Днес както си карах и мислех да заредя на следващата бензиностанция защото стрелката за горивото беше на дъното колата ми просто спря. Лампата за резервата не светеше но до сега не съм я виждал да сигнализира та може да е повредена. После налях 4-5 литра нафта но не успях да запаля а накрая падна акумулатора.
Доколкото разбрах от разни теми за проблеми със запалване предполагам трябва да се обезъздуши двигателя, това от горивната помпа ли става ?. Ако акумолатора е паднал може ли колата да се запали с бутане? Автомобилът е Seat Ibiza с двигател 1.9 TDI



Какво се прави когато горивото свърши при TDI?
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Паленето "на скорост" (с бутане, дърпане, ... ) не е препоръчително заради опасността от прескачане на зъб на ангренажния ремък и сериозни повреди по двигателя (среща на бутала и клапани).
Най-добре е да се обезвъздуши, защото упорстването със стартера може да доведе и до неговия преждевременен край.
Най-добре е да се обезвъздуши, защото упорстването със стартера може да доведе и до неговия преждевременен край.
- 4oroi4o
- Мнения: 1502
- Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
gr_kanev написа:Паленето "на скорост" (с бутане, дърпане, ... ) не е препоръчително заради опасността от прескачане на зъб на ангренажния ремък и сериозни повреди по двигателя (среща на бутала и клапани).
Най-добре е да се обезвъздуши, защото упорстването със стартера може да доведе и до неговия преждевременен край.

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
Re: Какво се прави когато горивото свърши при TDI?
първо отваряш филтъра,даваш на контакт няколко пъти за да се обесвъздуши подка4ващата помпа а от там и горивната система.текне ли нафта от филтъра си готов.допълваш си филтъра до горе с нафти4ка затваряш го,и бегаш.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Що празни прикаски се изписаха тука !
Исках WasteLand да го напише ма аиде аз ще съм . Макар че тази кола може да е запалила вече . Слагаш зареден акумолатор , наливаш нафта в резервоара , караш някой да седи зад волана с готовност да пали . Дърпаш маркуча за връщателната нафта който отива от помпата обикновенно в 4'та дюза (каде ли не съм виждал да отива) . Вадиш го от към дюзата и слагаш пръст на дупката . Лапваш паркуча и почваш да смучеш докато не стигне нафта до края на маркуча . Вадиш си го от устата и го запушваш с пръст, здраво . Караш човека зад волана да запали . Изчакваш да поработи 30 секунди и гасите . Завираш маркуча пак в дюзата и си готов .
Моля без излишни коментари по написаното от мен , имайте си го като инфо . Методът е изпробван доста пъти вече и е доказан !
Исках WasteLand да го напише ма аиде аз ще съм . Макар че тази кола може да е запалила вече . Слагаш зареден акумолатор , наливаш нафта в резервоара , караш някой да седи зад волана с готовност да пали . Дърпаш маркуча за връщателната нафта който отива от помпата обикновенно в 4'та дюза (каде ли не съм виждал да отива) . Вадиш го от към дюзата и слагаш пръст на дупката . Лапваш паркуча и почваш да смучеш докато не стигне нафта до края на маркуча . Вадиш си го от устата и го запушваш с пръст, здраво . Караш човека зад волана да запали . Изчакваш да поработи 30 секунди и гасите . Завираш маркуча пак в дюзата и си готов .
Моля без излишни коментари по написаното от мен , имайте си го като инфо . Методът е изпробван доста пъти вече и е доказан !
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта