Неприятно изтичане на маслото през пръчката.
- asengamalov
- Мнения: 285
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
- tisho_tch
- Мнения: 879
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *
Вчера сутринта при мен стана същото при -12гр. От дупката на щеката започна да пръска масло, отворих капачката където се налива маслото оттам духаше здраво а аз здраво се притесних.От написаното тук се успокоих малко, ама незнам сега мога ли да я карам или да правя някаква профилактика и как ако знае някой за моя двигател??? 

- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Провери казанчето за антифриза какво има вътре! Ако има някви мазнотии и мало .... ЛОШО! Ако като запалиш духа през щеката преди да е качила температурата ... ЛОШО, свали и маркуча за картерните газове, който влиза във въздушният вилтър и виж д ане е запушен .... ако е запушен, което се надявам да е при теб, просто го промии и повтори тестовете! След акто свалиш маркуча е хубаво о мястото кадето е заврян в картера да духа .... иначе ... ЛОШО! Следи маслото и водата да не ги меша някъде и едното да намалява а другото да нараства! 

- asengamalov
- Мнения: 285
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Развивате си капачката за наливане на масло и ако по нея има капчици вода,пяна или нещо светлокафяво признак ,че имате вода в маслото.Тя се събира в този отдушник и зимата като замръзне става белята.
За дизелите отдушникът е оная тръба номер 12 и номер 7 на снимката по-долу:
За бензинките отдушникът тръгва отзад от картера и влиза в кутията на въздушният филтър. мъркуча означен с 2
Обезателно трябва да проверите за целоста на мъркуча защото ако той е откачен или е пробит:
1. Влизат боклуци в картера (в маслото) (на старото поло като бръкнех с пръст в самият картер през отвора на отдушника и вадех омаслена пръст
)
2. Картерните газове влизат в кутията на въздушният филтър ,но не минават през него
и напрактика се получава ,че карате все едно нямате въздушен филтър и в инжекцията или карбуратора влизат пак същите мръсотии
3. Картерните газове излизат от системата и зимно време се засмукват от вентилатора на парното ,а от там се филтрират от белите ни дробчета.Картерните газове са ОТРОВНИ
Ако е нужна смяна на този маркуч сменете го с обикновен,но обезателно МАСЛОУСТОЙЧИВ :
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=38062
За дизелите отдушникът е оная тръба номер 12 и номер 7 на снимката по-долу:

За бензинките отдушникът тръгва отзад от картера и влиза в кутията на въздушният филтър. мъркуча означен с 2

Обезателно трябва да проверите за целоста на мъркуча защото ако той е откачен или е пробит:
1. Влизат боклуци в картера (в маслото) (на старото поло като бръкнех с пръст в самият картер през отвора на отдушника и вадех омаслена пръст

2. Картерните газове влизат в кутията на въздушният филтър ,но не минават през него

3. Картерните газове излизат от системата и зимно време се засмукват от вентилатора на парното ,а от там се филтрират от белите ни дробчета.Картерните газове са ОТРОВНИ

Ако е нужна смяна на този маркуч сменете го с обикновен,но обезателно МАСЛОУСТОЙЧИВ :
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=38062
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта