Какво се прави когато горивото свърши при TDI?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
seat_user
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 15 окт 2007 21:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Какво се прави когато горивото свърши при TDI?

Мнениеот seat_user » Пон 19 ное 2007 1:07


Днес както си карах и мислех да заредя на следващата бензиностанция защото стрелката за горивото беше на дъното колата ми просто спря. Лампата за резервата не светеше но до сега не съм я виждал да сигнализира та може да е повредена. После налях 4-5 литра нафта но не успях да запаля а накрая падна акумулатора.
Доколкото разбрах от разни теми за проблеми със запалване предполагам трябва да се обезъздуши двигателя, това от горивната помпа ли става ?. Ако акумолатора е паднал може ли колата да се запали с бутане? Автомобилът е Seat Ibiza с двигател 1.9 TDI




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 19 ное 2007 1:36


подаваш с кабели и въртиш на стартер;другия вариант е да отка4иш марку4ето за излишната нафта от помпата и механи4но с друга помпи4ка да я обезвъздушиш
успех


Потребителски аватар
Stiks
Мнения: 132
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раднево

Мнениеот Stiks » Пон 19 ное 2007 4:49


нашата е венто 1Z маторя и при таквиз случай въртя до последно- тя сама си обезвъздушава, а ако ще палите на бутане или дърпане пробваи да повърти малко на 4-5 скорост за да подкачи нафта


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пон 19 ное 2007 9:24


Паленето "на скорост" (с бутане, дърпане, ... ) не е препоръчително заради опасността от прескачане на зъб на ангренажния ремък и сериозни повреди по двигателя (среща на бутала и клапани).
Най-добре е да се обезвъздуши, защото упорстването със стартера може да доведе и до неговия преждевременен край.


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Пон 19 ное 2007 12:15


gr_kanev написа:Паленето "на скорост" (с бутане, дърпане, ... ) не е препоръчително заради опасността от прескачане на зъб на ангренажния ремък и сериозни повреди по двигателя (среща на бутала и клапани).
Най-добре е да се обезвъздуши, защото упорстването със стартера може да доведе и до неговия преждевременен край.



:да:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 19 ное 2007 13:24


Ама от бутане на 5-та да подкачи нафта помпата/без палене/ и след това палене от място мисля че не е лош вариант :?


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Пон 19 ное 2007 16:28


махаш от филтьра клапанчето наливаш 300мл нафта и палиш по-лесно


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 19 ное 2007 16:35


Ама се цапаш с нафта :cry:


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Пон 19 ное 2007 16:46


сухо дупе риба неяде :lol:


Потребителски аватар
geshaaa
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 22:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот geshaaa » Пон 19 ное 2007 16:51


kombito-tdi написа:сухо дупе риба неяде :lol:
:heeeavy metal


croly
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 18:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Какво се прави когато горивото свърши при TDI?

Мнениеот croly » Пон 19 ное 2007 18:55


първо отваряш филтъра,даваш на контакт няколко пъти за да се обесвъздуши подка4ващата помпа а от там и горивната система.текне ли нафта от филтъра си готов.допълваш си филтъра до горе с нафти4ка затваряш го,и бегаш.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 19 ное 2007 19:05


Каде го отваряш?Как само от контакт ще се качи нафта?Като текне нафта от филтъра кво му допълваш после :?


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Пон 19 ное 2007 19:06


kombito-tdi написа:махаш от филтьра клапанчето наливаш 300мл нафта и палиш по-лесно

Не наливаш нафта, наливаш олио и тръгва като изтребител!!! mhihi
Преди това, обаче го топлиш на фритюрника, като тоя малоумник! mhihi


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Пон 19 ное 2007 19:06


kombito-tdi написа:сухо дупе риба неяде :lol:

Яде ама с оливие! Малоумник!


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пон 19 ное 2007 19:27


Що празни прикаски се изписаха тука !

Исках WasteLand да го напише ма аиде аз ще съм . Макар че тази кола може да е запалила вече . Слагаш зареден акумолатор , наливаш нафта в резервоара , караш някой да седи зад волана с готовност да пали . Дърпаш маркуча за връщателната нафта който отива от помпата обикновенно в 4'та дюза (каде ли не съм виждал да отива) . Вадиш го от към дюзата и слагаш пръст на дупката . Лапваш паркуча и почваш да смучеш докато не стигне нафта до края на маркуча . Вадиш си го от устата и го запушваш с пръст, здраво . Караш човека зад волана да запали . Изчакваш да поработи 30 секунди и гасите . Завираш маркуча пак в дюзата и си готов .

Моля без излишни коментари по написаното от мен , имайте си го като инфо . Методът е изпробван доста пъти вече и е доказан !



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 80 госта