Мирис на изгоряло в купето

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
rnayden
Мнения: 37
Регистриран на: Вто 30 авг 2005 14:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мирис на изгоряло в купето

Мнениеот rnayden » Чет 22 ное 2007 15:14


Здравейте,

Имам поло 96г. 1.6 (75 кобили) и онзи ден както си карах замириса на изгоряло в купето. Веднага спрях колата и я огледах - отворих капака и т.н., но нищо не можах да открия. Миризма имаше и вътре в купето и отвън също. Изчаках 10-15 мин и го запалих, нищо по таблото не светеше в червено (масло, вода). Помислих си да не е изгорял някой кабел по запалването, обаче колата си пали и върви добре и няма загуба на мощност. Самите кабели не изглеждат обгорели. Парното работи и духа (не е изгорял вентилатора), чистачки работят. Прегледах бушоните всичките изглеждат здрави (не са прекъснати) и не мога да разбера от какво може да е.
Някой може ли да даде акъл къде да погледна нещо да проверя?




Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Чет 22 ное 2007 19:47


Виж основата за бушоните да не е почнала да се топи,също така откачи я и виж от задната и страна дали има поражения по кабелите.
Ако си слагал от тези менте-бушони(дето са 20тина бройки за 3-4 лв.),можеш да имаш големи проблеми впоследствие.Заявавам това от личен опит!


Потребителски аватар
Vextor
Мнения: 1221
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 14:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Нови хан ,обл.Софийска

Мнениеот Vextor » Чет 22 ное 2007 20:14


При мен този проблем беше от захранващия кабел за мотор4ето на парното (намира се зад жабката -трябва да я свалиш и кабела е зад нея .... 4ервен на цвят около 3 кв.мм. дебел ) Моят беше нагорял и при 4-та степен на парното загряваше прекалено много и се разнасяше ужасна миризма ... Смених го и сега няма ядове :wink:


rnayden
Мнения: 37
Регистриран на: Вто 30 авг 2005 14:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rnayden » Пет 23 ное 2007 10:06


благодаря за отговорите ще проверя и ще кажа дали съм открил нещо


siso92
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот siso92 » Пет 23 ное 2007 11:48


Vextor написа:При мен този проблем беше от захранващия кабел за мотор4ето на парното (намира се зад жабката -трябва да я свалиш и кабела е зад нея .... 4ервен на цвят около 3 кв.мм. дебел ) Моят беше нагорял и при 4-та степен на парното загряваше прекалено много и се разнасяше ужасна миризма ... Смених го и сега няма ядове :wink:

Колега,кажи как се сваля тая жабка.Моето е 98г.,без десен ербег,а сголяма жабка и малко рафтче отдолу под нея.


Потребителски аватар
Vextor
Мнения: 1221
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 14:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Нови хан ,обл.Софийска

Мнениеот Vextor » Пет 23 ное 2007 19:20


siso92 написа:
Vextor написа:При мен този проблем беше от захранващия кабел за мотор4ето на парното (намира се зад жабката -трябва да я свалиш и кабела е зад нея .... 4ервен на цвят около 3 кв.мм. дебел ) Моят беше нагорял и при 4-та степен на парното загряваше прекалено много и се разнасяше ужасна миризма ... Смених го и сега няма ядове :wink:

Колега,кажи как се сваля тая жабка.Моето е 98г.,без десен ербег,а сголяма жабка и малко рафтче отдолу под нея.
Има винтове ( еврейски звезди ) .... Има 2 в дъното на жабката , 2 при клю4алката , 2 отгоре и 2 отдоло при пантите... После само я изтегляш ;).... Рафт4ето също се сваля :wink:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта