golf IV охлаждане...
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 22 окт 2007 19:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
golf IV охлаждане...
Проблема ми е следния... Колата след като е запаля студена... достига температура 90 градуса за около 20-25 секунди... след като тръгна... температурата или се вдига до 110 градуса или пада на 70... антифриза ми се губи... Та въпроса ми е от термостата ли е? или проблема е някаде другаде!?... Парното ми работи на топъл режим само когато колата е на над 3000 rpm... Golf IV 1.9 TDI 110hp '99 AHF...
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
никак не ми харесва това....значи най-добрият вариант е ако се губи антифриз през някой теч /тръба, съединение....радиатор/ и когато намалее нивото да влиза повече въздух и да се образуват въздушни ями а от там загряване и липса на парно....
другите варианти никак не са толкова добри...гарнитура на главата....потърси първо за течове....при тая загуба на антрифриз отзад сутрин ще пушиш прекалено много конденз....
дано се разминеш...
другите варианти никак не са толкова добри...гарнитура на главата....потърси първо за течове....при тая загуба на антрифриз отзад сутрин ще пушиш прекалено много конденз....
дано се разминеш...
- milenkrastew
- Мнения: 112
- Регистриран на: Вто 12 сеп 2006 12:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- emmko
- Мнения: 301
- Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
- Автомобил: BMW E92 330d
- Двигател: 2007
- Местоположение: Русе
- Контакти:
a
Мммммм кофти колега.Ако е гарнитура на главата при работещ двигател,ще ти надува изгорели газове в охладителната система,като по този начин, ти нарушава шхлаждането и ще губи антифриз когато е спряла,а може и по време на работа но тогава ще го хвърля през разширителния съд!Имай предвид,че щом си достигал 110 градуса гарнитурата със сигурност вече не добре и главата е за шлаиф,НО това може само да е в следствие от лоша работа на термостат или водна помпа или и двете ,затова препоръчвам задължителна смяна така или иначе помпата ти е консуматив на тоя мотор това е най добрия вариант на нещата,а лошият вариант е спукана глава!Тогава има вариант да не ти надува охладителната система и да губи антифриз само по време на работа!Направи си промивка на охладителната система!Също си провери дали не ти замръзва антифриза!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта