Хидравликата оправих, сега температурен проблем - Б5

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
jivkojj
Мнения: 318
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kassel-DE / Варна

Хидравликата оправих, сега температурен проблем - Б5

Мнениеот jivkojj » Нед 12 авг 2007 18:51


Здравейте,

и на мен май ми сдаде багажа хидравликата. Всичко си беше ОК, докато един ден не ходих на гости и после човека при който бях ми каза, че след мен останала локва, но не било масло. Порверих антифриза, спирачната течност и като не видях на паркинга локва под мен си помислих че е било конденз от климата.
Да ама днеска карах доста извънрадско и ми направи впечатление че нещо вие. На място като трябваше да изманеврирам ми направи впечатление, че дори и при леко мръдване на волана почва да вие доста по-силно и двигателя се товари. Проверих хидравличната течност и имаше съвсем на дъното (а преди около 1000КМ беше ОК, кто гледах). Погледнах и ми направи впечатление че около маншона на дясното колело е мокро (мазно?).
Въпроса е дали може да съм прецакал помпата като съм карал към 300КМ извънградско и евентуално къде може да е повредата, че така да остана без масло.
Уговорил съм да я види майстор, но ме гризе какво може да е сдало багажа до тогава. Майстора изрично ме предупреди, че не трябвало да остава на сухо системата, а аз съм карал поне 300КМ докато усетя, че има нещо. Иначе волана се върти не особено трудно, но вие гадно.

Последна промяна от jivkojj на Пон 27 авг 2007 9:54, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 12 авг 2007 21:01


Еми като налееш нова течност ( по документи ) и си отстраниш пропуска ще стане ясно спре ли да вие - си добре ...ако олекне и волана - ще черпиш ...... иначе ..... :077: :seeex


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 12 авг 2007 22:43


Е нали казваш, че имало малко, па макар и на дъното. Може да си минал метър! (дано!)
Хммм... нещо не мога да намеря рисунка на помпата в ЕТКА. Не знам дали няма да се окаже лагерче, и от там - семеринг.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 12 авг 2007 22:53


споки колега ;помпата не се прецаква толкова лесно,ама ще правиш реика


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Пон 13 авг 2007 8:05


Току-що минах през тази драма...
Вдигни колата с крик отпред и навий волана вдясно за да прегледаш маншона от лявата страна. Респективно правиш другото за дясната страна, като я вдигнеш отдясно с крика, де.
Рейката се намира високо горе, лесно се сваля и издърпва.
Провери и маркучите. Стискам ти палци да е от тях!
Но, ако не е...
В София ми рециклираха рейката за 240 лв. с едногодишна гаранция.
Втора употреба - 290 лв.
Нова (турска или италианска) ми даваха за 750 лв.
Злите езици рекоха, че оригиналните (в САКАР и т.н.) са над 2 бона...
След като оправиш проблема с рейката (рециклаж или смяна), купи си хидравлично масло от ЕураТек (ШКОДА) - 20 лв. за литър - ще ти стигне. :wink:
Ако го взимаш от оригиналните самураи може да ти излезе и 40 лв. за литър.

Ти решаваш. :wink:

P.S. Докато си оправиш проблема, може да си доливаш масълце (за автоматични скоростни кутии), като най-доброто било някакво руско (5 лв. за литър) от ЛукОйл заради по-голямата си гъстота.


Потребителски аватар
jivkojj
Мнения: 318
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kassel-DE / Варна

Мнениеот jivkojj » Пон 13 авг 2007 8:49


Мда, лоша работа. Симптомите на ChimeyJimmey звучат точно като при мен.
Исках да попитам, това ли е въпросната рейка:
Изображение
Гледам че нова и искат около 230Евро, а от ръка за около 150. Страх ме е да питам около е оригинална на WV :(. Подготвям се за най-лошото и в тая връзка да попитам има ли голямо значение дали е нова/стара/оригинална и тн?


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Пон 13 авг 2007 8:52


Да, това е рейката. :wink:
Oтносно последния ти въпрос...
Сериозно ли питаш?! :shock
Отговорът е ясен, всичко зависи от финансовите възможности. :lol:


Потребителски аватар
jivkojj
Мнения: 318
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kassel-DE / Варна

Мнениеот jivkojj » Пон 13 авг 2007 9:33


Сега зачетох внимателно - рециклирана струва толкова колкото съм писал - 230Евро, и то след като върна мойта ако евентуално я приемат :(. Новата е 450Евро.


Потребителски аватар
pike
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 12 дек 2006 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот pike » Пон 13 авг 2007 10:12


За да не пускам трета тема по въпроса,ще се вмъкна в тази с въпрос-засиленото виене при навиване на волана и тормоза на двигателя го имам и аз,само че теч нямам,течността ми не мърда!Да си свиркам ли и какво да очаквам ?


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пон 13 авг 2007 10:44


Стига де...нали знаете , че в по крайните положения на волана даже почва не да се товари , ами и да ръмжи долнопробно.... налягането се редуцира за да не стане резил..... ако за това говориш - пей си :)


Потребителски аватар
pike
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 12 дек 2006 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот pike » Пон 13 авг 2007 12:56


Проблема е,че смених преди няколко месеца помпата и оттогава усещам тези разлики,а уж е от хубавите-около 500лв се изръсих.На старата помпа определено беше по-тихо и само на пълен волан лекичко виеше.Сега направо си вибрира при леко врътване.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 13 авг 2007 14:50


а с какво масло си на хидравликата?защото от масло до масло има разлика


Потребителски аватар
igci84
Мнения: 22
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Хидравликата май сдаде багажа :( - Б5

Мнениеот igci84 » Пон 13 авг 2007 16:25


ChimeyJimmey в 10 блок на ТУ ли си рециклира рейката?


Потребителски аватар
shotoman
Мнения: 456
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
Автомобил: VW Polo 6N1
Двигател: AEE 1997
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shotoman » Пон 13 авг 2007 18:54


Човече спокойно. Отиди да погледнат колата. Аз имап същия проблем. Не ми пипаше масло, карах си я без грижи и един ден искарвам колата и се чува луд вой като завъртя помпата. Беше празна. Сипвам масло-губи го за отрицателно време. И аз си изкарах акъла и се оказа накрая, че се е разхлабила връзка от вибрациите и изхвърля масло оттам. Не се паникьосвай предварително. УСПЕХ!


Потребителски аватар
jivkojj
Мнения: 318
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kassel-DE / Варна

Мнениеот jivkojj » Пон 13 авг 2007 21:43


Оказа се че наистина рейката си е заминала. Като долях с хидравлично масло спря да вие, но самата рейка капе стабилно. Вижда се и от 2-те и страни. Сега предсти смяна.

Междодругото като ходих при майстора имаше и едно Ауди А4 със същия проблем. При него в началото се губело хидравличното масло без да омаслява. Оказало се че се събирало в маншоните. Естествено като се е насъбрало достатъчно единия маншон се е пръснал и е станало мазало.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Monyo Monev и 46 госта