Превъртане на ремък

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
OCTAVIA_TDI
Мнения: 149
Регистриран на: Чет 01 ное 2007 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Превъртане на ремък

Мнениеот OCTAVIA_TDI » Сря 05 дек 2007 17:57


Има ли опасност от превъртане на ремък и близка среща на буталата с клапаните при опит за запалване с бутане или теглене??? Не съм запознат и още не съм шофиор официално та ми се налижи така да паля но ми казаха за тази опасност. Знам че с тази тема може да вляза в бисерите на форума но да си попитам.




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 05 дек 2007 19:13


Да, и то огромна !


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Сря 05 дек 2007 19:31


gr_kanev написа:Да, и то огромна !


Сакън недей пробва сега особенно зимата когато е студено е опасно !


Потребителски аватар
OCTAVIA_TDI
Мнения: 149
Регистриран на: Чет 01 ное 2007 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Мнениеот OCTAVIA_TDI » Сря 05 дек 2007 19:33


и защо може да се случи това като е студено???


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 05 дек 2007 19:45


zaщото маслото е гъсто и вси4ко се върти по трудно;другия вариант е при бутане или дърпане да помагаш със стартера


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 05 дек 2007 20:16


niks76 написа:другия вариант е при бутане или дърпане да помагаш със стартера

Така не става ли по-опасно -> повече тласъци ?


Потребителски аватар
fidrimku
Мнения: 260
Регистриран на: Вто 07 авг 2007 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fidrimku » Сря 05 дек 2007 20:37


gr_kanev написа:
niks76 написа:другия вариант е при бутане или дърпане да помагаш със стартера

Така не става ли по-опасно -> повече тласъци ?
Напротив-помагаш да превърти по-лесно тъй като вече коляновият вал е със някаква скорост-просто вдигаш оборотите като пуснеш съединитела(иначе без стартер като пуснеш съединитела се получава като удар) 8)


Потребителски аватар
flash
Мнения: 751
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

Re: Превъртане на ремък

Мнениеот flash » Чет 06 дек 2007 17:38


OCTAVIA_TDI написа:Има ли опасност от превъртане на ремък и близка среща на буталата с клапаните при опит за запалване с бутане или теглене??? Не съм запознат и още не съм шофиор официално та ми се налижи така да паля но ми казаха за тази опасност. Знам че с тази тема може да вляза в бисерите на форума но да си попитам.



Затова диезел никога не се пали с бутане ;)


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 06 дек 2007 20:25


аиде де :lol:
понякога няма друг на4ин


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Чет 06 дек 2007 23:38


Да си приная честно, поне 5 пъти съм палил Г2 дизел, 1.6 тд с бутане, щото наистина нямаше как. Слава богу не успях да го повредя нещо. Но определено не е най-добрия вариант.


Потребителски аватар
OCTAVIA_TDI
Мнения: 149
Регистриран на: Чет 01 ное 2007 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Мнениеот OCTAVIA_TDI » Пет 07 дек 2007 13:07


а при мерцедесите има ли такава опасност??? Може ли веригата да превърти или няма начин ???


ikonoma
Мнения: 419
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот ikonoma » Пет 07 дек 2007 13:56


Не е добре да се пали на скорост, защото изведнъж коляновия вал получава доста високи обороти, а разпределителния е инертен, доста трудно се развърта, което води до голямо натоварване на ремъка.


ikonoma
Мнения: 419
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот ikonoma » Пет 07 дек 2007 14:00


OCTAVIA_TDI написа:а при мерцедесите има ли такава опасност??? Може ли веригата да превърти или няма начин ???

Не може. Обаче по-лесно се разбиват каретата на кардана. Баща ми навремето каза, че е палил Ладата доста често на скорост, когато е спряна в гаража(намира се под наклон) за да пази стартера и акумулатора(един акумулатор караше близо 10 години :) ) и се бяха разбили. Не че нещо но си занимавка да се сменят.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 72 госта