Кой дизел върви пове4е?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
BAHKATA_TDi
Мнения: 131
Регистриран на: Нед 15 окт 2006 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Кой дизел върви пове4е?

Мнениеот BAHKATA_TDi » Пон 24 дек 2007 18:13


Здравейте момчета ;)
Питам се кое ТДИ върви повече и защо? ТДИ помпа дюза или ТДИ коман-роил? Мерси предварително и Весела Коледа.




Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Пон 24 дек 2007 18:21


абе да имаше еднакви коне двигатели, да ги сравняваш. ама
110 срещу 115 ти е най-близката разлика


Потребителски аватар
BAHKATA_TDi
Мнения: 131
Регистриран на: Нед 15 окт 2006 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот BAHKATA_TDi » Пон 24 дек 2007 18:48


до колкото знам ТДИ 110 к.с. не е нито коман роил нито помпа дюза


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Пон 24 дек 2007 19:14


Навсякъде по специализираните издания пише че PD е "по-резкия" двигател,демек дърпа повече,но поради съвкупност от икономически и екологични съображения се спира от производство за сметка на комъна!


Потребителски аватар
BAHKATA_TDi
Мнения: 131
Регистриран на: Нед 15 окт 2006 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот BAHKATA_TDi » Пон 24 дек 2007 20:12


:) Мерси.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Пон 24 дек 2007 21:50


кое ТДИ е комьнреьл. какво значи комьнреьл и има ли тои почва вьв VW или VAG групата .ма що ги пиша и аз тия глупости може ли някои да се сети :banghead:


Потребителски аватар
BAHKATA_TDi
Мнения: 131
Регистриран на: Нед 15 окт 2006 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот BAHKATA_TDi » Пон 24 дек 2007 22:41


[edit] 140-200hp 2.0 TDI
Configuration
inline 4 cylinder 1968 cm³ TDI
Head
4 valves per cylinder, DOHC, compression ratio 18:1
Fuel system
Common-Rail Injection with 8 nozzle output, piezo elements, pressure up to 1850 bar
Aspiration
turbocharged, intercooled, water cooled Emission Gas Recirculation
Aspiration (200hp)
twin registered turbocargers with different diameters
Engine management
Bosch EDC X
exhaust
particulate filter
Output
103 kW (140 hp) @ 3750 to 4150 rpm, 320 N·m @ 1750 to 2800 rpm
105 kW (143 hp) @ 4200 rpm, 320 N·m @ 1750 rpm to 2500rpm
125 kW (170 hp) @ 4200 rpm, 350 N·m @ 1750 to 2500 rpm
147 kW (200hp) @ 4400 rpm, 400 Nm @ 2500 to 3000
Applications
VW Golf, VW Touran, VW Jetta,


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Вто 25 дек 2007 9:03


дори и твоя двигател на някои места се води команреьл пьрво поколение заради двустепенното впрьскване.колко хора мислиш ти имат наблюдение на двигатели които са монтирани на лизингови коли .които и да напише някакво впечатление то ще е от някакво списние взето на готово .
като за начало можеш просто да сравниш разликата в налягането на впрьскване м/у ПД и команреьл


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Сря 26 дек 2007 19:18


kombito-tdi написа:кое ТДИ е комьнреьл. какво значи комьнреьл и има ли тои почва вьв VW или VAG групата .ма що ги пиша и аз тия глупости може ли някои да се сети :banghead:


Като съм отговарял на колегата за двигателите не съм имал предвид че комъна е TDI както го е написал защото реших че това е просто тахническа грешка и е имал предвид разликата във вървежа на PD и комън във въпроса си :wink:


Потребителски аватар
BAHKATA_TDi
Мнения: 131
Регистриран на: Нед 15 окт 2006 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот BAHKATA_TDi » Чет 27 дек 2007 19:19


Като съм отговарял на колегата за двигателите не съм имал предвид че комъна е TDI както го е написал защото реших че това е просто тахническа грешка и е имал предвид разликата във вървежа на PD и комън във въпроса си :wink:[/quote]

Незнам, но двулитровото ТДИ не е ли комън-реил?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 27 дек 2007 22:00


Още не е.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Чет 27 дек 2007 22:36


Лично аз съм карал помпа дюза и комън рейл - едното може да се види в гаража, а другото беше Лагуна 1.9 dCi 110 к.с. Разликата е доста осезателна по отношение на вървенето в полза на TDI, дори преди да сложа чипа /101 к.с. по документи/. Независимо, че въртящият момент им беше еднакъв - 250 Нм, Пасата набираше доста по-пъргаво, и имаше по-малко замисляне. Все пак държа да отбележа, че Лагуната беше 2000г., а Пасата е 2002г.
А по отношение на значението на съкращението TDI си има цяла тема...


Потребителски аватар
gibonass
Мнения: 28
Регистриран на: Съб 07 окт 2006 17:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gibonass » Пет 28 дек 2007 16:27


Rabbit_TDI написа:Още не е.


Има, има, новото А4 е комънрейл



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 105 госта