Питам се кое ТДИ върви повече и защо? ТДИ помпа дюза или ТДИ коман-роил? Мерси предварително и Весела Коледа.
Кой дизел върви пове4е?
- BAHKATA_TDi
- Мнения: 131
- Регистриран на: Нед 15 окт 2006 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Кой дизел върви пове4е?
Здравейте момчета
Питам се кое ТДИ върви повече и защо? ТДИ помпа дюза или ТДИ коман-роил? Мерси предварително и Весела Коледа.
Питам се кое ТДИ върви повече и защо? ТДИ помпа дюза или ТДИ коман-роил? Мерси предварително и Весела Коледа.
- BAHKATA_TDi
- Мнения: 131
- Регистриран на: Нед 15 окт 2006 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- BAHKATA_TDi
- Мнения: 131
- Регистриран на: Нед 15 окт 2006 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- BAHKATA_TDi
- Мнения: 131
- Регистриран на: Нед 15 окт 2006 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
[edit] 140-200hp 2.0 TDI
Configuration
inline 4 cylinder 1968 cm³ TDI
Head
4 valves per cylinder, DOHC, compression ratio 18:1
Fuel system
Common-Rail Injection with 8 nozzle output, piezo elements, pressure up to 1850 bar
Aspiration
turbocharged, intercooled, water cooled Emission Gas Recirculation
Aspiration (200hp)
twin registered turbocargers with different diameters
Engine management
Bosch EDC X
exhaust
particulate filter
Output
103 kW (140 hp) @ 3750 to 4150 rpm, 320 N·m @ 1750 to 2800 rpm
105 kW (143 hp) @ 4200 rpm, 320 N·m @ 1750 rpm to 2500rpm
125 kW (170 hp) @ 4200 rpm, 350 N·m @ 1750 to 2500 rpm
147 kW (200hp) @ 4400 rpm, 400 Nm @ 2500 to 3000
Applications
VW Golf, VW Touran, VW Jetta,
Configuration
inline 4 cylinder 1968 cm³ TDI
Head
4 valves per cylinder, DOHC, compression ratio 18:1
Fuel system
Common-Rail Injection with 8 nozzle output, piezo elements, pressure up to 1850 bar
Aspiration
turbocharged, intercooled, water cooled Emission Gas Recirculation
Aspiration (200hp)
twin registered turbocargers with different diameters
Engine management
Bosch EDC X
exhaust
particulate filter
Output
103 kW (140 hp) @ 3750 to 4150 rpm, 320 N·m @ 1750 to 2800 rpm
105 kW (143 hp) @ 4200 rpm, 320 N·m @ 1750 rpm to 2500rpm
125 kW (170 hp) @ 4200 rpm, 350 N·m @ 1750 to 2500 rpm
147 kW (200hp) @ 4400 rpm, 400 Nm @ 2500 to 3000
Applications
VW Golf, VW Touran, VW Jetta,
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
дори и твоя двигател на някои места се води команреьл пьрво поколение заради двустепенното впрьскване.колко хора мислиш ти имат наблюдение на двигатели които са монтирани на лизингови коли .които и да напише някакво впечатление то ще е от някакво списние взето на готово .
като за начало можеш просто да сравниш разликата в налягането на впрьскване м/у ПД и команреьл
като за начало можеш просто да сравниш разликата в налягането на впрьскване м/у ПД и команреьл
- Stivi
- Мнения: 8386
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
kombito-tdi написа:кое ТДИ е комьнреьл. какво значи комьнреьл и има ли тои почва вьв VW или VAG групата .ма що ги пиша и аз тия глупости може ли някои да се сети
Като съм отговарял на колегата за двигателите не съм имал предвид че комъна е TDI както го е написал защото реших че това е просто тахническа грешка и е имал предвид разликата във вървежа на PD и комън във въпроса си
- BAHKATA_TDi
- Мнения: 131
- Регистриран на: Нед 15 окт 2006 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30049
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Лично аз съм карал помпа дюза и комън рейл - едното може да се види в гаража, а другото беше Лагуна 1.9 dCi 110 к.с. Разликата е доста осезателна по отношение на вървенето в полза на TDI, дори преди да сложа чипа /101 к.с. по документи/. Независимо, че въртящият момент им беше еднакъв - 250 Нм, Пасата набираше доста по-пъргаво, и имаше по-малко замисляне. Все пак държа да отбележа, че Лагуната беше 2000г., а Пасата е 2002г.
А по отношение на значението на съкращението TDI си има цяла тема...
А по отношение на значението на съкращението TDI си има цяла тема...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: icko_stanev и 68 госта
