Дебатиране на изписани грешки - РЕМОНТИРАХ СИ САМ КОЛАТА
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Долни Чифлик
за датчик температура
Колега, тя лампата винаги си е светила при даване на контакт. И лятото и зимата. Знаеш ли, кой точно датчик командва лампата?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Долни Чифлик
за маслото и турбината
Не виждам какво ще стане толкова, че да хвърля масло турбината. При мене клапаните н75 бяха два, абсолютно с еднакви номера - тези VW каталажните. Лично се убедих преди да ги разменим. Единият беше производство 96 г. а другия 97 година. Буксите им са абсолютно еднакви и разменихме захранванията, просто местата на клапаните и управляващите им вериги.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Долни Чифлик
по темата
ЕГР - рециркулацията ми е затапена с ламаринка между клапана и колектора. Отделно съм затапил и гуменият маркуч който командва клапана за рециркулация, а този маркуч влиза във втория Н75, т.е клапана не се използва и може би е излишен.
Колата дойде със запушен вакумен маркуч за ЕГР от Италия.
А клапаните наистина бяха с едни и същи каталожни номера. Незнам по принцип колега дали са различни двата клапана. За сега колата върви добре.
Колата дойде със запушен вакумен маркуч за ЕГР от Италия.
А клапаните наистина бяха с едни и същи каталожни номера. Незнам по принцип колега дали са различни двата клапана. За сега колата върви добре.
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Долни Чифлик
ето колеги информация от първа ръка за клапаните
http://www.detali.ru/cat/au/au.dll?SelP ... T6GnRSsTo=
№ 9 и № 29 са въпросните н75
ето го единия
http://www.carparts-cat.com/pkw/parts/A ... 125,1134,5
ето го другия
http://www.carparts-cat.com/pkw/parts/A ... 125,3553,5
Извод : клапаните са еднакви, но изпълняват различни предназначения
№ 9 и № 29 са въпросните н75
ето го единия
http://www.carparts-cat.com/pkw/parts/A ... 125,1134,5
ето го другия
http://www.carparts-cat.com/pkw/parts/A ... 125,3553,5
Извод : клапаните са еднакви, но изпълняват различни предназначения
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Долни Чифлик
Проблема остана
Колеги, и след размяната на клапаните Н75 проблема остана. Просто за
момента не отчете КТС тестера грешки, но колата отново не върви
както трябва. Точно на 3500 оборота спира да ускорява, и то на всички
предавки. По точно ускорява, но много слабо. Значи майстора в Мотор
консулт - Варна, каза че е възможно и тестера изписвал грешка на
датчик, който е вътре в ЕБУ /електронния блок за управрение/, този
който взема инфо от тръбите на кулера посредством гумено маркуче.
Каза, че може и да е влязло масло в него .... . Този датчик в ЕБУ
командвал Н75, а той пък турбината. Може ли да ми каже някой какъв е
този датчик вътре в ЕБУ и може ли да се заменя или почиства.
Благодаря Ви предварително.
Между другото колегата SMEL ми препоръча автосервиза до бл. 45 в кв.
Чайка на гр. Варна, но в събота когата трябваше да отида времето беше
ужас. Ще се ходи там.
момента не отчете КТС тестера грешки, но колата отново не върви
както трябва. Точно на 3500 оборота спира да ускорява, и то на всички
предавки. По точно ускорява, но много слабо. Значи майстора в Мотор
консулт - Варна, каза че е възможно и тестера изписвал грешка на
датчик, който е вътре в ЕБУ /електронния блок за управрение/, този
който взема инфо от тръбите на кулера посредством гумено маркуче.
Каза, че може и да е влязло масло в него .... . Този датчик в ЕБУ
командвал Н75, а той пък турбината. Може ли да ми каже някой какъв е
този датчик вътре в ЕБУ и може ли да се заменя или почиства.
Благодаря Ви предварително.
Между другото колегата SMEL ми препоръча автосервиза до бл. 45 в кв.
Чайка на гр. Варна, но в събота когата трябваше да отида времето беше
ужас. Ще се ходи там.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Долни Чифлик
по темата
Не колега, няма разлика или разликата е съвсем малко в положителна посока след размяната на клапаните. Значи колата не прекъсва. Просто започва да ускорява много бавно а в баир да пада скоростта.
Значи, още като я купих ми казаха в Мотор консулт - Варна, че дебитомера ми не е добре. Тогава колата след 3000 оборота прекъсваше, но ускоряваше. Тогава изчистих мрежичката /имаше зацапвания/, издухах го със сгъстен въздух /пластините/ и съм нямал повече проблеми. ВАГ кома на един приятел, който не е специалист не открива причината в дебитомера. Днес ще го сваля дебитомера и ще го напръскам с контактен спрей. Между другото, проблема със влизането в сервизен режим го прави когата двигателя е загрял до нармална температура.
Значи, още като я купих ми казаха в Мотор консулт - Варна, че дебитомера ми не е добре. Тогава колата след 3000 оборота прекъсваше, но ускоряваше. Тогава изчистих мрежичката /имаше зацапвания/, издухах го със сгъстен въздух /пластините/ и съм нямал повече проблеми. ВАГ кома на един приятел, който не е специалист не открива причината в дебитомера. Днес ще го сваля дебитомера и ще го напръскам с контактен спрей. Между другото, проблема със влизането в сервизен режим го прави когата двигателя е загрял до нармална температура.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:


-
- Мнения: 78
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Долни Чифлик
За дебитомера
Колега, това и аз не го знаех, че трябва да е напълно скапан за да покаже грешка. Мисля, че на празен ход КТС на БОШ показваше около 300, и за това ми казаха тогава, че имал отклонения. В режим на движение не съм го тествал.
Грешка ли ще е, ако го напръскам през мрежичката с контактен спрей на марката "Мотип" и след това да го издухам с компресора?
Грешка ли ще е, ако го напръскам през мрежичката с контактен спрей на марката "Мотип" и след това да го издухам с компресора?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: petiop и 51 госта