Най-накрая се сдобих с глава от PB... проект: Golf II GTI 8V

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пет 02 ное 2007 7:21


кой прави толкова преработки по главата и мисли за разход ....... с повече от литър на 100 но вървежа ще се усети ;)




Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Пет 02 ное 2007 7:32


Tyan написа:кой прави толкова преработки по главата и мисли за разход ....... с повече от литър на 100 но вървежа ще се усети ;)

В момента моя разход е 10-12/100 и разход 14/100 хич не ми звучи добре..а и само на бензин се кара.Ако се очаква бензина да стане 1.20-30 няма да му мисля :wink:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пет 02 ное 2007 9:05


kav4o написа:Относно дросела на пб-то ми казаха че е като на пл-а,та и кр-ския сигурно е същия :wink:

Същия е като диаметър на дроселни отвори и начин на захващане към смукателите, но на ПБ дросела има един контактен ключ повече - за напълно отворен дросел.


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 02 ное 2007 10:53


kav4o написа:Да отперя няколко въпроса към K Power :D :
Tия снимки на портнатата глава от сайт ли ги свали или е правена тука :? (много разтворени са тия всмукатели,а навътре пак си е тясно мисля :? )
Толкова много ли ще се отрази на разхода заигравката с водачите и около тях?
Колко десети ще я шлайфаш твойта?
Относно дросела на пб-то ми казаха че е като на пл-а,та и кр-ския сигурно е същия :wink:


Не е само до покрай водачите, колко повече алуминии сваляш, толкова повече въздух смуче, колко повече въздух, толко повече гориво! Но с епром-а на ПБ-то смятам да си поиграя доста с епром програматора ми, а и доста дни и нощи съм се ровил в подобни файлове, ще си направя един мап за икономия, и един мап за простотия, до колкото си спомням ПБ е с 27Ц128 епром, ако не се лъжа, взимам един 27Ц256, две програми, само трябва да питам един познат от холандия от кое краче на чипа да извадя изходите ... ама е много далечко това още, след млако ще кача снимки на мойта тиква! Не съмс е заигравал с разширяването много, но съм минал навсякъде докъдето ми позволяват камъните и машинката!


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пет 02 ное 2007 11:25


K_Power написа:.....с епром-а на ПБ-то смятам да си поиграя доста с епром програматора ми, а и доста дни и нощи съм се ровил в подобни файлове, ще си направя един мап за икономия, и един мап за простотия, до колкото си спомням ПБ е с 27Ц128 епром, ако не се лъжа, взимам един 27Ц256, две програми, само трябва да питам един познат от холандия от кое краче на чипа да извадя изходите ......

Евала за ентусиазма, ама мапинга на стандартните ЕКУ-та е висш пилотаж в чип тунинга и едва ли ще се справиш, освен ако нямаш инсталирано дино в гаража...;)


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 02 ное 2007 11:30


Li4o написа:
K_Power написа:.....с епром-а на ПБ-то смятам да си поиграя доста с епром програматора ми, а и доста дни и нощи съм се ровил в подобни файлове, ще си направя един мап за икономия, и един мап за простотия, до колкото си спомням ПБ е с 27Ц128 епром, ако не се лъжа, взимам един 27Ц256, две програми, само трябва да питам един познат от холандия от кое краче на чипа да извадя изходите ......

Евала за ентусиазма, ама мапинга на стандартните ЕКУ-та е висш пилотаж в чип тунинга и едва ли ще се справиш, освен ако нямаш инсталирано дино в гаража...;)


Благодаря! Все пак съм още келеш, и то голям! :lol: От около година и половина доста сериозно го изучавам по какъвто мога начин, много е трудно, но ако се специализраш в един вид еку-та става! Много е ровене, много е четене, ама ако беше лесно, нямаше да е интересно! :D Отивам да мина другите два отвора и почвам колектора!


ЕДИТ: Главата е вече завършена, по-късно ще кача снимки!


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Съб 03 ное 2007 0:02


Тук май всеки си прави както си знае или както мисли че е най-добре според него :shock


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пон 28 яну 2008 1:57


Ето го мотора как изглеждаше, целия преди да го разглобя!

Изображение

След като му махнах главата:

Изображение

Колко ръждиво чело:

Изображение

Беше много ръждив и реших да го изпръскам с черна термоустойчива боя!

Изображение

Изображение

Изображение

А ето го и след боята:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Буталата след като ги извадих от блока, много нагар, много нещо!

Изображение

След 20 минути с телена четка и след 300 грама бензин:

Изображение

А и поне реших да слагам стоманена гарнитура, трябваше да си изравня блока, щото нямаше да стане работата, оказа се, че е крив с 1 десета, ето го чистичък и лискъв:

Изображение

Изображение

Наложи се да купя глава от ПБ мотор, тази от карбуратора не можех да я използвам, защото нямаше отвори за инжектори, ето я карбураторната глава:

Изображение

А ето я и главата от ПБ мотора:

Изображение

Малко киснене с разни препарати:

Изображение

Реших да се заиграя и я портнах и полирах:

Изображение

Изображение

Ето го и колектора за Пб мотор:

Изображение

Поне портнах и полирах главата, та трябваше и на колектора да му направя съшия диаметър отворите като на главата:

Изображение

Ето го и вала след първи ремонт 0.25мм шлайф:

Изображение

Така и така се заиграх с боядисването, та репих и капака на клапаните и капака на ангренажа да боядисам, ето го капака като го взех:

Изображение

Ето го и след боята:

Изображение

Изображение

Изображение

Ето и някои от частите, които напазарувах:

Изображение

Изображение

Та нещата, които съм правил и купувал са:

Портване и полиране на глава
Глава след челен шлайф, легла на клапани, изпускателни водачи на клапани и полиране на клапани! - благодарности на батката Иво Агов за тея неща
Гарнитури за картер, капак на клапани, изпускателен и всмукателен колектор, за двата алуминиеви капака на коляновия вал
Семеринги за колянов, рапределителен и паразитен вал, малките Елринг, големия на коляновия вал Кортеко
Челен шлайф на блока - отново благодарности на батката
Сегменти Колбеншмид стандартни за 80,985мм бутала
Основни лагери Glyco - Federal Mogul - 1ви ремонт
Биелни лагери Колбеншмид 1ви ремонт
Гумички на клапани Елринг
Ангренажен и трапецовиден ремък и ролка
Глава с колектор и дросел от ПБ
Горивен филтър Filtron
Диференциално масло Mobil Mobilube W80
Стоманената гарнитура за главата, марка - Victor Reinz

Искам да благодаря и на баща ми за някои от частите и за част от средствата!


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пон 28 яну 2008 1:58


Ето ги и скоростите - 2Y от KR 16V:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пон 28 яну 2008 1:59


Днес си взех и главата, след полиране на клапани, легла на клапани, изпускателни водачи на клапани и челен шлайф, другото по отворите на главата сам го сътворих! Благодаря на Иво Агов и на Пешо Доков за нея!

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Ето и стоманената гарнитура на Victor Reinz! Не се произвеждат за ПБ мотор, затова си взех за ПГ - Г60, главата им е една и съща!

Изображение


Вторник-сряда започвам да събирам железата, след като сложа и петата на скоростите и ги боядисам със същата боя, с която е и блока!


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пон 28 яну 2008 6:33


брау :D


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пон 28 яну 2008 8:02


браво, много сериозно си подходил към нещата и изпипваш детайлите а не ринеш с кофата ... моите адмирации :kef: :kef: :kef:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пон 28 яну 2008 8:37


Всичко е перфектно.
Само един съвет - това масло за скоростите, което е на снимката, ако е за твоята кола да не си посмял да го сложиш. След толкова много наляти пари в части и труд си купи пълна синтетика 75W90! :lol:


batevv
Мнения: 50
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 0:31
Автомобил: VW T4
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот batevv » Пон 28 яну 2008 12:00


Аз лично следя проекта и да ви кажа всичко се изпипва както се вижда и на снимките.. чакам го да ми звънне като започне да събире мотора да присъствам ,че обичам да им гледам карантийте на моторите 8)


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Вто 29 яну 2008 11:42


Радвам се, че ви харесва!
За труд не съм давал много, помогнаха ми приятели, например за шлайфа челния на блока и за главата не съм давал нищо, щото пича, който ми ги прави тея неща ми е много близък приятел!
Иначе Брабус, виждам, че твоя мотор е същия, та искам да те питам някои неща! Регулатора на празния ход с два или с три извода ти е, аз имам един с три извода, ето го:

Изображение

А и ще използвам суха бобина с комутатор в едно от 2Е, тук комутатора е само с три извода, но и видях схемата, ще я вържа без проблем:

Изображение


И на какво закачаш тоя стъпков мотор, отгоре на капака на клапаните има една малка планчица, но май трябва да има и нещо като ластик, или като допълнителна планка, което да го държи! Благодаря ти предварително!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта