Много странен проблем с MAP-сензора на AEE

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
ikonoma
Мнения: 419
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Много странен проблем с MAP-сензора на AEE

Мнениеот ikonoma » Съб 22 сеп 2007 20:53


Започвам по ред. В сряда вечерта откачих акумулатора за зареждане. За зла врага ми изгоря бушончето на зарядното(бях сложил неподходящо). Другата вечер сложих бушонче и заредих акумулатора. В петък сутринта го сложих и като запалих колата оборотите играеха от 500 до 800-900, с тенденция към гаснене. Днес я закачих на VAG-COM, като си мислех, че е прословутата дроселова клапа, но се оказа, че не е тя(за щастие). Грешката беше за неработещ MAP-сензор. Изтрих я и запалих двигателя. Продължи да си работи така. Раздигнах капаците на двигателя и започнах да меря датчика спрямо данните в Autodata. Откачих куплунга и си имаше точно 5 V на контакт. Закачих куплунга и стойностите на другите два пина се меняха от 0,7 V до 1,2 V при запален двигател(нормалните са 0,5 V до 1,2 V).
И сега настъпи най-интересното. Докато измервах това напрежение (с помощта на две забити карфици в куплунга) двигателя почти изгасваше, а след има няма и минута се оправи от самосебе си и закова заветните 800 оборота. Палих, гасих - все си е добре. Не мога да се осъзная какво става? Имате ли някакви идеи?




Потребителски аватар
turbogti
Мнения: 132
Регистриран на: Нед 12 мар 2006 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Мнениеот turbogti » Съб 22 сеп 2007 22:59


Знам какво да направиш! КАРАЙ!!!


Потребителски аватар
spectrum
Мнения: 250
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот spectrum » Нед 23 сеп 2007 11:33


а заветните оборти не са ли 650 а не 800 за този двигател ? а инъче нетърси логика в този мотор (абе като при жените), а се радваи на всеки изминат километър с него без да ти гасне претриса или да му играят оборотите ...


ikonoma
Мнения: 419
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот ikonoma » Нед 23 сеп 2007 11:49


800 са за Шкода. Така пише в Аутодатата. И така си беше винаги.


Потребителски аватар
spectrum
Мнения: 250
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот spectrum » Нед 23 сеп 2007 12:58


ясно защото за голф са 650 невидях че си със шкода ...


Потребителски аватар
TURL
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 22:05
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот TURL » Нед 23 сеп 2007 18:31


spectrum написа:ясно защото за голф са 650 невидях че си със шкода ...
650 не са ли малко :roll:


Потребителски аватар
spectrum
Мнения: 250
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот spectrum » Нед 23 сеп 2007 21:57


TURL написа:
spectrum написа:ясно защото за голф са 650 невидях че си със шкода ...
650 не са ли малко :roll:


много малко толкова са ... нерегулируеми ... чувал съм че немеца го е направил така уш да е по-екологичен незнам дали точно зареди това, но е факт ...


Потребителски аватар
G3CL_AEE_1.6FI
Мнения: 93
Регистриран на: Сря 14 сеп 2005 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот G3CL_AEE_1.6FI » Пон 24 сеп 2007 14:20


Аз съм с АЕЕ и при мен действително са 650 (само, че като загрее добре колата разбира се).


Потребителски аватар
spensaaa
Мнения: 86
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 19:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот spensaaa » Пон 24 сеп 2007 18:58


и аз имах сьщия проблем в началото като вземах колата, след 3-4 дни оборотите започнаха да играят от 400 до 900. този номер ми го направи около 5-6 пьти. от последния пьт се оправи самичка, заби заветните 650 оборота и не е мрьднала до сега има нема 6-7 месеца. и не разбрах какьв и беше проблема.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта