Теч от спирачния кантар ?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Теч от спирачния кантар ?
Кантара ми изпуска по малко спирачна течност от мястото където влиза щангата.Майстора каза че там е О-пръстен ,но не е виждал да се продава
Някой знае ли каде се продава такова нещо?Другото което съм чувал е че ако смениш спирачната течност малките течове се оправят-някой правил ли го е?Предварително казвам че махането на кантара на ме устройва 
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19726
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
...+ доста обстойни каталози за гумените парчутии по отделните видове автомобили.andro_ написа:"Хубата" в Пловдив - всякакви гумени...
Ама ако оидеш в магазина им, дето е до Електротехникума. В този в Кичука шефа им рядко ходи и 'мацките' ги мързи да си вдигнат задниците, че да отворят книгите!
Дай възможно най-много данни за това, дето търсиш.
Ще пробвам да питам
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Ми аз точно питането ми е дали някой не знае това да се продов за оригинална резевна част.Щото вадене на О-пръстена ходене до пловдив/с друга кола/и връщане с пръстен пък тогова монтиране си е доста
Чесно казано съм по навит да купя всички уплътнения на кантара за Г3 и да пробвам кое е отколкото да се разкарвам с това 
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19726
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Рабите, греда!
След един неуспешен опит (че бяха затворили още в 5 и малко
) и един успешен днес да се докопам до обслужващия персонал на магазина се оказа, че точно тая информация, какви са О-пръстените на кантара я нямат
Последва лесния съвет: -Добре, де! Разглобете го и донесете пръстена!
От мен мога да предложа следния вариант- поглеждам колко е приблизително Ф-то на щока на моя кантар и отивам и обирам от колегите механици по 2 бройки О-пръстени от всички видове, дето се приближават до този размер. И ти ги пращам.
Лошото е, че винаги остава риска точно твоя размер да го няма в комплекта
Не съм разглабял таквоз чудо и даже и идея си нямам как изглежда отвътре!
След един неуспешен опит (че бяха затворили още в 5 и малко
Последва лесния съвет: -Добре, де! Разглобете го и донесете пръстена!
От мен мога да предложа следния вариант- поглеждам колко е приблизително Ф-то на щока на моя кантар и отивам и обирам от колегите механици по 2 бройки О-пръстени от всички видове, дето се приближават до този размер. И ти ги пращам.
Лошото е, че винаги остава риска точно твоя размер да го няма в комплекта
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
andro_
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
TURL написа:а като се натовари колата без кантар не е ли по злеkamus11 написа:6то не шунтираш кантара като менепо лесно ,а и спирачките ще ти станат по добри
![]()
При ненатоварена кола,той просто ограничава усилието.Като го няма усилието си е максималното възможно
Така и така повчето VW G3/Vento имат оплаквания от барабанните спирачки,така че елиминирането му едва ли е голям проблем.Може би за зимата без АБС да е проблем,ама знам ли?
Изобщо по мои наблюдения задните спирачки на VW са проблемни.Всеки се оплаква малко или много.Имам чувството,че аз съм един от малкото доволни от дисковите си спирачки и ръчната,хващаша още на първия зъб...
П.С.Много ме кефи скърцането на барабанните спирачки,при отпускане на педала на спирачките.Всички вагени го имат
Когато ходих на преглед пичовете ми казаха,че аз съм първият Г3,който не е имал нужда от намеса с дистанционното
- тръба
- Мнения: 1656
- Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Черен силикон за скоростни кутии и двигатели (маслоустойчив).Този,който се слага към гарнитурите.Малката разфасовка ти стига.Цената му е 1-2 лева.Мажеш под маншончето достатъчно,но не прекалено.От горе също без да пестиш.Оставяш 24 часа да изсъхне.Става перфектно.Втора година карам и няма и помен от омасляване,или загуба на спирачна течност.Спирачките ми-6.
Спирачната течност се сменя на 2 години.За Голф,само дот4!
Ако имаш въпроси питай.
Спирачната течност се сменя на 2 години.За Голф,само дот4!
Ако имаш въпроси питай.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Неска гледах от долу - ама греда
- трябва да се разглоби да се замери да се качи да се зима О-пръстен.........Сега варианта беше да махна кантра да гу шунтирам временно,разглобя да взема О-пръстен.../през тва време да карам без него/ и после да го сглобя.Като за начало обаче ще звънна в Юнитрейд може да имат тия О-пръстени па макар и по поръчка-нищо не ми струва.Другото е както каза ТРЪБА със силикона/както често се оказва ключа за бараката е райбер/-идеята е много добра щото теча е доста малък.Кантара не искам да го сваля щото за щастие/нещтастие моя голф е от малкото дето им хваща задната и на ръчна и на педална.Иначе при барабани в повечето случей няма проблем щото самите барабани са заминали/то тва им е проблема на барабаните в сравнение с дисковите
/.Иначе за тези който не им бачкат барабаните да ги проверят и ако са ОК просто да пренастроят кантара 
- тръба
- Мнения: 1656
- Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Кантара съм го разглобявал на атоми.Вътре не е голяма философия.Принципно е устроен като заден спирачен цилиндър.Буталце с май 2 "О" пръстена.Смяната на пръстените(ако изобщо някой продава такива) е временно решение.Буталцето е надрало корпуса вътре и ще съсипе бързо неулегналите уплътнения,които е много вероятно да са произведени в китайската част на Турция.Цената на нов кантар за двойка е като за НАСА(казаха ми 150лв).
Тройковия вероятно е

Тройковия вероятно е

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 49 госта
Иначе тва за О-пръстен намерен и напаснат майстора дето гледа кантара каза че са го пробвали на друга кола но потича 