Проблем при палене

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Galabov
Мнения: 49
Регистриран на: Пон 21 май 2007 14:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Местожителство: Mестожителство:

Проблем при палене

Мнениеот Galabov » Сря 15 авг 2007 11:28


Знам, че изправния дизелов двг. трябва да пали от четвърт оборот, обаче при мен пали по бавно и разтриса цялата кола, някой знае ли от къде идва проблема :(




Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем при палене

Мнениеот chefito » Сря 15 авг 2007 12:28


Galabov написа:Знам, че изправния дизелов двг. трябва да пали от четвърт оборот, обаче при мен пали по бавно и разтриса цялата кола, някой знае ли от къде идва проблема :(


стига бе палиш кола не кибрит...има качване на нафта, развъртане, самата нафта трудно се запалва и едва ли е перфектна....ако пали след 1-2 секудни ми се струва наред..../нека колегите да кажат имам малък опит с дизел/

тва притрисане е странно...


Galabov
Мнения: 49
Регистриран на: Пон 21 май 2007 14:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Местожителство: Mестожителство:

Мнениеот Galabov » Сря 15 авг 2007 12:32


...e точно притрисането най ме смущава


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 15 авг 2007 12:42


Ако е найстина притрисане значи на някой от цилиндрите пали по бързо :cry: .Сигурен ли си че просто не вибрира от трудното палене.Писано е много като начало провери за мехури в филтъра и запушен филтър и също да смениш акомулатора с найстина читав.Иначе от там нататъка причини доста-паленето може да се подобри и чрез найстройки от ВАГ-Ком ,но ще е за сметка на повишен разход.


Потребителски аватар
sharan4e
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот sharan4e » Сря 15 авг 2007 13:11


Rabbit_TDI написа:паленето може да се подобри и чрез найстройки от ВАГ-Ком ,но ще е за сметка на повишен разход


Би ли обяснил какво се променя от ваг-а, че и разхода се увеличава?
Мерси.


chriss
Мнения: 181
Регистриран на: Чет 26 яну 2006 18:24
Автомобил: VW MK4
Двигател: ATD PD TDI
Местоположение: Русе

Re: Проблем при палене

Мнениеот chriss » Сря 15 авг 2007 13:15


Galabov написа:Знам, че изправния дизелов двг. трябва да пали от четвърт оборот, обаче при мен пали по бавно и разтриса цялата кола, някой знае ли от къде идва проблема :(


Може да ти дърпа въздух отнякъде и първите секунди докато се обезвъздуши системата да притриса. Това само при първо палене за деня ли го прави - когато е стояла повечко време?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 15 авг 2007 13:17


Количество на впръскано гориво при старта и обороти на празин ход.Като ги повишиш по-лесно стартираш и при празен ход бачка по равномерно/ако ги овеличиш обаче по-шумно/,но пък почва да лапка повече нафта.Другото което забравих да пиша е центровка на предварението на помпата.При нея в най-общи линий при повече центровка по-леко пали/и няма бял дим най-вече/,но пък на празен ход бачка по-твърдо.


Galabov
Мнения: 49
Регистриран на: Пон 21 май 2007 14:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Местожителство: Mестожителство:

Re: Проблем при палене

Мнениеот Galabov » Сря 15 авг 2007 13:26


chriss написа:
Galabov написа:Знам, че изправния дизелов двг. трябва да пали от четвърт оборот, обаче при мен пали по бавно и разтриса цялата кола, някой знае ли от къде идва проблема :(


Може да ти дърпа въздух отнякъде и първите секунди докато се обезвъздуши системата да притриса. Това само при първо палене за деня ли го прави - когато е стояла повечко време?


Не е само при студен двг, постоянно притриса при палене


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 15 авг 2007 13:55


Пушеци има ли?


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 15 авг 2007 13:57


Айде поредната тема за паленето - четете бре хора, само пишете, а никой не чете. Писано е толкова много, направете си труда да потърсите и прочетете. Само в последния месец има над 10 теми за проблеми с палене на дизелови автомобили...


Galabov
Мнения: 49
Регистриран на: Пон 21 май 2007 14:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Местожителство: Mестожителство:

Мнениеот Galabov » Сря 15 авг 2007 17:25


dobrinb написа:Айде поредната тема за паленето - четете бре хора, само пишете, а никой не чете. Писано е толкова много, направете си труда да потърсите и прочетете. Само в последния месец има над 10 теми за проблеми с палене на дизелови автомобили...


Най-малко искам да отварям поредни теми, но четох и не видях същия проблем на ПД.
М/у другото ми мига лампичката за свещите/които са в изправност/, но те не играят роля лятото. Пушеци няма.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 15 авг 2007 18:00


Първо, как разбра, че са в изправност? Второ, макар да не играят роля, ако релето не е в ред може да има проблем.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 15 авг 2007 18:23


Лампичката на свещите мига и когато има записана грешка в ЕКУ-то
Искаш ли да направиш една диагностика :roll:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 16 авг 2007 23:13


наи вероятно дроселовата клапа на EGR-а остава затворена след загасяне на двигателя;колега ако знаеш какво представлява клапана само виж преди палене в какво положение е дроселната му клапа и ако е затворена я отвори с ръка и после пали.няколко пъти подобно нещо съм срещал и от дебитомер (но е при по старите мотори на тди).но пък на диагностика ще си каже дали и някои друг дат4ик не се е..ва.ако не могат да се сравиш с проблема си -ка4и номерата на грешките и ще го мъдрим :wink:


Galabov
Мнения: 49
Регистриран на: Пон 21 май 2007 14:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Местожителство: Mестожителство:

Мнениеот Galabov » Пет 17 авг 2007 16:08


niks76 написа:наи вероятно дроселовата клапа на EGR-а остава затворена след загасяне на двигателя;колега ако знаеш какво представлява клапана само виж преди палене в какво положение е дроселната му клапа и ако е затворена я отвори с ръка и после пали.няколко пъти подобно нещо съм срещал и от дебитомер (но е при по старите мотори на тди).но пък на диагностика ще си каже дали и някои друг дат4ик не се е..ва.ако не могат да се сравиш с проблема си -ка4и номерата на грешките и ще го мъдрим :wink:


аз съм затапил вакум маркучето на клапата за затваряне на входящия въздух и леко ми притриса при гасене, може ли да е от това?
тези дни с колегата Rumen ще я закачим на vag com да видим какво ще покаже...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: boichopavlov и 115 госта