От няколко дни съм горд собственик на Голф 3 - АЕА - 1995.


dimitars написа:Здравейте,
От няколко дни съм горд собственик на Голф 3 - АЕА - 1995.Проблемът е следния: След изминаване на около 30 км при 2100 оборота се задейства системата за ранно предупреждение. Изчел съм всички (или почти всички) теми за това във форума.Направил съм следните проверки -1. 15-20 минути след спиране белият датчик (за високо налягане) се задейства при 1500 оборота. 2. Веднага след спиране същият се задейства при 2100 оборота. И в двата случая термометърът показваше около 90 градуса. Мисля,че горните проверки доказват изправноста на електрониката за индикация.3.Налягането на маслото на празен ход измерено с манометър е било 0.7 бара.Въпросът ми е: Възможно ли е лампата да светва от повреда в датчика или трябва да се подготвя за най-лошото
. До сега не съм имал възможност да го сменя пък и не знам от къде да купя за да съм сигурен,че няма да попадна на менте.От Пловдив съм.Ще съм много благодарен за всеки съвет.
dimitars написа:Ако са износени биелни и основни лагери не се ли чуват?Майсторът каза,че има шум от веригата на маслената помпа и сега предстои отваряне на картера за се види какъв е проблемът.Не съм специалист,но тогава май може да се прецени състоянието на биелните и основните лагери.Вярно ли е?И друго ми прави впечатление-много рано и по-често ми се струва се включяа перката на вентилатора.Има антифриз достатъчно.Температурата според термометъра на таблото е 91-92 градуса и не надвишава тези стойности.Дали няма връзка между двете неща?
plamingo написа:dimitars написа:Ако са износени биелни и основни лагери не се ли чуват?Майсторът каза,че има шум от веригата на маслената помпа и сега предстои отваряне на картера за се види какъв е проблемът.Не съм специалист,но тогава май може да се прецени състоянието на биелните и основните лагери.Вярно ли е?И друго ми прави впечатление-много рано и по-често ми се струва се включяа перката на вентилатора.Има антифриз достатъчно.Температурата според термометъра на таблото е 91-92 градуса и не надвишава тези стойности.Дали няма връзка между двете неща?
Имам Голф 3 като твоя мотор АЕА 1.6 75 коня. Проблема ми е същия със зумера и лампата.Сега ще сменя маслото с по-добро,но ми казаха че проблема 90% е в износени Основни и Биелни лагери.Въпрос на време е кога ще ги сменям.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: vasilev.lubo и 21 госта