минути след спиране белият датчик (за високо налягане) се задейства при 1500 оборота. 2. Веднага след спиране същият се задейства при 2100 оборота. И в двата случая термометърът показваше около 90 градуса. Мисля,че горните проверки доказват изправноста на електрониката за индикация.3.Налягането на маслото на празен ход измерено с манометър е било 0.7 бара.Въпросът ми е: Възможно ли е лампата да светва от повреда в датчика или трябва да се подготвя за най-лошото
. До сега не съм имал възможност да го сменя пък и не знам от къде да купя за да съм сигурен,че няма да попадна на менте.От Пловдив съм.Ще съм много благодарен за всеки съвет.
От няколко дни съм горд собственик на Голф 3 - АЕА - 1995.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Голф 3 - пак за лампата за маслото
dimitars написа:Здравейте,
От няколко дни съм горд собственик на Голф 3 - АЕА - 1995.Проблемът е следния: След изминаване на около 30 км при 2100 оборота се задейства системата за ранно предупреждение. Изчел съм всички (или почти всички) теми за това във форума.Направил съм следните проверки -1. 15-20 минути след спиране белият датчик (за високо налягане) се задейства при 1500 оборота. 2. Веднага след спиране същият се задейства при 2100 оборота. И в двата случая термометърът показваше около 90 градуса. Мисля,че горните проверки доказват изправноста на електрониката за индикация.3.Налягането на маслото на празен ход измерено с манометър е било 0.7 бара.Въпросът ми е: Възможно ли е лампата да светва от повреда в датчика или трябва да се подготвя за най-лошото
. До сега не съм имал възможност да го сменя пък и не знам от къде да купя за да съм сигурен,че няма да попадна на менте.От Пловдив съм.Ще съм много благодарен за всеки съвет.
От това което пишеш аз си правя следните изводи.
1.Налягането на маслото ти на празен ход е ниско трябва да е около 1.5 бара
2.Датчикът ти е наред,но вероятно и при 2000 об налягането ти е около или малко под 2 бара
Май има някаква причина за спада на налягането .....(виж с търсачката да не досаждам на другите с едни и същи нещо писани от други преди мен)
И един въпрос...като си мери налягането на празен ход тогава колко е реалното налягане при 2000 об...защо не го пишеш????
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Може би основните лагери да са ти заминали
При мен беше същия проблем сменихме датчици на маслото, сменихме перката на вентилатора(да не би да не охлажда), сменихме и таблото за да не би проблема да е от там, компресията и налягането на маслото също я мерихме, но накрая се оказаха основни лагери СМЕНИХМЕ и повече лампа на маслото не е светнала
При мен беше същия проблем сменихме датчици на маслото, сменихме перката на вентилатора(да не би да не охлажда), сменихме и таблото за да не би проблема да е от там, компресията и налягането на маслото също я мерихме, но накрая се оказаха основни лагери СМЕНИХМЕ и повече лампа на маслото не е светнала
-
dimitars
- Мнения: 282
- Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEA
- Местоположение: Пловдив
Ако са износени биелни и основни лагери не се ли чуват?Майсторът каза,че има шум от веригата на маслената помпа и сега предстои отваряне на картера за се види какъв е проблемът.Не съм специалист,но тогава май може да се прецени състоянието на биелните и основните лагери.Вярно ли е?И друго ми прави впечатление-много рано и по-често ми се струва се включяа перката на вентилатора.Има антифриз достатъчно.Температурата според термометъра на таблото е 91-92 градуса и не надвишава тези стойности.Дали няма връзка между двете неща?
- plamingo
- Мнения: 262
- Регистриран на: Нед 17 юни 2007 20:12
- Автомобил: VW Golf 5 FSI 115
- Двигател: BAG 2004
- Местоположение: София
dimitars написа:Ако са износени биелни и основни лагери не се ли чуват?Майсторът каза,че има шум от веригата на маслената помпа и сега предстои отваряне на картера за се види какъв е проблемът.Не съм специалист,но тогава май може да се прецени състоянието на биелните и основните лагери.Вярно ли е?И друго ми прави впечатление-много рано и по-често ми се струва се включяа перката на вентилатора.Има антифриз достатъчно.Температурата според термометъра на таблото е 91-92 градуса и не надвишава тези стойности.Дали няма връзка между двете неща?
Имам Голф 3 като твоя мотор АЕА 1.6 75 коня. Проблема ми е същия със зумера и лампата.Сега ще сменя маслото с по-добро,но ми казаха че проблема 90% е в износени Основни и Биелни лагери.Въпрос на време е кога ще ги сменям.
-
dimitars
- Мнения: 282
- Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEA
- Местоположение: Пловдив
За съжаление си прав
.Елиминирал съм като причини електрониката в таблото и датчика.Остават основни и биелни лагери и маслена помпа.Едва ли смяната на маслото с по-качествено ще помогне.Може само да маскира проблема и системата за ранно предупеждение да не сигнализира,а да работи на границата,което никак не е добре.Трябва да се оправи проблема.Колко ли може да струва смяната на тези лагери и самите те?Ако някои знае,нека да ми каже.благодаря на всички за отзивчивоста.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
plamingo написа:dimitars написа:Ако са износени биелни и основни лагери не се ли чуват?Майсторът каза,че има шум от веригата на маслената помпа и сега предстои отваряне на картера за се види какъв е проблемът.Не съм специалист,но тогава май може да се прецени състоянието на биелните и основните лагери.Вярно ли е?И друго ми прави впечатление-много рано и по-често ми се струва се включяа перката на вентилатора.Има антифриз достатъчно.Температурата според термометъра на таблото е 91-92 градуса и не надвишава тези стойности.Дали няма връзка между двете неща?
Имам Голф 3 като твоя мотор АЕА 1.6 75 коня. Проблема ми е същия със зумера и лампата.Сега ще сменя маслото с по-добро,но ми казаха че проблема 90% е в износени Основни и Биелни лагери.Въпрос на време е кога ще ги сменям.
Хайде по-полека с тези биелни и основни лагери...Иначе току виж ще излезе ,чеу нашите машинки прочути с инякой измери ли ти налягането на маслото или поне пробва ли с индикаторна лампичка датчиците.....
разтърси се ,че е дълго за писане и моного пъти и много компетентни хора са описали съвсем точно проблема...
И пак ти казвам...не ,че не може да са биелни лагери ама просто не бързай преди да си наясно какво ти е налягането на маслото....
Последна промяна от joker на Вто 31 юли 2007 13:56, променено общо 1 път.
-
dimitars
- Мнения: 282
- Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEA
- Местоположение: Пловдив
Не бързам.Чел съм почти всичко писано по въпроса.Правил съм теста с лампичката.Когато проблемът го няма,датчикът се задейства между 1400 и 1900 оборота в зависимост от това колко е загряла колата.Когато проблемът е налице-задействането е при над 2100 оборота.Според мен това доказва,че електрониката в таблото работи правилно.Освен това,преди 1 час смених датчика-същата работа...покарах 10-на килиметра и сигнализацията се появи...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 82 госта
