Здравейте,
и на мен май ми сдаде багажа хидравликата. Всичко си беше ОК, докато един ден не ходих на гости и после човека при който бях ми каза, че след мен останала локва, но не било масло. Порверих антифриза, спирачната течност и като не видях на паркинга локва под мен си помислих че е било конденз от климата.
Да ама днеска карах доста извънрадско и ми направи впечатление че нещо вие. На място като трябваше да изманеврирам ми направи впечатление, че дори и при леко мръдване на волана почва да вие доста по-силно и двигателя се товари. Проверих хидравличната течност и имаше съвсем на дъното (а преди около 1000КМ беше ОК, кто гледах). Погледнах и ми направи впечатление че около маншона на дясното колело е мокро (мазно?).
Въпроса е дали може да съм прецакал помпата като съм карал към 300КМ извънградско и евентуално къде може да е повредата, че така да остана без масло.
Уговорил съм да я види майстор, но ме гризе какво може да е сдало багажа до тогава. Майстора изрично ме предупреди, че не трябвало да остава на сухо системата, а аз съм карал поне 300КМ докато усетя, че има нещо. Иначе волана се върти не особено трудно, но вие гадно.



Хидравликата оправих, сега температурен проблем - Б5
- jivkojj
- Мнения: 318
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kassel-DE / Варна
Хидравликата оправих, сега температурен проблем - Б5
Последна промяна от jivkojj на Пон 27 авг 2007 9:54, променено общо 1 път.
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Току-що минах през тази драма...
Вдигни колата с крик отпред и навий волана вдясно за да прегледаш маншона от лявата страна. Респективно правиш другото за дясната страна, като я вдигнеш отдясно с крика, де.
Рейката се намира високо горе, лесно се сваля и издърпва.
Провери и маркучите. Стискам ти палци да е от тях!
Но, ако не е...
В София ми рециклираха рейката за 240 лв. с едногодишна гаранция.
Втора употреба - 290 лв.
Нова (турска или италианска) ми даваха за 750 лв.
Злите езици рекоха, че оригиналните (в САКАР и т.н.) са над 2 бона...
След като оправиш проблема с рейката (рециклаж или смяна), купи си хидравлично масло от ЕураТек (ШКОДА) - 20 лв. за литър - ще ти стигне.
Ако го взимаш от оригиналните самураи може да ти излезе и 40 лв. за литър.
Ти решаваш.
P.S. Докато си оправиш проблема, може да си доливаш масълце (за автоматични скоростни кутии), като най-доброто било някакво руско (5 лв. за литър) от ЛукОйл заради по-голямата си гъстота.
Вдигни колата с крик отпред и навий волана вдясно за да прегледаш маншона от лявата страна. Респективно правиш другото за дясната страна, като я вдигнеш отдясно с крика, де.
Рейката се намира високо горе, лесно се сваля и издърпва.
Провери и маркучите. Стискам ти палци да е от тях!
Но, ако не е...
В София ми рециклираха рейката за 240 лв. с едногодишна гаранция.
Втора употреба - 290 лв.
Нова (турска или италианска) ми даваха за 750 лв.
Злите езици рекоха, че оригиналните (в САКАР и т.н.) са над 2 бона...
След като оправиш проблема с рейката (рециклаж или смяна), купи си хидравлично масло от ЕураТек (ШКОДА) - 20 лв. за литър - ще ти стигне.

Ако го взимаш от оригиналните самураи може да ти излезе и 40 лв. за литър.
Ти решаваш.

P.S. Докато си оправиш проблема, може да си доливаш масълце (за автоматични скоростни кутии), като най-доброто било някакво руско (5 лв. за литър) от ЛукОйл заради по-голямата си гъстота.
- jivkojj
- Мнения: 318
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kassel-DE / Варна
Мда, лоша работа. Симптомите на ChimeyJimmey звучат точно като при мен.
Исках да попитам, това ли е въпросната рейка:
Гледам че нова и искат около 230Евро, а от ръка за около 150. Страх ме е да питам около е оригинална на WV
. Подготвям се за най-лошото и в тая връзка да попитам има ли голямо значение дали е нова/стара/оригинална и тн?
Исках да попитам, това ли е въпросната рейка:

Гледам че нова и искат около 230Евро, а от ръка за около 150. Страх ме е да питам около е оригинална на WV

- shotoman
- Мнения: 456
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
- Автомобил: VW Polo 6N1
- Двигател: AEE 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Човече спокойно. Отиди да погледнат колата. Аз имап същия проблем. Не ми пипаше масло, карах си я без грижи и един ден искарвам колата и се чува луд вой като завъртя помпата. Беше празна. Сипвам масло-губи го за отрицателно време. И аз си изкарах акъла и се оказа накрая, че се е разхлабила връзка от вибрациите и изхвърля масло оттам. Не се паникьосвай предварително. УСПЕХ!
- jivkojj
- Мнения: 318
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kassel-DE / Варна
Оказа се че наистина рейката си е заминала. Като долях с хидравлично масло спря да вие, но самата рейка капе стабилно. Вижда се и от 2-те и страни. Сега предсти смяна.
Междодругото като ходих при майстора имаше и едно Ауди А4 със същия проблем. При него в началото се губело хидравличното масло без да омаслява. Оказало се че се събирало в маншоните. Естествено като се е насъбрало достатъчно единия маншон се е пръснал и е станало мазало.
Междодругото като ходих при майстора имаше и едно Ауди А4 със същия проблем. При него в началото се губело хидравличното масло без да омаслява. Оказало се че се събирало в маншоните. Естествено като се е насъбрало достатъчно единия маншон се е пръснал и е станало мазало.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Monyo Monev и 45 госта