
Най-накрая се сдобих с глава от PB... проект: Golf II GTI 8V
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
kav4o написа:Да отперя няколко въпроса към K Power:
Tия снимки на портнатата глава от сайт ли ги свали или е правена тука(много разтворени са тия всмукатели,а навътре пак си е тясно мисля
)
Толкова много ли ще се отрази на разхода заигравката с водачите и около тях?
Колко десети ще я шлайфаш твойта?
Относно дросела на пб-то ми казаха че е като на пл-а,та и кр-ския сигурно е същия
Не е само до покрай водачите, колко повече алуминии сваляш, толкова повече въздух смуче, колко повече въздух, толко повече гориво! Но с епром-а на ПБ-то смятам да си поиграя доста с епром програматора ми, а и доста дни и нощи съм се ровил в подобни файлове, ще си направя един мап за икономия, и един мап за простотия, до колкото си спомням ПБ е с 27Ц128 епром, ако не се лъжа, взимам един 27Ц256, две програми, само трябва да питам един познат от холандия от кое краче на чипа да извадя изходите ... ама е много далечко това още, след млако ще кача снимки на мойта тиква! Не съмс е заигравал с разширяването много, но съм минал навсякъде докъдето ми позволяват камъните и машинката!
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
K_Power написа:.....с епром-а на ПБ-то смятам да си поиграя доста с епром програматора ми, а и доста дни и нощи съм се ровил в подобни файлове, ще си направя един мап за икономия, и един мап за простотия, до колкото си спомням ПБ е с 27Ц128 епром, ако не се лъжа, взимам един 27Ц256, две програми, само трябва да питам един познат от холандия от кое краче на чипа да извадя изходите ......
Евала за ентусиазма, ама мапинга на стандартните ЕКУ-та е висш пилотаж в чип тунинга и едва ли ще се справиш, освен ако нямаш инсталирано дино в гаража...

- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Li4o написа:K_Power написа:.....с епром-а на ПБ-то смятам да си поиграя доста с епром програматора ми, а и доста дни и нощи съм се ровил в подобни файлове, ще си направя един мап за икономия, и един мап за простотия, до колкото си спомням ПБ е с 27Ц128 епром, ако не се лъжа, взимам един 27Ц256, две програми, само трябва да питам един познат от холандия от кое краче на чипа да извадя изходите ......
Евала за ентусиазма, ама мапинга на стандартните ЕКУ-та е висш пилотаж в чип тунинга и едва ли ще се справиш, освен ако нямаш инсталирано дино в гаража...
Благодаря! Все пак съм още келеш, и то голям!


ЕДИТ: Главата е вече завършена, по-късно ще кача снимки!
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ето го мотора как изглеждаше, целия преди да го разглобя!
След като му махнах главата:
Колко ръждиво чело:
Беше много ръждив и реших да го изпръскам с черна термоустойчива боя!
А ето го и след боята:
Буталата след като ги извадих от блока, много нагар, много нещо!
След 20 минути с телена четка и след 300 грама бензин:
А и поне реших да слагам стоманена гарнитура, трябваше да си изравня блока, щото нямаше да стане работата, оказа се, че е крив с 1 десета, ето го чистичък и лискъв:
Наложи се да купя глава от ПБ мотор, тази от карбуратора не можех да я използвам, защото нямаше отвори за инжектори, ето я карбураторната глава:
А ето я и главата от ПБ мотора:
Малко киснене с разни препарати:
Реших да се заиграя и я портнах и полирах:
Ето го и колектора за Пб мотор:
Поне портнах и полирах главата, та трябваше и на колектора да му направя съшия диаметър отворите като на главата:
Ето го и вала след първи ремонт 0.25мм шлайф:
Така и така се заиграх с боядисването, та репих и капака на клапаните и капака на ангренажа да боядисам, ето го капака като го взех:
Ето го и след боята:
Ето и някои от частите, които напазарувах:
Та нещата, които съм правил и купувал са:
Портване и полиране на глава
Глава след челен шлайф, легла на клапани, изпускателни водачи на клапани и полиране на клапани! - благодарности на батката Иво Агов за тея неща
Гарнитури за картер, капак на клапани, изпускателен и всмукателен колектор, за двата алуминиеви капака на коляновия вал
Семеринги за колянов, рапределителен и паразитен вал, малките Елринг, големия на коляновия вал Кортеко
Челен шлайф на блока - отново благодарности на батката
Сегменти Колбеншмид стандартни за 80,985мм бутала
Основни лагери Glyco - Federal Mogul - 1ви ремонт
Биелни лагери Колбеншмид 1ви ремонт
Гумички на клапани Елринг
Ангренажен и трапецовиден ремък и ролка
Глава с колектор и дросел от ПБ
Горивен филтър Filtron
Диференциално масло Mobil Mobilube W80
Стоманената гарнитура за главата, марка - Victor Reinz
Искам да благодаря и на баща ми за някои от частите и за част от средствата!
След като му махнах главата:
Колко ръждиво чело:
Беше много ръждив и реших да го изпръскам с черна термоустойчива боя!
А ето го и след боята:
Буталата след като ги извадих от блока, много нагар, много нещо!
След 20 минути с телена четка и след 300 грама бензин:
А и поне реших да слагам стоманена гарнитура, трябваше да си изравня блока, щото нямаше да стане работата, оказа се, че е крив с 1 десета, ето го чистичък и лискъв:
Наложи се да купя глава от ПБ мотор, тази от карбуратора не можех да я използвам, защото нямаше отвори за инжектори, ето я карбураторната глава:
А ето я и главата от ПБ мотора:
Малко киснене с разни препарати:
Реших да се заиграя и я портнах и полирах:
Ето го и колектора за Пб мотор:
Поне портнах и полирах главата, та трябваше и на колектора да му направя съшия диаметър отворите като на главата:
Ето го и вала след първи ремонт 0.25мм шлайф:
Така и така се заиграх с боядисването, та репих и капака на клапаните и капака на ангренажа да боядисам, ето го капака като го взех:
Ето го и след боята:
Ето и някои от частите, които напазарувах:
Та нещата, които съм правил и купувал са:
Портване и полиране на глава
Глава след челен шлайф, легла на клапани, изпускателни водачи на клапани и полиране на клапани! - благодарности на батката Иво Агов за тея неща
Гарнитури за картер, капак на клапани, изпускателен и всмукателен колектор, за двата алуминиеви капака на коляновия вал
Семеринги за колянов, рапределителен и паразитен вал, малките Елринг, големия на коляновия вал Кортеко
Челен шлайф на блока - отново благодарности на батката
Сегменти Колбеншмид стандартни за 80,985мм бутала
Основни лагери Glyco - Federal Mogul - 1ви ремонт
Биелни лагери Колбеншмид 1ви ремонт
Гумички на клапани Елринг
Ангренажен и трапецовиден ремък и ролка
Глава с колектор и дросел от ПБ
Горивен филтър Filtron
Диференциално масло Mobil Mobilube W80
Стоманената гарнитура за главата, марка - Victor Reinz
Искам да благодаря и на баща ми за някои от частите и за част от средствата!
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Днес си взех и главата, след полиране на клапани, легла на клапани, изпускателни водачи на клапани и челен шлайф, другото по отворите на главата сам го сътворих! Благодаря на Иво Агов и на Пешо Доков за нея!
Ето и стоманената гарнитура на Victor Reinz! Не се произвеждат за ПБ мотор, затова си взех за ПГ - Г60, главата им е една и съща!
Вторник-сряда започвам да събирам железата, след като сложа и петата на скоростите и ги боядисам със същата боя, с която е и блока!
Ето и стоманената гарнитура на Victor Reinz! Не се произвеждат за ПБ мотор, затова си взех за ПГ - Г60, главата им е една и съща!
Вторник-сряда започвам да събирам железата, след като сложа и петата на скоростите и ги боядисам със същата боя, с която е и блока!
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Радвам се, че ви харесва!
За труд не съм давал много, помогнаха ми приятели, например за шлайфа челния на блока и за главата не съм давал нищо, щото пича, който ми ги прави тея неща ми е много близък приятел!
Иначе Брабус, виждам, че твоя мотор е същия, та искам да те питам някои неща! Регулатора на празния ход с два или с три извода ти е, аз имам един с три извода, ето го:
А и ще използвам суха бобина с комутатор в едно от 2Е, тук комутатора е само с три извода, но и видях схемата, ще я вържа без проблем:
И на какво закачаш тоя стъпков мотор, отгоре на капака на клапаните има една малка планчица, но май трябва да има и нещо като ластик, или като допълнителна планка, което да го държи! Благодаря ти предварително!
За труд не съм давал много, помогнаха ми приятели, например за шлайфа челния на блока и за главата не съм давал нищо, щото пича, който ми ги прави тея неща ми е много близък приятел!
Иначе Брабус, виждам, че твоя мотор е същия, та искам да те питам някои неща! Регулатора на празния ход с два или с три извода ти е, аз имам един с три извода, ето го:
А и ще използвам суха бобина с комутатор в едно от 2Е, тук комутатора е само с три извода, но и видях схемата, ще я вържа без проблем:
И на какво закачаш тоя стъпков мотор, отгоре на капака на клапаните има една малка планчица, но май трябва да има и нещо като ластик, или като допълнителна планка, което да го държи! Благодаря ти предварително!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта