
Проблем при палене
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Пон 21 май 2007 14:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Местожителство: Mестожителство:
Проблем при палене
Знам, че изправния дизелов двг. трябва да пали от четвърт оборот, обаче при мен пали по бавно и разтриса цялата кола, някой знае ли от къде идва проблема 

- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем при палене
Galabov написа:Знам, че изправния дизелов двг. трябва да пали от четвърт оборот, обаче при мен пали по бавно и разтриса цялата кола, някой знае ли от къде идва проблема
стига бе палиш кола не кибрит...има качване на нафта, развъртане, самата нафта трудно се запалва и едва ли е перфектна....ако пали след 1-2 секудни ми се струва наред..../нека колегите да кажат имам малък опит с дизел/
тва притрисане е странно...
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Ако е найстина притрисане значи на някой от цилиндрите пали по бързо
.Сигурен ли си че просто не вибрира от трудното палене.Писано е много като начало провери за мехури в филтъра и запушен филтър и също да смениш акомулатора с найстина читав.Иначе от там нататъка причини доста-паленето може да се подобри и чрез найстройки от ВАГ-Ком ,но ще е за сметка на повишен разход.

-
- Мнения: 181
- Регистриран на: Чет 26 яну 2006 18:24
- Автомобил: VW MK4
- Двигател: ATD PD TDI
- Местоположение: Русе
Re: Проблем при палене
Galabov написа:Знам, че изправния дизелов двг. трябва да пали от четвърт оборот, обаче при мен пали по бавно и разтриса цялата кола, някой знае ли от къде идва проблема
Може да ти дърпа въздух отнякъде и първите секунди докато се обезвъздуши системата да притриса. Това само при първо палене за деня ли го прави - когато е стояла повечко време?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Количество на впръскано гориво при старта и обороти на празин ход.Като ги повишиш по-лесно стартираш и при празен ход бачка по равномерно/ако ги овеличиш обаче по-шумно/,но пък почва да лапка повече нафта.Другото което забравих да пиша е центровка на предварението на помпата.При нея в най-общи линий при повече центровка по-леко пали/и няма бял дим най-вече/,но пък на празен ход бачка по-твърдо.
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Пон 21 май 2007 14:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Местожителство: Mестожителство:
Re: Проблем при палене
chriss написа:Galabov написа:Знам, че изправния дизелов двг. трябва да пали от четвърт оборот, обаче при мен пали по бавно и разтриса цялата кола, някой знае ли от къде идва проблема
Може да ти дърпа въздух отнякъде и първите секунди докато се обезвъздуши системата да притриса. Това само при първо палене за деня ли го прави - когато е стояла повечко време?
Не е само при студен двг, постоянно притриса при палене
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Пон 21 май 2007 14:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Местожителство: Mестожителство:
dobrinb написа:Айде поредната тема за паленето - четете бре хора, само пишете, а никой не чете. Писано е толкова много, направете си труда да потърсите и прочетете. Само в последния месец има над 10 теми за проблеми с палене на дизелови автомобили...
Най-малко искам да отварям поредни теми, но четох и не видях същия проблем на ПД.
М/у другото ми мига лампичката за свещите/които са в изправност/, но те не играят роля лятото. Пушеци няма.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
наи вероятно дроселовата клапа на EGR-а остава затворена след загасяне на двигателя;колега ако знаеш какво представлява клапана само виж преди палене в какво положение е дроселната му клапа и ако е затворена я отвори с ръка и после пали.няколко пъти подобно нещо съм срещал и от дебитомер (но е при по старите мотори на тди).но пък на диагностика ще си каже дали и някои друг дат4ик не се е..ва.ако не могат да се сравиш с проблема си -ка4и номерата на грешките и ще го мъдрим 

-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Пон 21 май 2007 14:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Местожителство: Mестожителство:
niks76 написа:наи вероятно дроселовата клапа на EGR-а остава затворена след загасяне на двигателя;колега ако знаеш какво представлява клапана само виж преди палене в какво положение е дроселната му клапа и ако е затворена я отвори с ръка и после пали.няколко пъти подобно нещо съм срещал и от дебитомер (но е при по старите мотори на тди).но пък на диагностика ще си каже дали и някои друг дат4ик не се е..ва.ако не могат да се сравиш с проблема си -ка4и номерата на грешките и ще го мъдрим
аз съм затапил вакум маркучето на клапата за затваряне на входящия въздух и леко ми притриса при гасене, може ли да е от това?
тези дни с колегата Rumen ще я закачим на vag com да видим какво ще покаже...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: boichopavlov, HukuTyY и 115 госта