Дебатиране на изписани грешки - РЕМОНТИРАХ СИ САМ КОЛАТА

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
sstancheff
Мнения: 78
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Долни Чифлик

за датчик температура

Мнениеот sstancheff » Пон 12 ное 2007 8:50


Колега, тя лампата винаги си е светила при даване на контакт. И лятото и зимата. Знаеш ли, кой точно датчик командва лампата?




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 12 ное 2007 9:31


pike написа:
niks76 написа:това с размяната на клапаните е с временен ефект

:да:
Изглеждат само еднакви.Номенклатурните им номера са различни/поне при мен е така/
Дали все пак да не почистиш турбината?

На колегата Adnan джамбазите му бяха направили подобин "ремонт" и турбината беше зела да хвърля масло :!:


sstancheff
Мнения: 78
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Долни Чифлик

за маслото и турбината

Мнениеот sstancheff » Пон 12 ное 2007 9:41


Не виждам какво ще стане толкова, че да хвърля масло турбината. При мене клапаните н75 бяха два, абсолютно с еднакви номера - тези VW каталажните. Лично се убедих преди да ги разменим. Единият беше производство 96 г. а другия 97 година. Буксите им са абсолютно еднакви и разменихме захранванията, просто местата на клапаните и управляващите им вериги.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 12 ное 2007 10:04


зна4и някои някога се е правил на маистор на тази кола :!:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 12 ное 2007 10:41


Тоя клапан ти управлява работат на турбото.Като се скапе и прави пикове затова стават прекъсванията.Двата клапана 100% не са еднакви/някой ги е разменял/.Отделно ЕГР не се запушва като му махнеш клапана.


sstancheff
Мнения: 78
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Долни Чифлик

по темата

Мнениеот sstancheff » Пон 12 ное 2007 10:47


ЕГР - рециркулацията ми е затапена с ламаринка между клапана и колектора. Отделно съм затапил и гуменият маркуч който командва клапана за рециркулация, а този маркуч влиза във втория Н75, т.е клапана не се използва и може би е излишен.
Колата дойде със запушен вакумен маркуч за ЕГР от Италия.
А клапаните наистина бяха с едни и същи каталожни номера. Незнам по принцип колега дали са различни двата клапана. За сега колата върви добре.


sstancheff
Мнения: 78
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Долни Чифлик

ето колеги информация от първа ръка за клапаните

Мнениеот sstancheff » Пон 12 ное 2007 11:06


http://www.detali.ru/cat/au/au.dll?SelP ... T6GnRSsTo=
№ 9 и № 29 са въпросните н75

ето го единия
http://www.carparts-cat.com/pkw/parts/A ... 125,1134,5

ето го другия
http://www.carparts-cat.com/pkw/parts/A ... 125,3553,5

Извод : клапаните са еднакви, но изпълняват различни предназначения


sstancheff
Мнения: 78
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Долни Чифлик

Проблема остана

Мнениеот sstancheff » Чет 15 ное 2007 10:48


Колеги, и след размяната на клапаните Н75 проблема остана. Просто за
момента не отчете КТС тестера грешки, но колата отново не върви
както трябва. Точно на 3500 оборота спира да ускорява, и то на всички
предавки. По точно ускорява, но много слабо. Значи майстора в Мотор
консулт - Варна, каза че е възможно и тестера изписвал грешка на
датчик, който е вътре в ЕБУ /електронния блок за управрение/, този
който взема инфо от тръбите на кулера посредством гумено маркуче.
Каза, че може и да е влязло масло в него .... . Този датчик в ЕБУ
командвал Н75, а той пък турбината. Може ли да ми каже някой какъв е
този датчик вътре в ЕБУ и може ли да се заменя или почиства.

Благодаря Ви предварително.

Между другото колегата SMEL ми препоръча автосервиза до бл. 45 в кв.
Чайка на гр. Варна, но в събота когата трябваше да отида времето беше
ужас. Ще се ходи там.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 15 ное 2007 10:54


Имаше ил разлика във вървенето преди новия Н75.Почва да ми намирисва че имаш Н75 за смяна+колектори за чистене ,ама тва е само предположение.


sstancheff
Мнения: 78
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Долни Чифлик

по темата

Мнениеот sstancheff » Чет 15 ное 2007 11:31


Не колега, няма разлика или разликата е съвсем малко в положителна посока след размяната на клапаните. Значи колата не прекъсва. Просто започва да ускорява много бавно а в баир да пада скоростта.
Значи, още като я купих ми казаха в Мотор консулт - Варна, че дебитомера ми не е добре. Тогава колата след 3000 оборота прекъсваше, но ускоряваше. Тогава изчистих мрежичката /имаше зацапвания/, издухах го със сгъстен въздух /пластините/ и съм нямал повече проблеми. ВАГ кома на един приятел, който не е специалист не открива причината в дебитомера. Днес ще го сваля дебитомера и ще го напръскам с контактен спрей. Между другото, проблема със влизането в сервизен режим го прави когата двигателя е загрял до нармална температура.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 15 ное 2007 11:35


:lol: - ми да го беше казал още в началото.Дебитомера за да ти изпише грешка тряяя да е мноооого зле.Тва дето си го изчистил нищо не помага.Дебитомера се гледа какви стойности дава.На празен ход мисля беше 400 ,а като дадеш газ на колата на 3та на 3000-4000 оборота трябва да покаже 850 :!: Качете го пак на ВАГ-Ком и гледайте.


sstancheff
Мнения: 78
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Долни Чифлик

За дебитомера

Мнениеот sstancheff » Чет 15 ное 2007 11:52


Колега, това и аз не го знаех, че трябва да е напълно скапан за да покаже грешка. Мисля, че на празен ход КТС на БОШ показваше около 300, и за това ми казаха тогава, че имал отклонения. В режим на движение не съм го тествал.
Грешка ли ще е, ако го напръскам през мрежичката с контактен спрей на марката "Мотип" и след това да го издухам с компресора?


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Чет 15 ное 2007 21:40


Баце, за всеки случай само (!), иди да ти измерят налягането на турбината, не че ти го пожелавам това да е проблема, ама ще си отдъхнеш (или въздъхнеш).
Успех!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 15 ное 2007 21:43


То изилиза на ВАГ-Ком - мери се при 3та на пълна газ.Отделно има добавка към ВАГ-Ком която ти изписва диаграма в реално време с реботта на турбината спрямо оборотите и можеш да запишеш -лог за да си я гледаш :wink:


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Чет 15 ное 2007 21:52


Да де, ама направено ли е това вече, та да се разхожда по дебелите книги?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: IsmokeU, petiop и 54 госта