охлаждане на двигателя

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Пет 30 сеп 2005 11:01


добре, а разходът може ли да се вдигне от това, защото на мен ми пада на средата между бялата зона и 90-те градуса
не знам колко градуса е това
я някой да ми каже края на бялата зона на колко градуса е, за да знам

че да не би от скапания термостата да ми прави над 10 на извънградско?




Потребителски аватар
LD
Мнения: 106
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот LD » Пет 30 сеп 2005 14:58


Естествено, че има логика да гори повече когато не е загряла достатъчно. Ако температурата пада до към 70гр може да е от вида на термостата, но за да пада чак в бялото определено термостата си е за смяна Screwy gruebel


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Пет 30 сеп 2005 15:50


не в бялата а между бялата и средата на скалата, чак я бялата не стига, а на междинната чертичка


Потребителски аватар
LD
Мнения: 106
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот LD » Пет 30 сеп 2005 16:00


В началото на годината купихме на един приятел Г3 /АБФ-150к.с./ от София, там като го пробвахме всичко нормално. Тръгнахме да се прибираме и като излязохме на магистралата стрелката от 90гр се залепи в крайно ляво, все едно че колата токущо беше запалена, след магистралата спряхме за кафе на крак и стрелката веднага застана на 90гр.
Следва смяна на термостат. Първия който сложи в града беше добре, но извън града падаше до 70гр, смени и него и този с който е в момента му поддържа към 90гр навсякъде.
Моят /на АБУ/ в града е 90гр, а извън града е 70, но не мисля да го сменям и от разход не се оплаквам. :wink:


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Пет 30 сеп 2005 20:19


аз пък мисля че това не е проблем :?: и моя голф е от италия/милано/ и на градско работи ОК а на извън градско когато карам по инерция или при спускане темп. пада понякога дори на края на бялата зона, но като го подкараш си е наред. Карал съм го и на -18 и не е имало проблем с не-загряване :idea: а разхода от последното ми извън градско - спускането от Банско до Симитли - 5.1 като стрелката беше предимно в ляво и после до София - 6/100:idea:


Потребителски аватар
dexter
Мнения: 27
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот dexter » Нед 09 окт 2005 16:12


здравеите!казете тогава за колко време загрява до 90 гр.-за да разбера дали ми са отворени и двата крага?моят голф загрява за 5 километра градско до 90 градуса, без да сам подгрявал и стоял много на място, т.е. паля , газ и трагвам...ваште как са?


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Пон 10 окт 2005 7:23


и моя за около 5 го прави, но много хора казват, че не е нормално
влезна ли леко в задръстване и почва да подминава и да се включва първата степен,

но мен ме усторйва да ми загрява по-бързо, на квото и да се дължи


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Сря 19 окт 2005 23:15


еми ето - застуди се, и я кажете сега кво ви показват стрелките на температурата? моита си седи в бялата зона, ако не се набия в задръстване не минава 70, но пък парното духа топло като за световно, 5 минути след като потегля и ако поискам мога да направя сауна. К'во мислите вие. Аз лично съм за "италианската афера" при термостатите, но не съм склонен да го сменям щото лятото и в най-голямата жега не минава 90, по скоро бих си кичнал едана вожа отпреде ако почне ич да не загрява :lol: ами вие :?: :?: :?:


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Чет 20 окт 2005 9:48


Термостата няма общо (ако е изправен, разбира се) със прегряването в жегите, тъй като ако е загрял мотора, той стои напълно отворен, т.е. все едно го няма. Неговата функция е единствено да помогне на ДВГ да достигне оптималната си работна температура по-бързо. Тогава той е най-икономичен и има най-малко износване на частите.
Кашона или кожата отпред е супер грубо решение, и най-много да доведе до прегряване на дълъг път и изкачване на по-дълги баири - не правете глупости! Именно за това са измислени термостатите, струват смешните 15лв, не се излагайте!


Потребителски аватар
paro_k
Мнения: 241
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paro_k » Чет 20 окт 2005 14:21


Когато е студено и мойта загрява след 7-8 км. и то в София. Не е нормално и смених термостата с някакъв от Симеон, ама разлика никаква.
ACCELERATOR написа:...за това са измислени термостатите, струват смешните 15лв, не се излагайте!

Ако някой е попаднал на читав за такива пари, дайте инфо.


Потребителски аватар
paro_k
Мнения: 241
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paro_k » Чет 20 окт 2005 14:23


Когато е студено и мойта загрява след 7-8 км. и то в София. Не е нормално и смених термостата с някакъв от Симеон, ама разлика никаква.
ACCELERATOR написа:...за това са измислени термостатите, струват смешните 15лв, не се излагайте!

Ако някой е попаднал на читав за такива пари, дайте инфо.


Потребителски аватар
paro_k
Мнения: 241
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paro_k » Чет 20 окт 2005 14:24


Когато е студено и мойта загрява след 7-8 км. и то в София. Не е нормално и смених термостата с някакъв от Симеон, ама разлика никаква.
ACCELERATOR написа:...за това са измислени термостатите, струват смешните 15лв, не се излагайте!

Ако някой е попаднал на читав за такива пари, дайте инфо.


Потребителски аватар
paro_k
Мнения: 241
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paro_k » Чет 20 окт 2005 14:27


Когато е студено и мойта загрява след 7-8 км. и то в София. Не е нормално и смених термостата с някакъв от Симеон, ама разлика никаква.
ACCELERATOR написа:...за това са измислени термостатите, струват смешните 15лв, не се излагайте!

Ако някой е попаднал на читав за такива пари, дайте инфо.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Чет 20 окт 2005 14:39


сори ама не мога и да го изтрия нещо :x

Последна промяна от Pichaga на Чет 20 окт 2005 14:44, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Чет 20 окт 2005 14:40


сбъгна се форума пак

Последна промяна от Pichaga на Чет 20 окт 2005 14:43, променено общо 1 път.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 78 госта