Започвам по ред. В сряда вечерта откачих акумулатора за зареждане. За зла врага ми изгоря бушончето на зарядното(бях сложил неподходящо). Другата вечер сложих бушонче и заредих акумулатора. В петък сутринта го сложих и като запалих колата оборотите играеха от 500 до 800-900, с тенденция към гаснене. Днес я закачих на VAG-COM, като си мислех, че е прословутата дроселова клапа, но се оказа, че не е тя(за щастие). Грешката беше за неработещ MAP-сензор. Изтрих я и запалих двигателя. Продължи да си работи така. Раздигнах капаците на двигателя и започнах да меря датчика спрямо данните в Autodata. Откачих куплунга и си имаше точно 5 V на контакт. Закачих куплунга и стойностите на другите два пина се меняха от 0,7 V до 1,2 V при запален двигател(нормалните са 0,5 V до 1,2 V).
И сега настъпи най-интересното. Докато измервах това напрежение (с помощта на две забити карфици в куплунга) двигателя почти изгасваше, а след има няма и минута се оправи от самосебе си и закова заветните 800 оборота. Палих, гасих - все си е добре. Не мога да се осъзная какво става? Имате ли някакви идеи?



Много странен проблем с MAP-сензора на AEE
- G3CL_AEE_1.6FI
- Мнения: 93
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2005 16:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], TheEx0rcist и 65 госта